MateuszEnduroboyz Opublikowano 8 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 poruszam sie teraz na LC4 620 swojego przyjaciela mam 173cm wzrostu i szczerze uwazam ze jest dla mnie za duza i w teren za ciezka:( jeżdzimy nia prawie rok i nigdy nie zawiodła to mi sie podoba jestem zdecydowany prawie na Husqvarne ale kumpel kupił TE 410 po kilku wyjazdach w teren zaczeła dymic na niebiesko jechał w terenie pekła piasta pospawał felge pojechał w teren spaliła sie cewka moduł i regulator napiecia:( boje sie tego a potrzebuje hard enduro i zaczałem wachac sie nad Husabergiem ale nie wiem jak z czesciami do niego i słyszałem ze one nie palą praktycznie ze jak zapali to power nie ziemski ale jak sie go zdławi to trzeba sie godzine okopac jeszcze ten brak pompy oleju:( czy rozbryzg dobrze o to wszystko zadba? jezeli ktos jest w stanie mi pomoc bardzo prosze chetnie porozmawiam z posiadaczem husaberga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 8 Lipca 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 Zamierzasz jeździć, czy naprawiać?pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszEnduroboyz Opublikowano 8 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 jeździc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec Opublikowano 9 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2006 W mojej okolicy jeżdzi duzo husabergow, Moc mają wielką i są barfdzo lekkie i zwrotne, ale luba sie czasem popsuć. Jak bym mial kupowac husa 501 to ja bym na twoim miescu kupil ktm 520 za prawie te same pieniądze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwas Opublikowano 9 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2006 Ja jestem posiadaczem huski te410, co prawda od niedawna ale moge powiedziec narazie tyle ze jest to dobry i mało awaryjny motocykl. Jedyną rzeczą którą trzeba pilnować to olej, bo ma ona smarowanie rozbryzgowe czyli olej smarujący korbe jest zasysany poprzez podciśnienie wytwarzane przez tłok, i trzeba pamiętać o tym zeby zawsze oleju było nawet troszke ponad poziomem i sprawdzić w jakim stanie jest taka membranka przez którą zasysany jest olej, która znajduje się pod koszem sprzęgłowym, bo częste zatarcia korby są właśnie spowodowane przez tą głupią membrankę. Jeśli chodzi o dostępność części to powiem ze mozna dostać każdą uzywaną część, a nówki nie są drogie i krótko sie na nie czeka, do husaberga gorzej z częściami. Ja na twoim miejscu brałbym te610 bo naprawde swietny motocykl, a to ze twojemu koledze tak sie psuje to po prostu pech :) pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 9 Lipca 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2006 jeździc To kup KTM EXC lub Yamaha WR.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszEnduroboyz Opublikowano 9 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2006 a bardzo chetnie kupie EXC albo WR jak mi dasz z 15 tys mam 16 lat stary nie mam 15 koła na moto a Husqvarne kupie za jakies 8 tys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptasiorr Opublikowano 9 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2006 a bardzo chetnie kupie EXC albo WR jak mi dasz z 15 tys mam 16 lat stary nie mam 15 koła na moto a Husqvarne kupie za jakies 8 tysYYyy... :) To j aczegośtu nie rozumiem!Najpierw piszesz,ze zastanawiasz sie nad Husaberg'iem, a później że nie masz 15tys zeta? :) To ja nie wiem za ile Ty chciales tego FE wychaczyc...za 5tys?! :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żubr Opublikowano 9 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2006 a jakbys troche poczytal to bys wiedzial o co chodzi!! a zreszta co to wnioslo do tematu???? moim zdaniem tez bedzie lepiej jezeli zainwestujesz w TE(chociaz osobiscie wolalbym 410), starsze modele Husów zanim polaczyli sie z KTM byly ponoc dosc awaryjne no i wlasnie problem z czesciami, no ale nie mozna odrazu wychodzic z zalozenia ze wszytko bedzie sie psuc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 9 Lipca 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2006 Wszelkie Husabergi z czasów przedKTMowiskich to sprzęty dla znawców, którzy multitulem potrafią zrobić remont generalny silnika na motocyklu zatopiony, po osie w błocie. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwas Opublikowano 9 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2006 Nie zgodze sie z tym ze husabergi z czasów "przedKTMowskich" były bardziej awaryjne, ktm przejmując husaberga wstawił do niego błotniki, zawieszenia i pare innych dupereli, ale rama i silnik to ta sama konstrukcja husaberga która zresztą była wstawiana do tych motocykli wcześniej. I te silniki produkowane obecnie nie są awaryjne tak samo jak te starsze, tu bardziej chodzi o dostępność części, bo wiadomo ze kazdy motocykl, zarówno husaberg, huska jak i super ktm sie kiedyś zepsuje i trzeba zrobic remont, a remont w husabergu jest dosyc kosztowny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 9 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2006 zarówno huska i husaberg to prawdziwe hard enduro i zadna wr nie da Ci tego samego. A remonty, hmmmmmm normalna sprawa jeździsz to sie psuje w jednym czesci slabiej dostepne i droższe w innym na drugi dzień. Pewnie jak temat sie rozwinie to 99,9% bedzie pisało bierz KTM ale mimo tak wspaniałej reklamy one tez sie psują. Proponuje Ci huse 610 bedziesz naprawde zadowolony a za 8 tys trafisz dobry egz. pozdrawiam lucas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszEnduroboyz Opublikowano 9 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2006 http://www.ktm.krakow.pl/ tutaj gosc podobno ma czesci go husaberga i podobno sa w podobnych cenach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBOOL Opublikowano 9 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2006 zarówno huska i husaberg to prawdziwe hard enduro i zadna wr nie da Ci tego samego.pozdrawiam lucas Co z pie******* głupot :) to może mi powiesz że WR to nie Hard ENduro jak w Polsce w zawodach PZM bardzo dużo jedzi WR :) zal.plpozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 9 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2006 Co z pie******* głupot :) to może mi powiesz że WR to nie Hard ENduro jak w Polsce w zawodach PZM bardzo dużo jedzi WR :) zal.plpozdr. chłopaku rozejrzyj sie troche dalej niz swoja piaskownica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.