kalikawa Opublikowano 9 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 TEŻ NA POCZĄTKU TAK MYŚLAŁEM ale po wciśnięciu nie działał, więc myślałem że to może coś innego,widocznie muszę naprawić, dzięki za pomoc. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalikawa Opublikowano 19 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 Witam ponownie pytanie dotyczy oczywiście zzr 1100 a dokładniej skrzyni biegów lub sprzęgła podczas wrzucania 1 biegu moje moto aż podskakuje tak jakby sprzęgło słabo trzymało, wiem że u tych moto to normalne tylko czy aż tak, ale przy wolnych obrotach na innych biegach jest podobnie jakby podczas wrzucania biegu uderzał młotkiem w dekiel choć nie zawsze ,po odpuszczaniu sprzęgła moto zaczyna ruszać na 3/4 czyli chyba prawidłowo,mam się martwić czy jest jakaś może regulacja.Oprócz tego chodzi super.Pozdrawiam. :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 24 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2011 Jak biegi wchodzą, nie wypadają pod obciążeniem i z takim samym zgrzytem wchodzą bez sprzęgła, to niestety tak ma być, skrzynia napi... w tych kawach niczym kowal w kowadło :icon_biggrin: PozdrawiamJanuszm Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalikawa Opublikowano 25 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2011 Jak biegi wchodzą, nie wypadają pod obciążeniem i z takim samym zgrzytem wchodzą bez sprzęgła, to niestety tak ma być, skrzynia napi... w tych kawach niczym kowal w kowadło :icon_biggrin: PozdrawiamJanuszmDzięki wszystko działa jak należy i faktem jest ,że w zasadzie wali przy małych obrotach jak powyżej 6 tysi. już nie chyba, że silnik to zagłusza po prostu większa prędkość pewnie wyrównuje obroty silnika.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaYtek Opublikowano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 U mnie tez tak jest z biegami...ale głownie jedynka....potem wbijam bez sprzegła( same wchodzą) i jest cicho....mysle ze trzeba by sprawdzic u Ciebie schodzenie z obrotów i san sprzegła...bo moze za wolno spadaja obroty albo tarcze sie koncza.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalikawa Opublikowano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 U mnie tez tak jest z biegami...ale głownie jedynka....potem wbijam bez sprzegła( same wchodzą) i jest cicho....mysle ze trzeba by sprawdzic u Ciebie schodzenie z obrotów i san sprzegła...bo moze za wolno spadaja obroty albo tarcze sie koncza.. Jedynka zawsze stuka dość mocno ale reszta biegów zależy jak ma humor np. dziś wszystkie wchodziły cicho, z reguły przy dużych obrotach jak pocisnę jest git , ale nieraz przy lekkiej jeździe turystycznej tłuką, tak jakby po rozgrzaniu oleju wyciszały się,ap ropo można wrzucać tak bez sprzęgła, nie grozi to jakimiś uszkodzeniami ?. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 Można, trzeba mieć jednak wyczucie ponieważ istnieje możliwość uszkodzenia skrzyni jak się nie w tym momencie będzie chciało wbić bieg. Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaYtek Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 (edytowane) Jeżdżę już kturymś z kolei japońcem i może po za XJ 900F jaka miałem wszystkie biegi ( oczywiście po za jedynką) nauczyłem sie wrzucac bez sprzęgła....wychodzi mi to bezgłośnie i bez szarpnięć.. :rolleyes: Kwestia wyczucia....poprostu przy zwiekszaniu obrotów lekko opieram stope pod dzwignia biegów..ujmuję lekko gaz i bieg wskakuje sam kolejny...i naprawde odbywa sie to bezgłośnie..choc najlepiej wychodzilo mi to w XTZ 750- tam nawet redukcje tak wchodziły Zreszta jak zauważyłem bardzo duża częśc motocyklistów z jakotakim doświadczeniem wrzuca biegi pomijając sprzęglo- a najlepiej wychodzi to na sportach...choć wrzucałem tak w XTZ, DR800, CB 750.X-11 Edytowane 30 Czerwca 2011 przez KaYtek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomprz Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 Witam, proszę o opinie czy warto wchodzić w ten rocznik. Mam mozliwość kupna w oryginalnym lakierowaniu, motocykl bez szlifu.Tylko nie piszcie mi opisu motocykla, bo to akurat wiem, miałem poprzednika ZX10 i optycznie akurat bardzo się nie różnią. Chodzi mi bardziej o awaryjność,typowe przypadłości no i w ogóle co myślicie. Z ZX-10 byłem bardzo zadowolony, nigdy mnie nie zawiodła a ujeżdżałm ją prawie 5 lat. ZZr jest trochę zmodyfikowana. Skrobnijcie coś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 mialem dbalem i latalem , niestety , moto dosc duze niezbyt nawdawalo sie na czeskie winkle . smialismy sie ze tyl "zachodzi na zakretach " :icon_razz: generalnie mowiac niezla lokomotywa na trase :crossy: Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalikawa Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 Jeżdżę już kturymś z kolei japońcem i może po za XJ 900F jaka miałem wszystkie biegi ( oczywiście po za jedynką) nauczyłem sie wrzucac bez sprzęgła....wychodzi mi to bezgłośnie i bez szarpnięć.. :rolleyes: Kwestia wyczucia....poprostu przy zwiekszaniu obrotów lekko opieram stope pod dzwignia biegów..ujmuję lekko gaz i bieg wskakuje sam kolejny...i naprawde odbywa sie to bezgłośnie..choc najlepiej wychodzilo mi to w XTZ 750- tam nawet redukcje tak wchodziły Zreszta jak zauważyłem bardzo duża częśc motocyklistów z jakotakim doświadczeniem wrzuca biegi pomijając sprzęglo- a najlepiej wychodzi to na sportach...choć wrzucałem tak w XTZ, DR800, CB 750.X-11 Chyba wiem o co chodzi , ja tak robiłem w aucie jak padł wysprzęglik,jutro sprawdzę w swojej kawie.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomprz Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 1. Do czego jest dodatkowy licznik w obrotomierzu2. Czy jednocentymetrowy luz na obwodzie kola pomiędzy zębatką a piastą tylnego koła wskazuje na zużycie tłumika drgań piasty tylnego koła? Jeżeli tak to jaki jest koszt takiej części i czy trudna jest wymiana w warunkach garażowych.3. Czy kranik paliwa ma pozycje RES czy jest to stałe otwarcie - brak jest dostępu do niego bez ściągnięcia lewego boczku. Z góry dziękuję za porady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bar27 Opublikowano 1 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 1 do przebiegu (dodatkowy)2 (do wymiany) koszt ok 280zl w kawasaki (orginał)ja osobiście dorobiłem z twardych klocków gumowych3 nie ma RES jest tylko zamknięty i otwarty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomprz Opublikowano 1 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 1 do przebiegu (dodatkowy)2 (do wymiany) koszt ok 280zl w kawasaki (orginał)ja osobiście dorobiłem z twardych klocków gumowych3 nie ma RES jest tylko zamknięty i otwarty Ten dodatkowy licznik można skasować? Jak naciskam przycisk to zeruje mi sie tylko licznik dzienny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateq34 Opublikowano 1 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 W GPZ też są 2 liczniki kasowane i jeden kasuje się wciskając, a drugi przekręcając wystający przycisk. Może to będzie jakaś wskazówka :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.