Skocz do zawartości

henryk_o

Forumowicze
  • Postów

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Skąd
    Lublin

Osiągnięcia henryk_o

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Ja dla mnie motocykl idealny :P od lat na niego choruje (no ale niestety nie jest w moim zasięgu - brak kasy)
  2. No i ja jestem z lubelskiego i to nawet z samego Lublina - ale co z tego...? Posiadam tylko Jawe TS 350 :)
  3. Najpierw szła podkładka a potem tarcza i tak na przemian - a na końcu ma zostać tarcza którą przykrywa się tym aluminiowym dociskiem ze sprężynami. CZY TAK ???
  4. OK dzięki za pomoc. Czyli wkładam jak popadnie - aby na te wycięcia pasowało.
  5. Witam. Ostatnio sprzęgło mi zaczeło szwankować więc zabrałem się za naprawe. Okazało się że tarcze sprzęgłowe są już starte więc postanowiłem je wymienić. I w związku z tym mam pytanie: Jak włożyć te tarcze do koszyka? Wydają się być symetryczne więc mam je powkładać jak popadnie czy może gdzieś one mają przód i tył? Jedyne co zauważam to to że mają nabite numery na tym tworzywie co się ściera. Dodam że posiadam oryginalne sprzęgło od Jawy. Pozdrawiam.
  6. Dobra. A wiecie może jak rozpoznać wersje zdławioną 27KM od tej otwartej z mocą 43KM. Bo wolałbym kupić tą o większej mocy. Teraz jeżdze Jawą 350 i ona ma też coś koło 26KM - czyli prawie taka sama moc jak w wersji zdławionej. A chciałbym się przesiąść na motocykl z troche większym przyśpieszeniem.
  7. Dzięki za pomoc. Najchętniej bym kupił CB 450N. Chyba że się namyśle i przekonam do modelu CB 450S ale jakoś mi tak średnio się podoba ta "sportowa sylwetka". Macie może jakieś filmiki z Hondą CB400 lub CB450 ??? Ciekawy jestem jak ona warczy ;)
  8. A wiecie może jaka jest różnica pomiędzy Hondą CB 400N a CB 450N ? Różnią się tylko pojemnością silnika czy może czymś więcej. Narazie mam taką na oku (CB 450) http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M231149
  9. Witam. Narazie jestem posiadaczem Jawy TS 350 jednak niedługo chiałbym się przesiąść na jakiegoś czterosuwa. W moje oko wpadła Honda CB 400N lub CB 450N (roczniki `82r. -`86r.). Chciałbym zasięgnąć rady na temat tych motocykli. Nie zależy mi na biciu rekordów prędkość ani na wyścigach na jedną mile :) stąd mój wybór właśnie Hondy CB. Chciałem się więc zapytać posiadaczy takowych motocykli: Czy dobrze się prowadzą? Czy są mało awaryjne? Jak z dostępem do części? Ja słyszałem że silniki w tych Hondach są praktycznie bezawaryjne :) Pozdrawiam
  10. Silikonu użyłem pod cylindry oraz między cylindry a gaźnik. Po 1 : Sylikon czerwony był pod cylindrami jak je ściągnąłem - i jakoś jeździła. Po 2 : Sylikon nadal jest pod cylindrami - i też jakoś jeździ. Przecież nie nałożyłem tego sylikonu 2 kilogramy. Lekko wysmarowałem uszczelke i skręciłem. Jak dokręcałem to nie wyłaził bokami.
  11. 6 * 3,5zł - pierścienie polskie 1 * 13zł - sylikon czerwony do wysokich temperatur 1 * 4zł - zestaw uszczelek,podkładek Razem: 38 zł Chyba że masz swój sylikon albo porzyczysz od kumpla to: 25 zł
  12. No i Panowie - my okazaliśmy się pseudo-mechanikami. Po wymianie pierścieni pali z "pierwszego kopa". Jeździ jak głupia. Nigdy się nie spodziewałem że Jawa ma takie przyśpieszenie na 4 biegu. UWAGA - Ja jadę - :buttrock:
  13. A tak pozatym to może nie cewka tylko kondensator, świeca lub coś innego.
  14. Też miałem takie problemy. Jeden gar strasznie przerywał i strzelał, też myślałem że to cewka i kombinowałem z cewkami kondensatorami itd... Po ustawieniu przerwy troche większej niż norma przewiduje jest OK W instrukcji jest napisane że przerwa ma wynosić 0,4mm ja ustawiłem na 0,6mm i jest OK. Spróbuj może i u Ciebie to pomoże.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...