piórko Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 Wydaje mi się, że tak jak kilka postów wcześniej napisał Fantom - na temat doszkalania wszystko zostało powiedziane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ruso Opublikowano 1 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 Poproszę o jakieś konkretne odpowiedzi (dzięki Sherman)na moje pytanie, bez analizowania procentów itp pierdół :DDzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 1 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 Sprawa jest niezwykle prosta.Aby prawidłowo hamować na sportowym motocyklu, ale i kazdym innym, należy prawidłowo wykonywać wszystkie składowe prawidłowej pozycji i prawidłowości obsługi motocykla. Inaczej mówiąc należy jeździć prawidłowo w kontekście techniki jazdy.Na temat każdej skłądowej można się rozpisywać, ale nic nie zastapi treningu pod okiem instruktora. Cieszę się że mogłem pomóc. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zwierzak_675 Opublikowano 1 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 Tak w skrócie (poprawcie jak coś zapomniałem czy pomyliłem): Przed zakrętem w prawo (zakładam, że jesteś odsunięty w tył od baku, bo jedziesz złożony za owiewką):1) przesuwasz dupę na prawo2) mocno klinujesz lewą stopę o podnóżek i lewe udo o bak (warto mieć dobrze ustawione wszystko)3) wychylasz się zza owiewki i zaczynasz hamować + wystawiasz prawe kolano4) składasz się, powoli odpuszczając hebel i pamiętając, żeby głowa była jak najniżej.....czyli jak ja w tym momencie składania zaczynam jechać na gazie to źle .... kurde sie pogubiłem :) Cytuj Tutaj niewygodne fakty też znikają ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 1 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 Zależy od toru jazdy, ale rozpatrując kwestię pojedyńczego zakrętu, nie powinno się przyspieszać przed wysterowaniem motocykla.Gaz dopiero po inicjacji skretu. Do skręcania jest potrzebna przyczepność przedniego koła. Po wysterowaniu niejako przód przestaje być potrzebny i można odwijać. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 2 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 Sprawa jest niezwykle prosta.Aby prawidłowo hamować na sportowym motocyklu, ale i kazdym innym, należy prawidłowo wykonywać wszystkie składowe prawidłowej pozycji i prawidłowości obsługi motocykla. Inaczej mówiąc należy jeździć prawidłowo w kontekście techniki jazdy.Na temat każdej skłądowej można się rozpisywać, ale nic nie zastapi treningu pod okiem instruktora. Cieszę się że mogłem pomóc.Buhaha, oplułam monitor :laugh: :laugh: :laugh:! Theo - świetne :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Theodor ja rowneiz dokladam sie do Piorka, Samemu mozna sie uczyc i dojsc do perfekcji, tyle, ze trwa to dlugo lub dluzej niz za dlugo. Co do kosztow. Samemu dochodzac do perfekcji mozna sie przeszlifowac. Ile kosztuja czesci nie musz chyba mowic. Warto wiec moze rozwazyc, czy szkolenie nie bedzie tansze od szlifu, watki utraty na zdrowiu i rehabilitacje pomijam, bo jak sie jest mlodym i pieknymto to akurat nie gra roli :icon_mrgreen: :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Niezupełnie mogę się zgodzić.Motocykl jest nieintuicyjny w kwestii fizyki ruchu, a z fizyki jako składowej wynika technika jazdy.Nie do wszystkiego da się dojść samemu, mimo lat doświadczenia, bo trzeba by się zdoktoryzować z fizyki. Najlepszym przykładem jest fakt że latami ludzie jeździli nie wiedząc dlaczego motocykl skręca i co trzeba zrobić by było to sprawne. Dopiero opisanie zjawiska przeciwskrętu, dało narzędzia kierowcom do świadomego wpływu na sterowanie motocyklem. (chociaz do tej pory zdazają sie mimo to ludzie którzy twierdza że skrecaja inaczej). A zjawisk w technice jazdy wynikających z fizyki czy budowy motocykla jest znacznie więcej i znacznie bardziej skomplikowanych. Nie wszystko da sie samemu odkryć, zreszta po co wyważać otwarte drzwi. Można jeździć samemu i samemu się uczyć, ale będzie to niewspółmiernie mniej skuteczne niż nauka pod okiem instruktora posiadającego wiedzę, którą samemu byśmy latami zdobywali, lub nawet nigdy nie odkryli. O poprawności wykorzystania wiedzy nie wspominając. