motomichal Opublikowano 7 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 (edytowane) Kiedy puszczę kierownice ściąga mi dość znacznie motocykl w lewo czy mam krzywą rame, czy mogą być inne przyczyny takiego zachowania motoru??dzięki Edytowane 7 Czerwca 2006 przez motomichal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seboka Opublikowano 7 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 Krzywa rama lub lagi, sprawdź hamulce czy któraś tarcz nie jest przyblokowana , warto by było wywarzyć koła , ale przy mocnym ciągnięciu nie wiem czy to pomorze Cytuj [html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja strona </font></a></b> <font color="#008000"> <b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>[/html] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
legut7 Opublikowano 7 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 Wiesz roznie to bywa, moze tez wszystko zalezec od tego jak siedzisz na motocyklu... Cytuj www.legato-motocykle.plOdzież, części i akcesoria do motocykli, skuterów i ATVWszystkie marki w jednym miejscu! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartekl Opublikowano 7 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 zacznij od rur teleskopow, mozliwe ze jedna masz bardziej wygieta od drugiej.poruszaj nimi w polkach a pozniej "przetocz" jedna przy drugiej. no i polki. ja mialem lekko zgiete obydwie rury i nawet tego nie czulem.wiec mozliwe ze jedna masz bardziej trafiona od drugiej. pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 7 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 Ja mialem ten sam problem w suzi i przez dluzszy czas bylem przekonany ze to cos z ramą... Jednak u mnie bylo slychac delikatne tarcie co jakis czas.. Zauwazylem ze tarcz hamulca jest lekko zeszlifowana od gory.. okazalo sie ze trze o mocowanie klockow( mysle ze to dlatego ze bylo obnizone zawieszenie) lekko przeszlifowalem to mocowanie i teraz jest o niebo lepiej.. przyjemniej sie jezdzi i nic nie sciaga.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aker Opublikowano 7 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 Na początku sprawdź, czy masz dobrze ustawione tylne koło (np. po naciąganiu łańcucha) - przyłóż coś długiego do tylnego koła i zobacz czy jest w osi motocykla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 8 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 CZy takie moto kupiłeś czy po czasie zaczął CI odjeżdżać? Bo jeśli takie kupiłeś to wyjaśnia sprawę ,że moto było walone. A jeszcze coś, rama jest aluminiowa więc jeśli jest krzywa to nieciekawie to widzę. Sprawdź czy lagi są proste, luz na tylnym wachaczu i w główce ramy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcincbr600 Opublikowano 8 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 Przyczyna moze byc blacha. Zacznij od sprawdzenie czy lagi wystają po równo z półek, U mnie tak było, jak ustawiłem to prowadzenie wrócilo do normy. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.