bar27 Opublikowano 19 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 Witam!jakoś cicho tu u nas! Dlatego mam pytanie odnośnie skrzyni biegów zzr , w poprzednim sezonie wracajac z Zakopanego miałem awarie pompy sprzęgła , a że do domu zostało jeszcze 200km postanowiłem jechać dalej , biegi wchodziły dośc opornie, czasem nawet musiałem ponawiac próbę wbicia kolejnego biegu, a czasem nie było żadnego problemu z nimi. Po przyjeżdzie do domu wymieniłem ... i pompa już ok. Tylko teraz mam pytanie , czy mogło to zdarzenie mieć wpływ jakikolwiek na skrzynie biegów. Przedwczoraj odpamiłem mojego zygzaka i zrobiłem rundkę , biegi nie wyskakują , wbijają się dobrze - a dlatego pytam bo nie daje mi to spokoju myśląc że mogłem jednak nie jechac dalej tylko zholowac zygzaka. Uważam że skrzynia w zzr to jeden z nielicznych słabych punktów, czy macie takie same odczucia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sqter Opublikowano 19 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 CZesc bar 27 wydaje mi sie ze jesli teraz jest ok po wymianie pompy to nie masz sie czym stresowac , wbijanie biegow bez sprzegla nie moze odbywac sie na max obrotach , mozna wyczuc lekki opor tak jak wbijasz jak i zbijasz biegi manewrujac gazem na tzw pol gazie by kola zebate mialy podobne predkosci obrotowe :) , mysle ze jak nie katowales skrzyni wbijajac biegi na hama to bedzie ok, fakt skrzynia w zzr jest delikatna ale to tyczy sie jazdy na gumie wtedy sa przeciazenia a takie pyrkanie bez sprzegla nie powinno zaszkodzic skrzyni :) tak wiec spij spokojnie nie martw sie tym za bardzo pozdro hej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezesartur Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 (edytowane) Odpowiem Ci krótko: ja bije biegi na 1/3 sprzęgła Jak UMIESZ to możesz jeździć w ogóle bez sprzęgła ja sobie 1/3 używam asekuracyjnie i z lenistwa Edytowane 21 Marca 2009 przez prezesartur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bar27 Opublikowano 22 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 DZIĘKUJE!! MAM JUŻ SPOKOJNĄ GŁOWĘ.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KRZYCHU66 Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 Cześć wszystkim.Ma ktoś z Was w swoim ZZR akumulator kwasowy?Jak daje rade przy rozruchu?Czeka mnie wymiana niebawem,dlatego pytam.Może polecicie mi coś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bar27 Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 'KRZYCHU66' niewiem czy dobrze rozumiem , ale akumulator kwasowy to nic innego jak akumulator ołowiowy składa się z dwóch zespołów płyt ołowiowych oraz naczynia z elektrolitem. Elektrolitem jest w tego typu akumulatorach roztwór kwasu siarkowego. Ja 3 sezony temu zakupiłem taki w Larssonie i jestem bardzo zadowolony, nie mam żadnego problemu z rozruchem zygzaka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KRZYCHU66 Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 'KRZYCHU66' niewiem czy dobrze rozumiem , ale akumulator kwasowy to nic innego jak akumulator ołowiowy składa się z dwóch zespołów płyt ołowiowych oraz naczynia z elektrolitem. Elektrolitem jest w tego typu akumulatorach roztwór kwasu siarkowego. Ja 3 sezony temu zakupiłem taki w Larssonie i jestem bardzo zadowolony, nie mam żadnego problemu z rozruchem zygzaka. Tak właśnie o taki aku mi chodzi.Jest na pewno dużo tańszy od żelowych a skoro daje radę...to po co przepłacać :smile: Ostatnio wypstrykałem się trochę z kasiory bo zrobiłem mojemu ulubieńcowi większy serwis za 2 tysie(ma być 100% sprawny bo zasługuje na to!!) a tu jeszcze aku zaczyna się buntować.Zadowolę się na razie ołowiowym.Jak wytrzyma dwa trzy lata to już będzie