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morfeusz79 Opublikowano 16 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 Proszę o adres szkoły nauki na górnym sląsku. Nauki schodzenia na kolano. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość starydziad Opublikowano 10 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2014 https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/t1.0-9/10388217_689396341109652_2861628824900527458_n.jpgPowinni tego zabronić :) . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 10 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2014 Theodor, jak zwykle musze przyznac Ci racje. Piszac dojsc do perfekcji mialem na mysli dojsc do pewnego stopnia. Dalej sie nie dojdziebo sa granice, dopiero ktos kto ma o tym pojecie moze poprowadzic dalej. Pozdrawiam :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adas7 Opublikowano 11 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2014 "SZKOŁA SCHODZENIA NA KOLANO" ??? Ludzie co Wy macie z tymi kolanami, weźcie się za poprawianie pozycji, toru jazdy, dohamowania, wyjścia z zakrętu etc. Założę się że 90% pytających o te kolana w życiu nie jechała po torze i nawet się tam nie wybiera a to właśnie tam i tylko tam ćwiczy się jazdę która to umożliwia. Ja na slovakii mam czasy gorsze od czołówki o kilka sekund a do prawdziwych kolan jeszcze mi brakujeeeee, właśnie te kilka sekund (fotka w zał). Na ulicę w ogóle nie zakładam sliderów, bo są niepotrzebne, w życiu bym się nie odważył jechać 130km/h na autostradowym ślimaku a przy stówce się kompletnie nie przydają. Żeby rozbawić swoją ekipę nawet pokusiłem się o zrobienie takiej aukcji. http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=4279786675 Dajcie sobie na wstrzymanie z tym ciągłym "SCHODZENIEM NA KOLANO". Jedźcie na tor, bardzo dobrze jest z poćwiczyć Mirkiem na kisielinie, tor bardzo wymagający i wycieńczający, dostaniecie tam kupę wskazówek jak jeździć a kolano przyjdzie samo. Zasada jest prosta, jeżeli wciąż zadajesz sobie i innym pytanie jak jeździć na kolanie, to znaczy że jest na to stanowczo za wcześnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1qazse4 Opublikowano 11 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2014 A po co zdejmować slidery na miasto, przecież to dodatkowa ochrona kolan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adas7 Opublikowano 11 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2014 Kolana mają swoje ochraniacze, nowe slidery wystają dobre 3cm na każdą stronę i ja np czuję przy dużych prędkościach jak stawiają opór wiatrowi i odciągają mi nogi od motocykla, przy miejskim przeciskaniu też nie pomagają. Poza tym nie mówię, żeby je ściągać, jak komuś nie przeszkadzają. Mnie przeszkadzają bo miałem dotychczas dainesy i każdy z nich ważył ze 200g i robił mi niepotrzebny balast na tych kolanach, a starte po co trzymać na nogach (jak można spieniężyć :D) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 11 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2014 Kolana mają swoje ochraniacze, nowe slidery wystają dobre 3cm na każdą stronę i ja np czuję przy dużych prędkościach jak stawiają opór wiatrowi i odciągają mi nogi od motocykla, przy miejskim przeciskaniu też nie pomagają. Poza tym nie mówię, żeby je ściągać, jak komuś nie przeszkadzają. Mnie przeszkadzają bo miałem dotychczas dainesy i każdy z nich ważył ze 200g i robił mi niepotrzebny balast na tych kolanach, a starte po co trzymać na nogach (jak można spieniężyć :D)Nie, no te 200g mnie przekonało. Zdejmuję.Aha, i wybiorę się do pana Mirka (dobrze mówię?) na Kisielin, to będę schodzić na kolano i łokieć, tak? Dzięki. Wreszcie odnalazłam sens swej motocyklowej drogi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.