Skocz do zawartości

WR 450 2007


Rekomendowane odpowiedzi

nom rdza to napewno główny argument wchodzenia w alu rame :|, dziwne ze ani huska ani husaberg nie mysla o alu ramie bo te motocykle maja wygrywac a nie wygladac ,a yamaha zrobiła moto pod publike i tyle

ktm tez ma wszytko na stali

 

 

Brednie piszesz waga pozostaje niezmieniona a Huska i Ktm widocznie oszczędzają na kosztach ale i tak to zastosują prędziej czy pozniej, pierwsza przeszła Honda potem Kawasaki a od 2006 Yamaha i jakoś w USA w MX łoją dupe wszyskim Huskom I KTM a i jeszcze jedno geniuszu pomyśl sam co jest lzejsze stal czy aluminium jak przemyślisz to napisz coś mądrego.

Edytowane przez Pacian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brednie piszesz waga pozostaje niezmieniona a Huska i Ktm widocznie oszczędzają na kosztach ale i tak to zastosują prędziej czy pozniej, pierwsza przeszła Honda potem Kawasaki a od 2006 Yamaha i jakoś w USA w MX łoją dupe wszyskim Huskom I KTM a i jeszcze jedno geniuszu pomyśl sam co jest lzejsze stal czy aluminium jak przemyślisz to napisz coś mądrego.

 

 

 

pomysl geniuszu ile trzeba zuzyc aluminium zeby uzyskac ta sama wytrzymałosc co stal???, pozatym jakbys był takim super geniuszem i zrozumiał po co napisalem huska i husaberg to bys nie wypisywał niepotrzebnych pierdół próbujących mnie obrazic i domyslił sie w swoim genialnym mózgu ze chodzi o hard enduro nie o mx :banghead: :banghead: :banghead: bo wr tak bardziej wyglada mi na enduro nie motocykl do mx w usa

 

 

:lapad: :cool: :) sory szefie od dzis bede myslał jak bede chcial napisac cos madrego :biggrin: :biggrin: :clap:

 

aaa no i poczytaj sobie choćby na 4um jaki jest główny argument alu ramy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Wr-ka na alu ramie nie jest znów najlżejsza waży 112,5 kg na sucho(wg danych fabrycznych)

natomiast Husaberg fe450e waży 109 kg i nie jest na ramie alumniowej.

Yamaha

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/yam...wr450f%2007.htm

Husaberg

http://www.husaberg.se/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aluminium jest kruche, lamliwe, sztywne

za to stal jest gietka, gnie sie a nie peka jak jest to w przypadku aluminium,

w wadze nie ma duzej roznicy, wystarczy popatrzec na ramy rowerowe,

stal mozna pospawac a aluminium mowia ze nie, jednak sa spawarki i do tego ale ja bym nie ryzykowal, w przypadku stali mowia ze jak dobry spaw to peknie w innym miejscu a nie na spawie.

tak w ogole to mi sie wydaje ze lepsze rozwiazanie to duraluminium, jest wytrzymalsze i w ogole, tylko wada jest to ze jest podatne na korozje

dobre wyjscie to ten stal chromo molibdenowa, wytrzymala i w ogole

no ale w koncu eksperci stworzyli ramy stalowe i aluminiowe wiec cos musi w tym byc :lapad:

 

pozdr

Wazz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w stosunku do prototypa KTM 2007 to yamaha to mizernota:

 

http://www.ktm.info/img/450_sxf_right_big.jpg

http://www.ktm.info/img/450_sxf_left_big.jpg

 

Dane techniczne 450 SX-F

 

Silnik

Silnik: 1 cylinder, 4T

Pojemność (ccm): 449,3

Średnica x skok tłoka (mm): 97 / 60,8

Stopień sprężania: 12,5:1

Rozruch: Rozrusznik elektryczny

Skrzynia biegów: 4-biegowa

Gaźnik: Keihin MX FCR 41

Rozrząd: 4 zawory / DOHC

Przełożenie główne: 29:74

Chłodzenie: Ciecz

Sprzęgło: Mokre, wielotarczowe, pompa sprzęgła

Zapłon: Kokusan digital CDI

 

Rama

Rama: Chromowo-molibdenowa

Tylna części ramy: Tytan

Kierownica: Aluminiowa

Amortyzatory przednie: WP-USD 52 MA

Amortyzator tylni: WP-PDS

Skok amortyzatorów przód / tył: 300 / 335 mm

Hamulce przód: Tarcza 260 mm

Hamulce tył: Tarcza 220 mm

Obręcze przód / tył: 1,6 x 21" / 2,15 x 19"

Opony przód / tył: 80/100-21" ; 110/90-19"

Przełożenie: 14:50

Tłumik: Tytan

Kąt pochylenia główki ramy: 63,5°

Rozstaw osi: 1481±10mm

Prześwit (bez obciążenia): 385 mm

Wysokość siedziska: 925 mm

Pojemność zbiornika paliwa: ok. 7l

Waga (bez paliwa): ok. 100 kg

 

 

całośc zkopiowana ze strony: http://www.motox.com.pl/forum/index.php

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie będe się z tobą przegadywał porównaj tylko masy nie chce cię obrazić tylko denerwuje mnie jak ktoś faworyzuje marki.

 

I bardzo dobrze powidziane bo to już mnie na tym 4um rozbija :lapad: :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ale ten KTM to CROSS a nie ENDURO!!!

Więc ich nie porównójcie bo to chyba zdeczka sensu nie ma :icon_biggrin:

 

 

A kto porównuje do sx-f ? Ja porównałem do husaberga w wersji enduro;) a piasektt wypisał tylko dane ktm-a

 

Daje jeszcze pare zdjęć modeli 07

 

:cool:

 

Honda crf 450 i crf250

http://i31.photobucket.com/albums/c373/bui...60171648_pv.jpg

http://i31.photobucket.com/albums/c373/bui...60171626_pv.jpg

 

kawi kxf 450 i kxf 250

http://i31.photobucket.com/albums/c373/bui...06_KX450_B1.jpg

http://i31.photobucket.com/albums/c373/bui...06_KX250_B1.jpg

 

yamaha yz450f

http://i31.photobucket.com/albums/c373/bui.../attachment.jpg

 

suzuki rmz 450 i 250

http://www.suzukicycles.com/images/Product...00/RMZ450K7.jpg

http://www.suzukicycles.com/images/Product...0/RMZ450ZK7.jpg

http://www.suzukicycles.com/images/Product...00/RMZ250K7.jpg

 

Huski

http://www.motoblog.it/post/3062/2007-nuov...cross-ed-enduro

Edytowane przez czak90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymienkam poprostu jak widze te nowe KTM-y. Niewiem może wam też się tak wydaje ale w porównaniu do innych marek to ktm co rok wprowadza naprawde kolosalne zmiany, a nie tylko kosmetyke jak w przypadku japonców np.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...