cabaniero Opublikowano 11 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2003 Jeżdżę zygzakiem 1100 z 94 roku przebieg 50 tys....w sumie motocykl git. tylko ma dwie podstawowe wady...jest za ciężki ( trzeba dobrze wkręcić żeby poszedł na gumę) i cholernie łyka olej...pomimo że na świecach nie ma śladu nagaru, a z wydechu nie dymi na niebiesko...o co chodzi ??? czyżby pierścienie....czy uszczelniacze...ale wtedy by dymił...no ale podobno Kawa generalnie lubi olej...podobno ten typ " tak ma..." czekam na opinie użytkowników Kawasaki...nie tylko zygzaków... pozdrawiam...aby do wiosny... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
?osiek Opublikowano 16 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2003 Jeśli będziesz stawiał na gumę swego zzr-a to nie tylko bedzi ci pił olej,nie tylko bedzie miał skopaną główke (ożyska główki) ramy, ale i silnik zakatujesz.jeśli więc chcesz kolego stawiać na gumę to nie rozumiem tutaj czegoś??? dlaczwego kupiłeś zzr-a.Lepiej zadbaj o swego przecinaka,bo to porządna maszyna i przydałoby się aby miala rozsądnego włąściciela.swoją drogą szkoda mi maszyn,których właściciele je katują.Do stawiania na dumę lepsza jest zx-6r,fzr1000,czy gsx-r6-7-10.ZZr to szybki turystyk i jego rama nie jest skonstruowana z myślą o takich kolegach jak ty cabaniero-stawiających na gumę.nie katuj maszyny-czym sobie na to zasłużył.To tak jakby wpuścić Audi TT na biebrzńskie bagna. co do oleju-to zzr 1100nie łyka oleju.Ten tym tak nie ma.On ma inną bolączkę-drobną-simmerinki i uszczelki,pompa paliwowa,rozrząd. Łosiek-GSX 1100G Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tonio Opublikowano 20 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2003 cześć stary masz niezłego zygzaka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Medyna Opublikowano 20 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2003 Jeżdżę zygzakiem 1100 z 94 roku przebieg 50 tys....w sumie motocykl git. tylko ma dwie podstawowe wady...jest za ciężki ( trzeba dobrze wkręcić żeby poszedł na gumę) i cholernie łyka olej *** Ty kolego z tym stawianiem na gume to raczej daj se spokoj, bo jak nie to slawny niedobor oleju na 3 ciej panewce zalatwi cie na cacy - zostanie ci tkzw jezdzace podwozie z motocykla. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz zzr Opublikowano 7 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2005 Witam wszystkich motocyklistów!!! Od niedawna stałem się posiadaczem ZZR 1100. Motocykl jest naprawdę super-mam jednakże mały problem. Przy prędkości od 150 km/h staje się niestabilny ( próbowałem do 180 -nie ustawało więc dałem sobie spokój) . Motocykl jest w 100% bezwypadkowy , ma nowe opony. Nie mam pojęcia co może być przyczyną. Proszę o opinie bardziej doświadczonych. Pozdrawiam Mariusz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 8 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2005 Witam, trzeba sprawdzic te elementy: -po zamontowaniu nowych opon- wywazenie opon-kola czy nie sa krzywe- amorki czy nie sa padniete,krzywe, za malo oleju, itp- tyl amorek czy jest ok-wahacz tyl czy nie krzywy-moze spawany- naciag lancucha -czy rowno-luzy w lozyskowaniu tylnego wahacza oraz w glowce ramy-czy jest lacznik z przodu miedzy amorkami i czy dobrze zamocowanyJak to wszystko jest sprawne- to rama jest do du...Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 8 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2005 Motocykl jest w 100% bezwypadkowy skad to wiesz?puszczales kierownice, przy 50, 100? przy 150 na razie nie radze :mrgreen: kupiles nowy motocykl z salonu? bo tylko o takim mozna powiedziec, ze jest w 100% bezwypadkowy. jak kupowales sprzeta robiles pomiary jednosladowosci? jeden jedzie, jeden patrzy sie na nachodzace kola? zobacz, co Ci napisal Janek - krzywe, spawane, luzy... motocykl nie ma prawa robic takich numerow jak Twoj, chyba, ze ma jedno (badz kilka) z powyzszych... