jeszua Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 normalne... przecież olej jest podczas jazdy rozprowadzony po silniku, zanim ścieknie chwilę to musi potrwać. poczytaj sobie o poprawnym sposobie mierzenia poziomu: nigdy nie robi się go na rozgrzanym po jeździe silniku jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hans13 Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 normalne... przecież olej jest podczas jazdy rozprowadzony po silniku, zanim ścieknie chwilę to musi potrwać. poczytaj sobie o poprawnym sposobie mierzenia poziomu: nigdy nie robi się go na rozgrzanym po jeździe silniku jsz To wiem sęk w tym, że po ostygnięciu silnika musi jeszcze duuużo czasu upłynąć zanim da się cokolwiek zobaczyć. Czasami nawet 3/4 dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Torturro Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 jak przerobić miskę to wystarczy poszukać w necie... są tam dokłądne instrukcje i rysunki jak to zrobić... Czy masz moze jakis link? mozna by zerknac na ten rysunek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaras Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 (edytowane) http://www.muzzys.com/11DODS/Co do sprawdzania poziomu oliwy w silniku to dla D6 w instrukcji obsługi jest napisane żeby nagrzany silnik zostawić na 1 minutę pracujący na wolnych obrotach następnie zgasić i po 10 min.skontrolować poziom. Edytowane 8 Lutego 2009 przez jaras Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sqter Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 o w morde zajebiste po przeptrzeniu szczegolow ta miska moze i wiecej oleju pomiesci ale jest idealna , wiecie co , ja sobie tak zrobie moze nie identyczna ale zakupie inna miske a raczej z 3 od innych motopcykli , choc bym mial zalat 5 litrow oleju to moj wal bedzie sie kompal w oleum jak yakuza w yakuzi :) a ze mam sasiada co ma do spawania aluminium maszin to zrobie z nim takie cos (podone)z glowa oczywiscie , servisowka od zzr jest tak wiec kwestia czasu jak cos wymysle :) dzis zrobilem 300 klockow tz wczoraj jak by co bo jest po 24 hehehhee no i ubutku nic a przyznam sie ze mialem niedosyt jazdy i gnalem ponad 200 zadko ponizej 160 radom sandomierz i kawa spisala sie na medal, narazie wczesnie by osadzic zobaczymy jak w sezonie , no i zapakowalem 1 l oleju pod siedzenie wrazie czego , naszczescie nie bylo potrzebne:) aha wiem ze zdarza sie ze zworki w gazniorach puszczaja i paliwo leje sie jak glupie strumieniami , zalewajac ci caly olej paliwem, narazie nie mailem takiego ale wiem ze takie rzeczy sie zdazaja hu**ia straszna , ciezko to wykryc na trasie , pilnowac sie panowie na budowie no i zalalem do mojej zzr 4 l oleum i wcale sie nie boje ze mi jebna uszczelniacze,obserwowalem to okienko w moim przeciagu jest tak - odpalam zasysa oleum ze nic w nim nie ma - chodzi 3 min oleum przybywa z kazda minuta pracy - zagrzeje sie do temp az wentyl sie wlaczy i jest cale oknienko - daje maneta na 4 tys i pol okienka puste , - daje na 8 tys 1/4 zapelnione -odpuszczam manete do 1200 obr na jlowe okno pelne wniosek dla mnie warto zaklac wiecej i sprzego ma sie w czym taplać i skrzynia wraz nim tak jest u mnie , to sa moje spostrzezenia ze jak nie posmarujesz to nie pojedziesz, poprostu mysle ze zzr 1100 4 l oleum to jest to, moze sie mysle, zasiegnolem wiele info zeby zapobiegac zatarciu , co do picia niech sobie pije , ja tez pije i co i zyje a moto , co bede mu zalowal , wlewam jak glodny , przecież mu nie odmuwie, hondy nie chce , wle wyjadacza ZZR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dalton Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 heh przecie ja od dawna do tego zmierzam-oleju ma być dużo i musi być dobrej jakości-inaczej zzr dłuugo nie pociągnie i basta! nie chce się wymądrzać(zauważyłem że są mądrzejsi) ale to przerobienie miski olejowej to niestety mydlenie oczu...to tylko półśrodek-tak naprawde(o ile mi wiadomo ale przecie są mądrzejsi) pomaga dopiero przerobienie konstrukcji dolotu oleju do drugiej i trzeciej panewki a nie tylko samą miskę...a zresztą-róbta co chceta-mam to przecież gdzieś :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sqter Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 dalton co sie tak spinasz ,mysle ze dobrze gadasz z tymi dolotami ale wez to przerob teraz , masz jakies opcje na to ???????????