Skocz do zawartości

Kawasaki ZZR 1100


Rekomendowane odpowiedzi

Gość slavo28v

Koledzy wybiera się ktos na zlot w Maniowie k/Wrocławia w ten weekend??? ja z racji iż mam tak blisko to grzechem byłoby nie poleciec bedę tam z jeszcze jednym koleżką ujeżdżającym Kawasaki, jeśli ktoś z Was będzie może się odnajdźmy jakoś to pogadamy o sprzetach i nie tylko, w miłej atmosferce przy zimnym browarku

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i prezes tradycyjnie rozwiał moje wątpliwości -dzięki. U mnie zgadza się idealnie.

Swoją drogą bardzo duża ta rezerwa.Podejrzewam, że sporo osób często lata na ''czerwonym'' ja jednak po 10km miałem dosyć tego koloru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ktoś jeszcze chce skany to proszę o wiadomość na pw. koniecznie z podanym mailem. Staram się wysyłać jak najszybciej. Jeśli mogę pomóc to chętnie to zrobię. hajabuza ja Ci nie potrafię pomóc, choć spytam byłego właściciela. Wszystko robił sam przy zygzaku, więc może to też.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość slavo28v

Witam wszystkich posiadaczy ZZR-A.Zakupiłem takowy sprzęt i od razu walnęło sprzęgło rozrusznika.Kręci wałem ale za wolno.Jak się do tego ustrojstwa dostać?

 

Nie miałem z tym do czynienia ale słyszałem że ciężki dostęp i niemal "rozbierasz silnik"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiele się słyszy o Kawasaki że się silniki rozlatują, że korby się urywają. Wiem że jest to spowodowane zaniedbaniem serwisu, ale jak wyczaić taką usterkę przy zakupie używanego sprzęta?

Musiał byś bardziej skonkretyzować pytanie bo jak na razie to tylko wróżka może odpowiedzieć na pytanie o jaką usterkę w ogóle pytasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panie kochany o co pan w ogóle pytasz nikt nie pozwoli rozebrać silnika przed zakupem (no ja pozwoliłem kumplowi na to a finał taki że silnik w moto do dziś nie poskładany a kumpel dostał kilka lat za jazdę po pijaku i tylko sobie roboty narobiłem ze składaniem) a tylko tak można określić jego stan wszystko inne to totolotek. Nawet jak coś stuka to pójdzie ściema, że tam powietrze łapie lewe albo do synchronizacji albo zawory do regulacji i się kogoś ubiera w zakup. Przy zakupie na szybko to można wychwycić coś tylko wtedy gdy silnik jest już szrotem skończonym kopci rzęzi trzaska się i cuduje a jeżeli coś jest w początkowej fazie to niestety dużo nie nawojujemy. Jeżeli sprzedający chcesz to przytartych panewek nie zdiagnozujesz jedynie gdy je już poobracało albo silnik zatarło ale wtedy już nikt nie będzie się wygłupiał i sprzedawał takiego motocykla. No niestety jak nie kupisz nowego to tak naprawdę nigdy nie wiesz co kupujesz a wszystko zwykle wyłazi z czasem.

Edytowane przez prezesartur
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość slavo28v

Spoko, więc zbieram kasę na nowe :)

 

hehehe, wiesz zawsze posłuchasz moto, czy równo pracuje, jak odpala na zimnym i gorącym, generalnie swój rozum masz i nawet po ogólnym wyglądzie domyślisz się wielu rzeczy, ja swojego kupiłem w ub roku nie najmłodszego, zrobiłem ok 15tys km i spoko jest ale nie wariuje typu spalic laczka czy na koło raczej wole na prostej grzes tam przyłożyć powyzej 240-250km/h

Obsłuchaj poogladaj czy nie jest moto mokre od oleju gdzies i czy nie dymi, a jak chcesz mogę Ci swoj sprzedać i nie bedziesz miał problemów :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...