Skocz do zawartości

Posiadacze Hond ...


Rekomendowane odpowiedzi

Więc mam prośbe aby wszyscy posiadacze hond (motocykle motorowery) napisalei rok model dane techniczne i swoje trzy słowa(wiecej) o awaryjnosci i moto.Chce stworzyc taki punkt zaczepienia dla soob zainteresowanych hondami tzn. strone internetowa i potrzebuje te dane.Jesli mozna to prosze o foty (oczywiscie waszych maszyn) zeby jakis poglad mieli ci uzytkownicy strony.

 

Ot taki serwis mający ułatwić zadanie kupującym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witeczka !!!

 

 

Posiadam Hondę CB 500 rok produkcji 1994 kolor niebieski . Nie dławiona więc zamykam obroty na czerwonym . Awaryjność pękła mi nie oryginalna linka sprzęgła ....Ale wymianka w Auto linka http://www.autolinka.com.pl/ polecam i wszystko odpukać ok. Jest to typowy niked bez owiewek więc troszkę problemów ale spokojnie 185 km/h jak nie ma wiatru . Oczywiście słychać kosz sprzęgłowy ale do czasu jak się nie rozgrzeje maszyneria . Dzwięk na zamieszczonym linku do stronki ...po prostu dla mnie bajka ..... http://www.motocykle.domeczek.pl/prezentac...honda_cb500.htm Bardzo dobry kop powyżej 6000 obrotów po prostu wyrywa z siedzenia. Jak na pierwszy motor super .Wymieniam olej co sezon razem z filtrem oleju . Świece zmieniłem na NGK http://www.ngkntk.pl/index.php?id=1319&pd=...A&h=HONDA&m=500 Do tej pory nie zawiodła mnie po żadnej zimie .... Tylko świece trzeba przeczyścić i akumulatorek naładowany załączyć .Na niskich obrotach bardzo stabilna kultura pracy . Pojemność baku 18 litrów więc spokojnie ponad 300 km . można nawinąć. Poza tym bardzo miła sylwetka dzięki boczkom przy baku .Troszkę nie udała im się lampa tylnia ale wszystko można poprawić tak jak tu http://www.bikepics.com/pictures/198827/ To na tyle ....polecam może dlatego że to mój pierwszy moto i wiem że sentyment będę miał do niej długo długo ..... :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Honda MTXR80.Mam ja od października.Zrobilem remont kapitalny.Zrobilem 8 szlif,przyszlifowalem kanaly.mam zamiar zmienic gaznik na 24mm a jakos w lipcu wrzocic silnik od 125R.Ogolnie nic sie nie dzieje.silnik dostaje po dupie jest silny(tarha na gume z 2-3 biegu).Jestem zadowolony.Moja to akurat wersja lekko uboga hehetzn brak zegarow brak wszystkiego co zbedne;]pzdr i Honda Bogiem!!:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Honda NS1, rok produkcji 2000, 6 biegów, chłodzony cieczą. Vmax 110 przy zebatkach na moc. niestety zdaje sie ze mam zaqblokowany zaplon troche(trzeba przesunac stojan pradnicy) bo zatrzymuje sie przy 12.000rpm

mocny kop od dolu jak na takie cos, ale prawdziwy potwor w moim przypadku osiagany jets dopiero od 9tys rpm(!!!) bak (prawdopodobnie:P) 16 litrow, spalanie przy 60-70 kahaema moze wyniesc nawet 3 litry, przy ostrej jezdzie lyknie nawet 7(ale tyle bylo przed remontem silnika, nie wiem ile teraz, ale troszke mniej)

najwiekszy plus tej maszyny- najmocniejsza 80tka ze wszystkich(oczywiscie bez tuningu- to co fabryka dala- 16 kucykow), bardzo ladnie sie prezentuje. PIEKNY dzwiek... niewielu kapnie sie, ze to 80ccm

minusy- brak wypelnien pod zegarami, brak rozrusznika. Honda NS1 to doskonaly zlepek wszystkich motocykli hondy- lagi MBXa, linki i podobne nsrki/mbxa, tlok jak w MTX r/2, klocki hamulcowe honda rebel... i tak dalej, i tak dalej... z czesciami jest gorzej niz przesrane ze tak powiem, dokupi sie tloki tylko na N, I, II i to wszystko...