/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 8 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 Z tymi przerabianymi miskami to nie ma co się napalać... do normalnej eksploatacji wystarczy oryginalna i odpowiedni stan oleju.. czyli lepiej więcej niż mniej... chyba, że ktoś ma chęć latać zygzakiem na kole, albo ma zamiar mu zafundować turbo sprężarke, rozwiert na 1300 cm, ostre wałki itp itd... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sqter Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 dla wlasniej satysfakcji bede kombinowal , czemu nie, na kole nie latam ale w dlugie trasy napewno , dzis pacnolem 150 km okolice i znajomi, stan oleum sie zgadza, dla mnie zzr nie jest do kola tylko do dynamicznego wyprzedzania cz dlugich szybkich prostych , moj sprzet wymaga odemnie zebym o niego dbal , po kazdym przelocie spuszczam olej w ogrzewanym pomieszczeniu i cedze go przez sitko lakiernicze i zauwazam jakies opilki z skrzyni micro ale sa , wiem ze nie kazdego stac i nie chce sie wymadrzac wrazie co , kupilem sobie pakiet filtrow oleju HF 148 : 24 szt po 10 zl hurtowo i zmieniam po 500 km, wiem jestem po**bany bo tak sie nie robi ale dla mnie to czysta przyjemnosc jak latam na czystym silniku, przekonalem sie o tym jak ja kupilem moja zzr ktos nie zmienial oleju bardzo dawno i spuszczajac wylowilem pare fajnych gdzetow jak jakis oring po kawalku cz opilki ( naszczescie nie miedziane bo to by byla panewa ) dbam o nia ,a z ta miska to bede cudowal tak dla wlasniej satysfakcji moze bedzie to trwalo rok :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dalton Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 (edytowane) jak ktoś chce to moge podać namiar do mechanika który na pewno wie jak przerobić i miske i przede wszystkim panewki tak aby było good. ale to jak coś to zapraszam na prv lub gg Edytowane 9 Lutego 2009 przez dalton Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezesartur Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 (edytowane) Sqter nie fisiuj tylko wkręć sobie namagnesowaną śróbę do spuszczania oleju i co jakiś czas sobie możesz wykręcić i wywalić opiłki...Szkoda tylko twojej kasy na filtry...Poza tym nie ma co przesadzać zygzaki widziałem już z przebiegiem 120.000 więc z tą panewką jest jak z AIDS teoretycznie możesz to wszędzie złapać a praktycznie to łapie 1 na 1000... Ja w tą panewkę aż tak nie wierzę, wiem że to słaby punkt zygzaka ale słabe punkty mają to do siebie, że w nie też trzeba mocniej pierdolnąć żeby puściły a przy normalnej eksploatacji nie powinno się nic stać... Edytowane 9 Lutego 2009 przez prezesartur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sqter Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 z tym magnesem to dobry pomysl :)prezes a z kad taka srube wymyslec, na allegro niet ????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misugi Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 (edytowane) jazda jak emeryt?... moze i tak, wkoncu nie smigam nim jak przecinakiem hondy czy suzuki, ale na dalekie trasy. Po miescie sie krece ale w lato go oszczedzam wszak ma sklonnosci do przegrzewania sie. w zeszlym sezonie zrobilem w miesce 2tys km. co w trasie daje 4tys. srednia predkosc to 160 co faktycznie daje na 6tym biegu jakies 6tys obr/min. o ile pamietam. owszem odciecie to to nie jest. jak bym chcial ganiac sie non stop to z kawasaki kupil bym zx10. a poprzednimi wlascicielami byli dziani kolesie (czyt. snoby, tudziesz posiadacze) ostatni mial jakies hurtownie. nie szczypal sie z kasiora i serwisowal go przy kazdej pie**ole a jesdzil do okola bulwaru... skoro go serwisowal jak trza to lancuch napewno byl wymieniany a skoro "on" to i caly naped, wiec oryginalnego juz niema. Jak bym mial kasy jak lodu to tez bym tylko serwisowke podbijal. Edytowane 9 Lutego 2009 przez Misugi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezesartur Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 Ano na allegro pewnie będzie bo tam prawie wszystko jest a jak nie to w jakim motoryzacyjnym... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sqter Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 wpisywalem wszelkie mozliwe texty do wyszukiwarki allegro, sróba z magnesem , magnesowa sróba i inne kobinacje , widac na allegro jeszcze tylko tego nie maja hehhehe, kiedys spotkalem aukcje: helikopter chucka norisa za 1000000 pln- ów a glupich magnesowych srób nie ma zadam kolejne glupie pytanie, cz wasze silniki w zygzakach maja taka specyficzna prace na biegu jalowym a po zapieciu biegu i ruszaniu silnik nagle staje sie cichy tylko wydechy daja o sobie znac :) macie tak cz tylko moj tak ma ?????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.