Skubi Opublikowano 20 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2006 Ja to robię tak:Wciskam dźwigienkę dekompresatora, teraz 3-4 razy kopię, oczywiście na wyłączonym zapłonie. Pod koniec tego ostatniego kopnięcia, czyli powiedzmy czwartego, puszczam dekompresator i teraz kopniak powoli jeszcze pcham, aż poczuję duży opór. Jest taki moment, kiedy trudno przełamać kompresję. Noga wtedy leciutko zatańczy na kopniaku :banghead: No, teraz ponownie włączam dekompresator i bardzo powolutku trzeba kopniakiem operować. Pchasz go powoli w dół i czujesz opór, dosłownie chwileczka gdy idzie leciutko i zaraz znów opór. Teraz w momencie tego drugiego oporu zostawiasz tak, puszczasz dekompresator, włączasz zapłon i kopieeesz moto jak dwusuwa :DMam nadzieję, że to jest zrozumiałe, pozdro! :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz_vip Opublikowano 20 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2006 Mam zamiar kupić XT600 tenere z 88r. Używana była tylko i wyłącznie na drogach asfaltowych do rekreacji. Posiada orginalny lakier i naklejki bez żadnych zadrapań czy wgnieceń. Jej przebieg wynosi 46000. Teraz mam takie pytanie: ile mogą zrobić takie silniki do kapitalnego remontu? pare postów do góry jest napisane, ze okolo 50000 bez poważniejszych remontów. ile przebiegu mają wasze xt? Aha jeszcze ta XT ma do zrobienia sprzęgło bo już lekko ciągnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doozer Opublikowano 20 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2006 Silniki XT są bardzo trwałe,potrafią mieć nawet 60-70 tys km bez remontu,oczywiście wszystko zależy od wielu innych czynnikow,ale mimo wszystko,są bardzo trwałe :banghead: Cytuj nowadeba.com.pl- tor motocross/ATV-zapraszamy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hz10 Opublikowano 20 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2006 czemu każdy sie tak sra o to odpalenie 600 i.t.p :biggrin: przecież to banalnie proste :clap: jak nie umiesz tego zrobić tzn po co ci moto :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sidewinder Opublikowano 22 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2006 czemu każdy sie tak sra o to odpalenie 600 i.t.p :icon_exclaim: przecież to banalnie proste :biggrin: jak nie umiesz tego zrobić tzn po co ci moto :clap: A co Ty możesz wiedzieć skoro nie masz motocyklqa tylko rower (tj.125), w którym kopniaka porusza sie ręką :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hz10 Opublikowano 22 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2006 A co Ty możesz wiedzieć skoro nie masz motocyklqa tylko rower (tj.125), w którym kopniaka porusza sie ręką :biggrin:ale wcześniej miałem dr 600 i odpalała tak samo prosto co obecny pierdopęd :icon_exclaim: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sidewinder Opublikowano 22 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2006 ale wcześniej miałem dr 600 i odpalała tak samo prosto co obecny pierdopęd :icon_exclaim: Spoko, spoko - własnie znalazłem przyczynę problemów z odpalaniem (jest już temat :biggrin: )BTW - czemu zmieniłeś z 600cm3 na 160cm3 ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hz10 Opublikowano 22 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2006 czemu zmieniłeś z 600cm3 na 160cm3 ??ryży odpowiedział po prawdzie bo w sumie nie lubiłem zakwasów w rękach w dzień po śmiganiu :bigrazz: po jeździe na tym tego nie ma :biggrin: a wyszleć też sie można ale jak wszystko nie stety nie ma idealnych sprzętów :icon_exclaim: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
>ENDUROS*600< Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 Z xt ki na pewno będziesz zadowolony. Polecam, super motocykl, a co do spalania to moja 97 r. pali 7 bez względu na wszystko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oloz Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 Ja to robię tak: Wciskam dźwigienkę dekompresatora, teraz 3-4 razy kopię, oczywiście na wyłączonym zapłonie. Pod koniec tego ostatniego kopnięcia, czyli powiedzmy czwartego, puszczam dekompresator i teraz kopniak powoli jeszcze pcham, aż poczuję duży opór. Jest taki moment, kiedy trudno przełamać kompresję. Noga wtedy leciutko zatańczy na kopniaku :) No, teraz ponownie włączam dekompresator i bardzo powolutku trzeba kopniakiem operować. Pchasz go powoli w dół i czujesz opór, dosłownie chwileczka gdy idzie leciutko i zaraz znów opór. Teraz w momencie tego drugiego oporu zostawiasz tak, puszczasz dekompresator, włączasz zapłon i kopieeesz moto jak dwusuwa :) Mam nadzieję, że to jest zrozumiałe, pozdro! :) Witam ,Mam xt 600 z 87 roku , gdzie mam dekompresator i jak to działa , tzn. czy automatycznie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 dekompresator to dźwigienka naciskająca prawy zawór wydechowy jest on umieszczony w pokrywie zaworów a uruchamiany jest automatycznie linką połączoną