Skocz do zawartości

Kawasaki ZZR 1100


Rekomendowane odpowiedzi

te stuki jak to nazywam sa ciche i wystepuja tylko pomiedzy wolnymi obrotami a około 2000 i wystepuja raczej przy schodzeniu z obrotow a nie przy wchodzeniu na obroty...czy to mozliwe ze to lancuszek sprzegłowy? panewka raczej wg mnie to nie jest...bo to co u mnie ma raczej odgłos gluchy a nie metaliczny( cos jakby lekkie pukanie w dekiel silnika)no i slychac to tylko w tym zakresie obrotow, a panewka tłuklaby chyba cały czas

 

czytając tu niektore posty na forum niektorzy opisywali podobne co u mnie zjawiska stukania ale nikt nie odpisał na moje pytania..oczywiscie po za Toba. Widzisz..to moja pierwsza Kawa i dlatego mnie nurtuja wszystkie zwiazane z jej eksploatacją problemy, np jak miałem x-11, terkotało w nim sprzegło- ale wiedziałem ze tak ma byc i zaden mechanik swiata nic na to nie poradzi, w Bandycie 1200 silnik rzeził jakby dogorywał, charczał, ale tez wiedziałem ze te silniki maja taka kulture pracy( albo jej brak) XTZ 750- bezproblemowy i bezgłosny silnik...wiec nie grzebałem i nie nasluchwałem bo i nic sie nie działo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzis udało mi sie zlokalizowac miejsce owego dzwieku za pomoca stetoskopu.....i jest to pod prawa pokrywa silnika...wiec pada na sprzęgło lub łancuszek sprzęgłowy- tylko czy ten łancuszek ma jakas regulacje napiecia???????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod prawą pokrywą jest łańcuszek przeniesienia napędu na rozrusznik, on ma napinacz bez regulacji, który czasami lubi się rozlecieć a do tego ten łańcuszek szybko się rozciąga, nie zwlekaj sprawdź co się stało jak najprędzej bo jeśli rozsypał się napinacz to może narobić sporo bałaganu.

 

 

Pozdrawiam

Januszm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka lat temu to wymieniałem u siebie napinacz około 600 zł chyba kosztował a łańcuszek 150 zł. Jeśli dobrze pamiętam, o ile może uda Ci się znaleźć zamiennik łańcuszka to napinacz raczej tylko z serwisu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no moja Kawka popija sobie olejek wiec zakrywa on tak 4/5 okienka

 

tak sobie mysle czasem jaki tu patent opracowac w kwestii oleju. kiedys gdzies widziałęm w necie taki patent co pozwala zwiekszyc ilosc oleju w obiegu nie zwiekszajac tym samym nadmiernie poziomu w misce olejowej...byłoby to niezłe. w Kawce jest pod siedzeniem sporo miejsca i moznaby upchnąc litrowy zbiornik oleju ktory sam dozowałby olej w chwili jego niedoboru w misce..Bo dostep do korka oleju w ZZR jest kiepski- sciaganie plastikow

Ja jezdze Toyotą previa z 96 roku i ona ma tak rozwiazane system zasilania olejem- silnik jet pod samochodem, a zbiornik oleju pod maską...w misce jest jakis pływak ktory mierzy ilosc oleju w misce i po przez elektrozawór dozuje olej ze zbiornika gdy jest niedobór...poki co w zbiorniku ilosc oleju sie nie zmienia wiec nie dozuje( prevka nie bierze mi oleju 385 tys przebiegu :icon_mrgreen: )....nie wiem jak to jednak jest rozwiazane gdy silnik podczas normalnej pracy wypompowuje w obieg wiekszosc oleju z miski.....dlaczego wtedy zawór sie nie otwiera i nie dolewa oleju....byc moze działa to tylko gdy silnik jest w spoczynku ( zimny olej). Jakis czujnik temperatury oleju właczony jest w szereg z zaworkiem olejowym

 

a jeszcze mam do forumowiczów pytanko- czy ktos z Was stosował do Kawki jakis dodatek do oleju typu ceramizer albo motorlife?.... kiedys na targach w kielcach widziałem na stoisku pracujący silnik samochodowy zabezpieczony ceramizerem - a jego miska olejowa lezalaobok...silnik był zupelnie pozbawiony oleju

Edytowane przez KaYtek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz ja uważam, że dzisiejsze oleje mają wystarczające parametry do prawidłowej pracy silnika, dodatki można stosować jak silnik jest już na wykończeniu i nie zależy Ci na nim. Silnik w ZZR pod dużym obciążeniem będzie pobierał olej i z tym trzeba się pogodzić bo taka jest jego konstrukcja.

 

Pozdrawiam

Januszm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to fakt, a temat poruszyłem tylko z czystej ciekawosci jak to z tymi dodatkami jest. wiem ze niektorzy jezdzacy w stuncie leją ceramizer do silnikow zeby nie przycierac silnika jadac na gumie kilkaset nawet metrów...podobno działa, choc kontrolka oleju cwieci na czerwono

Edytowane przez KaYtek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Miras-Street Fighter

Poczytałem forum dokonywałem naprawy lecz to nic nie pomogło dlatego postanowiłem napisać nowy wątek. Mianowicie chodzi o to że hamulec przedni mam na pół gwizdka i nie wiem czy te modele tak mają czy tez nie. Klocki cham nowe, płyn cham wymieniony i układ odpowietrzony ( płyn Dot4 ) tłoczki w zaciskach chodzą luźno, przewody w metalowych otoczkach, tarcze cham grube. Zastanawiam się co jeszcze może być. Jak gwałtownie nacisnę cham przedni to hamuję ale rączkę cham mam już prawie opartą o gaz :( Co radzicie zrobić ?

Edytowane przez Miras-Street Fighter
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...