git.Dzięki BAR za odpowiedź.A ile dałeś za swój?Jak możesz podaj symbol.Pozdro dla wszystkich. :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bar27 Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 (edytowane) akumulator High Power JMT CB14L-A2 3 lata temu ok 150zł dałem juz nie pamietam dokładnie.Pozdrawiam Edytowane 25 Marca 2009 przez bar27 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezesartur Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 A od kiedy to akumulator żelowy nie jest akumulatorem kwasowym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bestia Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Witam koledzy. Znalazłem Świat Motocykli w którym w dziale używane, jest opisany mój zygzak. Mogę zrobić skany i wysłać na maila. Dobry aku w zygzaku to podstawa. Ja się męczyłem w tamtym sezonie ze swoim. Dwa razy musiałem odpalać z "pychu" co nie jest przyjemne i bezpieczne. Ma ktoś patent jak wyjąć aku bez zdejmowania zbiornika paliwa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KRZYCHU66 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Witam koledzy. Znalazłem Świat Motocykli w którym w dziale używane, jest opisany mój zygzak. Mogę zrobić skany i wysłać na maila. Dobry aku w zygzaku to podstawa. Ja się męczyłem w tamtym sezonie ze swoim. Dwa razy musiałem odpalać z "pychu" co nie jest przyjemne i bezpieczne. Ma ktoś patent jak wyjąć aku bez zdejmowania zbiornika paliwa? Mam ten artykuł w oryginale.On m.in. przekonał mnie do zakupu zygzaka :icon_biggrin: Co do wyjmowania aku to mam akurat starszą wersję moto i tam dojscie jest super. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bar27 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Witam!Mam wyczuwalny luz na klamce sprzęgła w moim zygzaku (0,5cm) , jak go zlikwidować. Zestaw naprawczy założony nowy, płyn zalany i wielokrotne próby odpowietrzenia sprzegła (tak jak hamulców) równiez próby wciśnięcia płynu od strony wysprzęglika przy silniku. Czy ktoś z was ma jakis patent na sprzęgło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario_1984 Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Witam koledzy. Znalazłem Świat Motocykli w którym w dziale używane, jest opisany mój zygzak. Mogę zrobić skany i wysłać na maila. Dobry aku w zygzaku to podstawa. Ja się męczyłem w tamtym sezonie ze swoim. Dwa razy musiałem odpalać z "pychu" co nie jest przyjemne i bezpieczne. Ma ktoś patent jak wyjąć aku bez zdejmowania zbiornika paliwa? Siema kolego... :flesje: mi maszyna tez nie zagadała od razu po zimie ale obeszło się bez pchania :icon_biggrin: hmmmm aku inaczej nie wyciągniesz niestety (z tego co się orientowałem) bak trzeba zdjąć.. jedno z genialnych rozwiązań technicznych.. drugie to wymiana świec ;/ ale się namęczyłem hehe ;/ Polowałem na ten artykuł masz jednego chętnego podeślij skany :icon_mrgreen: [email protected] Pozdro i szerokości :flesje: Właśnie :biggrin: koledzy posiadacze zygzaka... nurtuje mnie pytanie czy 87tysięcy km. na liczniku to bardzo dużo dla takiego 1.1 z 94 roku?... niby moto regularnie serwisowany oleje itp. no ale obawa pozostaje.. kumple mówią żebym sprzedał póki pali ale jakoś ma się sentyment to Kawki... może ktoś nawinął takim sprzętem więcej... :) :flesje: pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bar27 Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 niecałe 80 tyś! moim zdaniem mało! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario_1984 Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 niecałe 80 tyś! moim zdaniem mało! słyszałem o 100tyś... bezawaryjnej jazdy... :biggrin: ciekawe czy nawinę tyle... :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.