 

ale generalnie polecammm...:D na tej swojej przejechalem okolo 1,5 kkm i jeszcze (:D) mnie nie zawiodla.

 

pzdr:)

 

a zdjecia: http://www.bikepics.com/members/magneto/00ns1-80/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Honda VT250F - 1986 r. zrobilem nia dopiero 500 km. od zakupu w marcu.

V-max okolo 180 km/h - :D

przyspieszenie 5,2 sek. do 100 km/h wedlug danych technicznych i mierzone - moc ok. 40 KM - powinno byc w tej wersji 44 KM - ale cos mi brakuje (tak na czuja)

Sprawuje sie doskonale - jest stara i zaniedbana - wymaga wszystkich czynnosci serwisowych ...poza wymiana oleju - silnik pracuje rowniutko - choc na zimno dosc glosno . Zasadniczym problemem w tym modelu jest trwalosc walu korbowego ...ale niekatowana dobrze sie trzyma ...aktualnie zbieram fundusze na wszystkie czynnosci serwisowe .

Te V-ki nalezy jezdzic na polsyntetykach (z doswiadczenia uzytkownikow najdluzej wytrzymuja) . (jezdze na Castrol 10W40) Jest to wysokoobrotowka - kreci sie przyjemnie do 13 tys. obrotow. Chce wymienic w niej polatane przewody i uszczelki, ktore same juz sie o to prosza - uniemozliwiajac mi dalsze wyprawy :D

 

To tyle na razie .

 

zdjec mojej Hondzi nie mam, ale wyglada dokladnie tak:

http://tamiya.com/english/products/list/12..._img/14017m.jpg

 

Pozdrawiam

Edytowane przez Zawalidroga
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Honda Nsr 125 1999r.

 

Vmax-160

 

moc-31km

 

przyspieszenie czytałem ze 6,5 sek, ale wątpie w to :D

 

Jeżdze tym moto od roku nakręciłem 9 tys,km. moto spisuje sie naprawde świetnie przyspieszenie predkosc i spalanie na calkiem dobrym poziomie w trasie mozna spokojnie ciagnac 120 przy niewielkim zużyciu paliwa, pozniej paliwo wiruje i do 7 litrów dochodzi.Maszyna naprawde godna polecenia, bezawaryjna i praktycznie bezobsługowa, przez ten czas oprócz regularnego serwisowania spaliła sie tylko żarówka i rozsypało sie łożysko w tylnym kole, dodam że przebieg ma niemały już 30tys.km.Jeśli chodzi o wykończenie i jakoś materiałów to wszystko jak przystało na Honde wysoki poziom.Hamulce jak na 125 to świetne momentalnie stoi się w miejscu.Jedyna wada jak dla mnie w tym motocyklu to lusterka może jestem za szeroki ale od polowy lusterek cos widze i zadne regulowanie mi nie pomoże, ale mimo to widoczność całkiem dobra

Podsumowując: NSR-ka to idealny sprzęt aby zapoznąć sie ze wiekszymi sportami, wygodna pozycja, pewne hamulce, szybkie zakręty to zalety tej maszyny.I oczywiście bezawaryjność, jeszcze nie miałem moto w ktorym po 9 tys by sie nic więcej nie stało

 

Polecam :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Honda XR650R 2001r. Moto naprawde fajne ale na kogoś dość wysokiego, ja mam 188 i jest na mnie w sam raz niestety niskie osoby nazekają. Koników ma tyle ile powinien co widać po zadniej oponie zwłaszcza na asfalcie. Wydaje mi się że motorek nie do zajechania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Honda CB 450S

 

Rocznik 1986, przebiek 45 tys kmi dosc szybko rosnie.

Zrobilem nim okolo 6 tys w 3 miesiace, bez awari, nie liczac wycieku na simeringu z zebatki zdawczaej.

Moc 44 KM, V-mx do 180 km/h.

Plusy:

-Chlodzony olejem, cholernie wytrzymaly, 300 km bez dluzszej przerwy to dla niego nic strasznego.

