Piotr Dudek Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 A mnie coś się wydaje że poskąpiłeś na łańcuszek i wykonałeś tylko 50% pracy.Po wymianie przestanie stukać. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArturJ Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 (edytowane) A mnie coś się wydaje że poskąpiłeś na łańcuszek i wykonałeś tylko 50% pracy.Po wymianie przestanie stukać. nie 50 tylko 33% pracy pozostal jeszcze przynajmniej jeden slizgacz od strony napinacza (koszt w serwisie podobny do napinacza ~300zl)i wlasnie lancuszek. Edytowane 10 Sierpnia 2008 przez ArturJ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartas23 Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Witam!! Od dłuższego czasu obserwuje temat.... i postawiłem na oryginały.... łańcuszek jest napinacz również... jutro oddaje moto do mechanika. Poinformuje Was co z tego wyszło;D Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sopelblue Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 Witam wszystkich. Od niedawna jestem posiadaczem F4 '99 i miałem takie same "dodatki" dźwiękowe w pracy silnika jak inni opisywali. Zwiększyłem napięcie sprężyny i ucichło. Nie mówię, że jest to dobre rozwiązanie lub złe, przekonam się w przyszłości. Chodzi o to, że pomogło i jest cicho. :biggrin: Ps gdybym miał kasę to kupiłbym nowy zestaw tj. łańcuch, napinacz i ślizgi, a może gdybym miał kasę to i nowy motocykl :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 Zakup nowych ślizgów do CBRa to przerost formy nad treścią.Jeżeli ktoś na siłę za długo jeździ na luźnym łańcuszku to wypada zmienić koła zębate.Jeżeli nie masz kasy na nowy napinacz to za co tankujesz motocykl? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sopelblue Opublikowano 2 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2008 Chodzi o to, że i ja staram się by silnik (nie tylko w moto) chodził dobrze dlatego w skrócie przedstawię sytuację. CBR kupiłem 2 tyg temu, zostało mi na przegląd i rejestrację. Wiem, że będę musiał uzupełniać braki jakie są w tym motocyklu ale gdybym przeznaczał na to wszystkie środki to za co kupowałbym paliwko ?Usunąłem najtańszym kosztem stuki w silniku, krok za krokiem będę doprowadzał sprzęt do świetności (oby nie za długo).Dzięki, że ktoś się chociaż odniósł do mojej odpowiedzi :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartas23 Opublikowano 4 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2008 Witam. Tak jak pisałem wyżej zainwestowałem w nowe części. Koszt nie taki duży jakby mogło się wydawać- łańcuch: 250zł, napinacz: 300zł, "robocizna": 150zł. Jeden dzionek bez motocykla.......oczekiwanie na telefon od mechanika, dzwoni i mówi ze można odebrac motor. Jaki efekt??? Muzyka dla ucha;D Stary łańcuch nie był az tak wyciągnięty ale napinacz(jeszcze ten seryjny z czarna kropką) był podejrzany!! Jestem dobrej myśli.... może w końcu HONDA usunęła problem z napinaczem!! Dodam ze nr seryjny napinacza to nie .....J23 tylko juz ......j24 czyli kolejny. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sopelblue Opublikowano 11 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 To znowu ja i znowu z dziwnym dźwiękiem w silniku też po prawej stronie. Wcześniej dźwięk był inny i nie ustawał na nagrzanym silniku a teraz cichnie. Chyba na wiosnę zainwestuję w łańcuch i napinacz. A gdyby zacząć od napinacza i posłuchać co się dzieje?Swoją drogą to ciekawe co się dzieje że nagrzany cichnie, chyba powinno być odwrotnie, przecież metal wraz ze wzrostem temp rozciąga się, sam nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drewno666 Opublikowano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 (edytowane) Mam to samo dziwne stuki w okolicach 5 tys km. Mechanik polecił mi nowa sprężyne napinacza. Czy to dobre rozwiązanie? Koszt sprężyny to 25 zł. PS. łańcuch wymieniałemn 2 sezony temu na DIDa 250 zł Edytowane 16 Czerwca 2011 przez Drewno666 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 Polecam napinacz z FZR 1000. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
V12 Opublikowano 5 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 WitamZakupiłem na larsonie spręzyne do napinacza do F3. Zmieniając ją napiołem wstepnie o 1 obrót ale dzwieki na średniu nagrzanym silniku nie ustały(na wolnych obrotach) Kiedy sróbokrętem przekręcam trzpień w napinaczu tym samym lekko dociagając łancuch dzwieki ustają.Moze by trzeba bardziej napiąć sprężyne wstepnie ???pozdr Cytuj RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.