Januszm Opublikowano 28 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2006 Jak czytałem opis ZZR 1100, to w danych pisali, że przegląd w modelach do 93 roku co 5000 km, a po 93 roku po 6000 km. Moje pytanie brzmi: co ile kilometrów sprawdza się zawory w tych silnikach? Dziś kolega Wujek z forum, powiedział, że w jego manualu napisano: zawory reguluje się co 12 000 km. Ja jednak sądzę, że właśnie podczas przeglądu powinno się sprawdzać zawory, czyli co 5-6000, a nie co 12 0000 km. jak to jest? Może ktoś ma z innego źródła dane serwisowe silników z tej serii? pozdrjanuszm Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 29 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2006 Nie pamiętam jak jest w serwisówce ale starsze kawy miały przypadłość – szybkie zużywanie się zaworów.Właśnie robie z głowica w ZX10 Tomcat. Po przebiegu 60 000 zawory ssące były kompletnie wypalone.Fakt że właściciel zaniedbał kontrole luzów , ale nie powinno być aż takiego zużycia.Generalnie kontrolował bym luzy co 6000. Koszt jednego zaworu to około 230 złA jak wiadomo jest ich 16, tak wiec szkoda ryzykować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrew Opublikowano 29 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2006 Odpowiedz jest jak to w ekonomii: to zalezy. Od modelu motocykla. Kazda konstrukcja jest inna i sa inne zalecenia. Z tego co pamietam to sa nawet takie motocykle, gdzie regulacje (tzn. sprawdzenie i ew. regulacje) robi sie co 24 tys. Ale prawda jest, ze wiele silnikow np. Kawasaki jest bardzo czulych na niedbalosc tego tematu. Tak wiec sprawdzenie moze byc czestsze i w konsekwencji na nim sie operacja kontrolna zakonczy. Ale to tak tylko dla wlasnego swietego spokoju. Ja proponuje trzymac sie wytycznych ksiazek serwisowych, bo madrzejsi od nas je pisali ;-) Cytuj ******************** Triumph Speed Triple :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 29 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2006 Nie pamiętam jak jest w serwisówce ale starsze kawy miały przypadłość – szybkie zużywanie się zaworów.Właśnie robie z głowica w ZX10 Tomcat. Po przebiegu 60 000 zawory ssące były kompletnie wypalone.Fakt że właściciel zaniedbał kontrole luzów , ale nie powinno być aż takiego zużycia.Generalnie kontrolował bym luzy co 6000. Koszt jednego zaworu to około 230 złA jak wiadomo jest ich 16, tak wiec szkoda ryzykować. Proponuję zamówic zawory u Paradowskich, będą tańsze i trwalsze od orginałów. Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plakatufka Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 Proponuję zamówic zawory u Paradowskich, będą tańsze i trwalsze od orginałów. Witam! Moje moto jest delikatne i stare i wymaga regulacji częściej jak co 5000 km. A kto to są Paradowscy. Może jakieś namiary czy coś . Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 4 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 Jest to firma produkująca zawory, podobnież najlepsza w naszym kraju.Mieści się w Warszawie na Ursie. Wpisz nazwę w Google a na pewno znajdziesz namiar. Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plakatufka Opublikowano 5 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2006 Jest to firma produkująca zawory, podobnież najlepsza w naszym kraju.Mieści się w Warszawie na Ursie. Wpisz nazwę w Google a na pewno znajdziesz namiar. Witam! Dziękuję za info. Szykuje się mi chyba mały remont dlatego taka informacja dla mnie to skarb. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujek Opublikowano 5 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2006 Januszu potwierdzam moją wersję wydarzeń tj. 12000 km. co nie oznacza że nie warto sprawdzić luzów co 6000 km. Po tym przebiegu nalezy zajrzeć do świec, czyli zdemontowac airbox itd. grzechem byłoby nie odkrecić pokrywy zaworów i dla świętego spokoju pobawić sie szczelinomierzami. A tak btw. to w manualu zalecają wymiane oleju co 6000 km. lub 6 miesięcy a filtra oleju co 12000 km. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.