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zbycho Opublikowano 8 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2005 Zacznij od najprostszego, sprawdź ciśnienie w oponach i czy tylne koło jest równo ustawione ( nie wiem jak się reguluje naciąg łańcucha w ZZR ale w XJR można ustawić koło krzywo ).Może masz założone kufry ?? Dopisane.Czy opony są założone zgodnie z kierunkiem jazdy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomassoo Opublikowano 8 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2005 Mi ostatnio motocykl wpadał w shimme powyżej 160 co spowodowane było zużytym łożyskiem główki ramy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TUREK Opublikowano 8 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2005 może coś zostało w oponie przy zakładaniu nowych gum :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 8 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2005 Bardzo wzny jest równiez prawidłowy rozmiar opon. Sprawdź czy sa odpowiednie do zalecen fabrycznych.Szersze wcale nie znaczy lepsze. Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz zzr Opublikowano 9 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2005 Witam! Motocykl przywiozłem osobiście motocykl z Francji. Na 100 % nie był uszkodzony .Ma oryginalny lakier ,zero śladów jakichkolwiek uszkodzeń -poprostu igła. Znalazłem luz na tylnym wahaczu ( nie jest duży -ale jest)-być może to jest przyczyna . Zamówiłem nowe łożyska wahacza i w przyszłym tygodniu wymienię. W między czasie wyważę jeszcze koła i wymienie olej w lagach. Dzięki wszystkim za rady!!!!Nie wiem jeszcze jak sprawdzić tyly amortyzator? Pozdrawiam wszystkich!!!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 10 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2005 Nie wiem jeszcze jak sprawdzić tyly amortyzator?metoda najprostsza:- regulacja na maksa na "miekki" - wtedy sprawdzisz wiekszy zakres pracy i bedzie latwiej naciskac- stajesz od tylca bajka, chwytasz za uchwyt pasazera i mocno w dol naciskasz (zrob kilka pomiarow: niewielkie naciski, mocne, szybkie, wolne)- patrzysz odbicie - jezeli wraca powoli i pod koniec nagle nie przyspiesza - wstepnie ok- niewielkie siorbanie moze byc slychac- jezeli pod koniec wyraznie przyspiesza (odbija) - ubytek oleju- mozesz przy okazji sprawdzic regulacje tlumienia: wykrec na maksa w jedna strone i sprawdz tlumienie (czas powrotu do gory), potem to samo z regulacja na maksa w druga strone to by bylo na tyle wstepnego "sprawdzenia" amora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz zzr Opublikowano 26 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2005 Witam!!!! Wymieniłem łożysko wahacza i jak ręką odjoł..Dzięki wszystkim za rady i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IrekS Opublikowano 10 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2006 Witam i pozdrawiam wszystkich na forum, jestem tutaj nowy. Nosze sie z zamiarem (powaznym) kupienia kawy ZZR 1100. Dlatego akurat ten model , poniewaz juz sie na niego napalilem i koniec. Mam ponad 35 lat i juz dawno wyszly mi z glowy wyscigi :buttrock: . Szukalem na allegro itd. odpowiedniej maszyny no i znalazlem te: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=85382019ten ma podobno nadpalony tlumik (lewy) moze ktos wie od czego to sie robi i ile kosztuje ewentualnie wymiana takiego tlumika, wiem ze ma przejechane 80.000 km. http://www.allegro.pl/show_item.php?item=83878922 powiedzcie co o tym myslicie. Nadmieniam, ze nie wydam wiecej niz 10.000zł. no moze minimalnie wiecej.Mam jeszcze prosbe, moze ktos poktotce napisze mi cos o wersjach tychmotorow, i na co mam zwracac uwage przy kupnie.Z gory dziekuje za pomoc i przepraszam za tak duzo pytan, ale sami rozumiecie, chce tym potem troszke pojezdzic.PozdrawiamIrekS z Rawicza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.