Pacian Opublikowano 2 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2006 (edytowane) nom rdza to napewno główny argument wchodzenia w alu rame :|, dziwne ze ani huska ani husaberg nie mysla o alu ramie bo te motocykle maja wygrywac a nie wygladac ,a yamaha zrobiła moto pod publike i tylektm tez ma wszytko na stali Brednie piszesz waga pozostaje niezmieniona a Huska i Ktm widocznie oszczędzają na kosztach ale i tak to zastosują prędziej czy pozniej, pierwsza przeszła Honda potem Kawasaki a od 2006 Yamaha i jakoś w USA w MX łoją dupe wszyskim Huskom I KTM a i jeszcze jedno geniuszu pomyśl sam co jest lzejsze stal czy aluminium jak przemyślisz to napisz coś mądrego. Edytowane 2 Lipca 2006 przez Pacian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBOOL Opublikowano 2 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2006 (edytowane) No Pacian mówi dobrze WR '07 waży zaledwie pare kg mniej :/Przednia lampa kiczowata! pozdr. Edytowane 2 Lipca 2006 przez SEBOOL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 2 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2006 (edytowane) na forum czytałem, ze nie chodzi tyle o wage co o sztywnosc takiej ramy. Pozdro EDIT: Waga pozostaje mniej wiecej na rownym poziomie. Pozdro Edytowane 2 Lipca 2006 przez zielorz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 2 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2006 Brednie piszesz waga pozostaje niezmieniona a Huska i Ktm widocznie oszczędzają na kosztach ale i tak to zastosują prędziej czy pozniej, pierwsza przeszła Honda potem Kawasaki a od 2006 Yamaha i jakoś w USA w MX łoją dupe wszyskim Huskom I KTM a i jeszcze jedno geniuszu pomyśl sam co jest lzejsze stal czy aluminium jak przemyślisz to napisz coś mądrego. pomysl geniuszu ile trzeba zuzyc aluminium zeby uzyskac ta sama wytrzymałosc co stal???, pozatym jakbys był takim super geniuszem i zrozumiał po co napisalem huska i husaberg to bys nie wypisywał niepotrzebnych pierdół próbujących mnie obrazic i domyslił sie w swoim genialnym mózgu ze chodzi o hard enduro nie o mx :banghead: :banghead: :banghead: bo wr tak bardziej wyglada mi na enduro nie motocykl do mx w usa :lapad: :cool: :) sory szefie od dzis bede myslał jak bede chcial napisac cos madrego :biggrin: :biggrin: :clap: aaa no i poczytaj sobie choćby na 4um jaki jest główny argument alu ramy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pacian Opublikowano 2 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2006 Nie będe się z tobą przegadywał porównaj tylko masy nie chce cię obrazić tylko denerwuje mnie jak ktoś faworyzuje marki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czak90 Opublikowano 2 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2006 Witam Wr-ka na alu ramie nie jest znów najlżejsza waży 112,5 kg na sucho(wg danych fabrycznych)natomiast Husaberg fe450e waży 109 kg i nie jest na ramie alumniowej.Yamahahttp://www.motorcyclespecs.co.za/model/yam...wr450f%2007.htmHusaberghttp://www.husaberg.se/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 2 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2006 W sumie bez rewewlacji,prócz ramy aluminiowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 2 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2006 aluminium jest kruche, lamliwe, sztywneza to stal jest gietka, gnie sie a nie peka jak jest to w przypadku aluminium,w wadze nie ma duzej roznicy, wystarczy popatrzec na ramy rowerowe, stal mozna pospawac a aluminium mowia ze nie, jednak sa spawarki i do tego ale ja bym nie ryzykowal, w przypadku stali mowia ze jak dobry spaw to peknie w innym miejscu a nie na spawie.tak w ogole to mi sie wydaje ze lepsze rozwiazanie to duraluminium, jest wytrzymalsze i w ogole, tylko wada jest to ze jest podatne na korozjedobre wyjscie to ten stal chromo molibdenowa, wytrzymala i w ogoleno ale w koncu eksperci stworzyli ramy stalowe i aluminiowe wiec cos musi w tym byc :lapad: pozdrWazz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 2 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2006 w stosunku do prototypa KTM 2007 to yamaha to mizernota: http://www.ktm.info/img/450_sxf_right_big.jpg http://www.ktm.info/img/450_sxf_left_big.jpg Dane techniczne 450 SX-F Silnik Silnik: 1 cylinder, 4T Pojemność (ccm): 449,3 Średnica x skok tłoka (mm): 97 / 60,8 Stopień sprężania: 12,5:1 Rozruch: Rozrusznik elektryczny Skrzynia biegów: 4-biegowa Gaźnik: Keihin MX FCR 41 Rozrząd: 4 zawory / DOHC Przełożenie główne: 29:74 Chłodzenie: Ciecz Sprzęgło: Mokre, wielotarczowe, pompa sprzęgła Zapłon: Kokusan digital CDI Rama Rama: Chromowo-molibdenowa Tylna części ramy: Tytan Kierownica: Aluminiowa Amortyzatory przednie: WP-USD 52 MA Amortyzator tylni: WP-PDS Skok amortyzatorów przód / tył: 300 / 335 mm Hamulce przód: Tarcza 260 mm Hamulce tył: Tarcza 220 mm Obręcze przód / tył: 1,6 x 21" / 2,15 x 19" Opony przód / tył: 80/100-21" ; 110/90-19" Przełożenie: 14:50 Tłumik: Tytan Kąt pochylenia główki ramy: 63,5° Rozstaw osi: 1481±10mm Prześwit (bez obciążenia): 385 mm Wysokość siedziska: 925 mm Pojemność zbiornika paliwa: ok. 7l Waga (bez paliwa): ok. 100 kg całośc zkopiowana ze strony: http://www.motox.com.pl/forum/index.php Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBOOL Opublikowano 2 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2006 Nie będe się z tobą przegadywał porównaj tylko masy nie chce cię obrazić tylko denerwuje mnie jak ktoś faworyzuje marki. I bardzo dobrze powidziane bo to już mnie na tym 4um rozbija :lapad: :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czak90 Opublikowano 2 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2006 Pare fotek ktm-ów '07 http://www.supercross.at/1produkte/ktm_07_...sx/450_SX_F.jpghttp://www.supercross.at/1produkte/ktm_07_...x/450_SXF2_.jpghttp://www.supercross.at/1produkte/ktm_07_...SXF_motor_2.jpghttp://www.supercross.at/1produkte/ktm_07_...XF_stripped.jpghttp://www.supercross.at/1produkte/ktm_07_...x/E_starter.jpghttp://www.supercross.at/1produkte/ktm_07_...ix/sx/Tank2.jpghttp://www.supercross.at/1produkte/ktm_07_...50SXF_motor.jpghttp://www.supercross.at/1produkte/ktm_07_...0SXF_motor2.jpghttp://www.supercross.at/1produkte/ktm_07_.../sx/250_SXF.jpghttp://www.supercross.at/1produkte/ktm_07_...T_250_motor.jpghttp://www.supercross.at/1produkte/ktm_07_...0_SX_vorne2.jpghttp://www.supercross.at/1produkte/ktm_07_..._schr_li_hi.jpghttp://www.supercross.at/1produkte/ktm_07_...x/sx/250_SX.jpghttp://www.supercross.at/1produkte/ktm_07_...125_motor_2.jpghttp://www.supercross.at/1produkte/ktm_07_...T_125_motor.jpghttp://www.supercross.at/1produkte/ktm_07_...125_SX_li2_.jpg :) Ja uważam że design ktma na rok 2007 jest zaje...zajefajny :lapad: :cool: pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 2 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2006 Jak na mój gust coś przepięknego ! Jeżeli silnik stoi na tym samy poziomie co wygląd to będzie to hit Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptasiorr Opublikowano 2 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2006 Panowie ale ten KTM to CROSS a nie ENDURO!!!Więc ich nie porównójcie bo to chyba zdeczka sensu nie ma :lapad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czak90 Opublikowano 2 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2006 (edytowane) Panowie ale ten KTM to CROSS a nie ENDURO!!!Więc ich nie porównójcie bo to chyba zdeczka sensu nie ma :icon_biggrin: A kto porównuje do sx-f ? Ja porównałem do husaberga w wersji enduro;) a piasektt wypisał tylko dane ktm-a Daje jeszcze pare zdjęć modeli 07 :cool: Honda crf 450 i crf250http://i31.photobucket.com/albums/c373/bui...60171648_pv.jpghttp://i31.photobucket.com/albums/c373/bui...60171626_pv.jpg kawi kxf 450 i kxf 250http://i31.photobucket.com/albums/c373/bui...06_KX450_B1.jpghttp://i31.photobucket.com/albums/c373/bui...06_KX250_B1.jpg yamaha yz450fhttp://i31.photobucket.com/albums/c373/bui.../attachment.jpg suzuki rmz 450 i 250http://www.suzukicycles.com/images/Product...00/RMZ450K7.jpghttp://www.suzukicycles.com/images/Product...0/RMZ450ZK7.jpghttp://www.suzukicycles.com/images/Product...00/RMZ250K7.jpg Huski http://www.motoblog.it/post/3062/2007-nuov...cross-ed-enduro Edytowane 2 Lipca 2006 przez czak90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 2 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2006 Wymienkam poprostu jak widze te nowe KTM-y. Niewiem może wam też się tak wydaje ale w porównaniu do innych marek to ktm co rok wprowadza naprawde kolosalne zmiany, a nie tylko kosmetyke jak w przypadku japonców np. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.