z mechanizmem kopniaka Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 Wykopię z lekka temat, bo informacje mi potrzebne :) Aktualnie mam mocno mułowaty internet i szukanie czegokolwiek to zwyczajne mordowanie się a ja chce jedynie tabelkę z serwisówki z okresowymi wymianami. Tzn. okresy między wymianą oleju, regulacją zaworów, wymiana świec, filtrów itd. Od razu też zapytam. Czy jest alternatywa dla XT 600 ? Musi być twarda i mieć długie okresy eksploatacyjne i ponad 35 kucy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 Od razu też zapytam. Czy jest alternatywa dla XT 600 ? Musi być twarda i mieć długie okresy eksploatacyjne i ponad 35 kucy. drz 400s :D drz ma zawory co 24tys km olej co 6 tys, filtr chyba co drugą wymianę....poleci 150km/h, spali 5.5..... wady ?? kanapa to porażka przy turystyce, miałem okazje sie przejechać to odniosłem wrażenie że exc to przy tym wcielenie komfortu :icon_twisted: drz jest bardzo twardy, ma chłodzenie wodą, i wentylator na chłodnicy nawet paleniem gumy ciężko go przegrzać, na motocyklu online był chyba ostry test długodystansowy to po 25 tys km po rozbiórce silnik w zasadzie jak nowy.... najpoważniejsza wada to cena.........jakbyś sie bardzo uparł to pewno i za 6-7k kupisz jakiegoś z papierami, rocznik 2000(po 2003 był lift, lepszy zawias i poprawiony napinacz rozrządu) ale lepiej by było kupic nowszy wiadomo :D natomiast w segmencie z budżetem 3-4 tys zł masz jeszcze xl600............xl600 ma lepszy silnik od xt, ale olej zawory co 3k.......... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 Tak myślałem, że to zaproponujesz tylko ja zwyczajnie nie lubie tej maszyny. Do tego wydech słabo gada i to siedzenie. W zamyśle to ma być zastępstwo Kawy na kurierce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 (edytowane) ja też nie przepadam za suzuki drz nie podoba mi sie zbyt stylistycznie, ale on jest poprostu bezkonkurencyjny i basta :D serwis ?? znasz inne enduro co ma olej co 6 tys i zawory co 24tys ?? transalp ma chyba co 12 tys zawory ale to turystyk i nie singiel.... tutaj drz jest bezkonkurencyjny.... spalanie ?? drz 400S jest w stanie spalić 3.5/100, przy zapitalaniu trasą 120km/h pali 5.5, ma jakąś konkurencje ?? u hondy każdy endurak przy 120 pali koło 7 nie wiem jak reszta.... bezawaryjność ?? w przypadku drz kupujesz nowy rocznik, bo starszych jak 2000 nie ma, teraz weż coś sensownego uceluj z innych marek w tak młodym roczniku...........xt600 z rocznika 2000 kompletnie nie nadaje sie w teren, zawieszenie kanapowe waży pincet kilo.....a z kolei kupisz 20-paru letnią 43f czy 2kf to wsadzisz kupę kasy żeby ją doprowadzić do używalności.... nie słyszałem żeby drz-ta komuś sprawiała duże problemy, raz słyszałem o wybuchu silnika w E rocznik 2000, przeskoczył łańcuszek (wadliwy napinacz)i było bum :D pozatym słaby punkt to akumulator ten motocykl ma wszystko zasilane z akumulatora, nawet zapłon podobno jest DC CDI, czyli zdarzają sie sytuacje na słabym aku że kręci i nie ma iskry więc o aku trzeba dbać.... honda przy drz ?? jestem pasjonatą tej marki ale prawda jest brutalna, honda przy drz jest archaiczna i nie ma sensownego konkuretna.....xr650L w ostateczności, ma e-starter normalne wyposażenie drogowe, wagowo nie ma jakiejś masakry, ale zawias ma gorszy od drz i pali więcej pozatym mało ich w PL....cała reszta seri XR odpada, częsty serwis, do miasta porażka..... yamaha ?? od biedy TT600E, ale zawias przy drz też kupa, pozatym cała seria TT/TTR ma problemy z padającymi modułami i ogólnie instalacją elektryczną, silnik też do bezawaryjnych nie należy w motocyklu online jest chyba test 25 000 km TTR 600, to generalnie zachwyceni nie byli.... kawasaki ?? klx250S za słaby, zawias też bez szału, klx650C cięzki i bardzo slaby zawias, nitomen chyba narzekał na upierdliwy serwis, i ogólnie trudny dostęp do wszystkiego....klx650R ponoć nie jest najgorszy ale jest ich równie mało co inteligentych dziewczyn :D pozatym palony z kapcia, ja kupujac moto na kurierkę gdzie często gasisz i potem odpalasz nawet nie myślałbym o ,,kopajsie'' KTM ?? tutaj 640 w wersji enduro można by sie zainteresować, ma e-starter, mocy od h-a serwis chyba co 3 tys km, zawory na śrubkach, zawias pewno na wypasie (full regulacja) tylko że najlżejszy pewno nie jest, pozatym jak kiedyś czytałem to spalanie spore, a w kurierce gdzie nawijasz setki km i każdy grosz sie liczy to ma znaczenie.....640 chyba cięzko zejść poniżej 6.5, w mieście pewno 7-7.5 gdzieś jest test jak znajdę zapodam linka............pozatym cena 10-13k i bardzo mało ich.... husqvarna czy husaberg produkują only wyczyny więc z miejsca odpada coś pominąłem ?? reasumując ?? jesteś skazany na drz :D ja ostatnio szukałem alternatywy dla drz400E w teren i też doszedłem do wniosku że sie nie da............:D Edytowane 6 Lutego 2011 przez michoa Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.