henryk_o Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 Witam.Narazie jestem posiadaczem Jawy TS 350 jednak niedługo chiałbym się przesiąść na jakiegoś czterosuwa. W moje oko wpadła Honda CB 400N lub CB 450N (roczniki `82r. -`86r.). Chciałbym zasięgnąć rady na temat tych motocykli. Nie zależy mi na biciu rekordów prędkość ani na wyścigach na jedną mile :) stąd mój wybór właśnie Hondy CB. Chciałem się więc zapytać posiadaczy takowych motocykli: Czy dobrze się prowadzą? Czy są mało awaryjne? Jak z dostępem do części? Ja słyszałem że silniki w tych Hondach są praktycznie bezawaryjne :)Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rof Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 z tego co wiem są nieśmiertelne (oczywiście przy normalnym użytkowaniu), mało palą i nie są drogie.Jeździłęm takim na kursie i (cb 400) i bardzo miło wspominam ten motorek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prog Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 CB 400 podobno mogą być, ale może być cienko z częściami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henryk_o Opublikowano 23 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 A wiecie może jaka jest różnica pomiędzy Hondą CB 400N a CB 450N ? Różnią się tylko pojemnością silnika czy może czymś więcej.Narazie mam taką na oku (CB 450)http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M231149 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rob Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 Ja taką jeździłem przez poprzednie 2 sezony. W sumie bezawaryjnie przejechałem 15k km. Radzę sprawdzić czy to rzeczywiście wersja 34KM, bo wydaje mi się, że były tylko 27KM i 43KM, przynajmiej w Niemczech. tu jest trochę info:http://www.chudzikj.republika.pl/CB400.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 CB 400 różni się od 450 na pewno ramą i zawieszeniem.Motocykl bardzo trwały, chodź lubi się w nim psuc sprzęgło jednokierunkowe, które trochę kosztuje. Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rof Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 cb 400 ma troche przedpotopowy wygląd, natomiast 450 już wygląda sporo nowocześniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henryk_o Opublikowano 24 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 Dzięki za pomoc. Najchętniej bym kupił CB 450N. Chyba że się namyśle i przekonam do modelu CB 450S ale jakoś mi tak średnio się podoba ta "sportowa sylwetka".Macie może jakieś filmiki z Hondą CB400 lub CB450 ??? Ciekawy jestem jak ona warczy ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rof Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 cb 400 przy schodzeniu z obrotów ma prace bardzo przyminającą malucha ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PNT_CB1 Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 ... z tego co wiem są nieśmiertelne (oczywiście przy normalnym użytkowaniu), mało palą i nie są drogie w utrzymaniu ... wiadomo co chłenda, to chłenda. Wszystko zależy kto i w jaki sposób go wcześniej użytkował, samo palenie się na cenę / rocznik / możliwości finansowe niewiele się zda bez obejżenia sprzęta. Z częściami to nie jest do końca tak ciężko (sam mam żadki model), normalne materiały eksploatacyjne (łańcuch, zębatki, opony, oleje, filtry itd) są ogólnie łatwo dostępne, a problem pojawia się np w przypadku sprzęgła. chociaż nie martw się zbytnio, bo wiele części nie zmienia się pomimo zmiany modelu (ograniczona ilość motocykli do zmiany konstrukcji - technologii wytważania). pzdr 400 rulezz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henryk_o Opublikowano 25 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2006 Dobra. A wiecie może jak rozpoznać wersje zdławioną 27KM od tej otwartej z mocą 43KM. Bo wolałbym kupić tą o większej mocy. Teraz jeżdze Jawą 350 i ona ma też coś koło 26KM - czyli prawie taka sama moc jak w wersji zdławionej. A chciałbym się przesiąść na motocykl z troche większym przyśpieszeniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati1411 Opublikowano 25 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2006 Po prostu jeśli nie przekroczysz 130 no maks 140 to na pewno bedzie to dławka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henryk_o Opublikowano 25 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2006 ..........a tak poważnie ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rob Opublikowano 25 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2006 poważnie, tak najłatwiej sprawdzić, inne rozwiązanie to sprawdzić moc w dowodzie, albo po numerze ramy:PC14-2000001 ~ (G1) - 43KMPC14-1000001 ~ (G2) - 27KMale po tej ramie to nie jestem na 100% pewien Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.