-Zawieszenie fajnie polyka dziury na naszych drogach,

-Ekonomiczna ( max4 litry na 4,5 litry/setke-przy ostrym pilowaniu)

-Dosc duzy bak

-Lekki - co za tym idzie swietny dla poczatkujacego

-Dobrze sie prowadzi

-Dobry lakier (na moim zero rdzy)

 

Minusy:

-niezbyt wygodna pozycja, w dalszych trasach boli tylek i plecy ( dosc twarde siedzenie)

-Dosc dlugi czas rozgrzewania

-Dosc wyrsokie wibracje w pzredziale 4-6 tys obrotow

 

to chyba wszystko co moge o tym sprzeciepowiedziec,

Dodam ze osigami dorownuje GSowi :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Ja posuadam rózwniez Honde Nsr 125R tylko ze jest z roku 1993 poprzedni model niz ma McGriff on ma pewnie kocie oczy. Wiec posiadam go 4 miechy i jak narazie tylko leije w bak i jazda. Wybrałem honde tylko dlatego ze ma bardzo mała awryjnosc miałem yamasze i zawsze sie cos psuło. Tu sprzegło jest zaj***biste bardzo długo wytrzymóje. Predkasc max. 165km/h i super przyspiesza na kolo z 2 bez problemu zrywam, przejechane ma 20 tys i nic niezapowiada na jakis remat.

pozdrwaim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HONDA NTV 650 REVERE

 

rok produkcji 93, przebieg licznikowy 24 tyś (śmiech) nie boli mnie to, bo silnik chodzi pięknie, odpala bez problemu, nie bierze grama oleju i ogólnie gitez majonez truskawka. Ma bardzo fajną charakterystykę pozwalającą dynamicznie jeździć nie przekraczająć 4000 obr. Na trasie można praktycznie zapomnieć o skrzyni biegów, na 5 można nieźle przyspieszać od 50 kmh

 

v - max: ok 180 - 185

 

moc: na kole 49,7 KM co daje w przeliczeniu na wał ok 57 KM (trzeba dodać ok 10%) czyli tyle ile miały produkowane w tym roku modelowym (spadało od 60 a zatrzymało się na 50 KM ze względu na zwiększanie norm hałasu)

 

przyspieszenie: nie mierzone ale "zbiera się" (czuć sporą różnicę w porównaniu do ER 5 i GS 500 oczywiście na korzyść NTV)

 

spalanie: max 6,7 litra przy jeździe z v max na autostradzie, średnio ok 5 litrów i trochę mniej na trasie

 

ZALETY:

-wał kardana ( zalety wszyscy znają :P ), który poprowadzony w jednoramiennym wachaczu fajnie wygląda :D

-duży bak 19 litrów

-dobry lakier

-V2 :P

-dzięki jednoramiennemu wachaczowi i krótkiemu tłumikowi zdjęcie koła trwa chwilkę przy użyciu 1 klucza

-mocny, elastyczny silnik

-w 100% bezawaryjny

-ekonomiczny

-po zamknięciu przepustnic moto extra hamuje silnikiem (i ten dźwięk... )

 

WADY:

-drogi (bo skomplikowany) filtr powietrza (zamiennik 100 zł, oryginał 160 zł)

-brak ochrony przed wiatrem (jak to w golasie :icon_razz: )

-mi brakuje 6 biegu (mógłby mieć 4000 obr przy 120 kmh zamiast 5000 obr)

-cichy seryjny tłumik, którego nie da się łatwo zmienić (kolektor między silnikiem a kołem połączony z krótką rurą uniemożliwia bezinwazyjną i prostą wymianę)

 

W moim egzeplarzu nie musiałem niczego naprawiać i wymieniać oprócz przepalonego bezpiecznika długich świateł.

Jedyne co to wymieniłem filtr powietrza i olej (oczywiście z filtrem :bigrazz: ).

 

Szczerze polecam jako 1 moto zamiast 500 bo frajdy więcej i na dłużej :wink:, 210 kg lepiej jedzie na trasie niż 180 kg GS (sprawdzone, ogromna róźnica na korzyśc NTV). No i moc i moment na dole.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamiast się rozpisywać - tu znajdziesz mnóstwo opinii na temat Hondy VFR (VFR FORUM):

www.vfr-oc.pl

Jazda od przeglądu do przeglądu bezawaryjna, bezobsługowa (oprócz pomiaru i uzupełniania ciśnienia w oponach oraz smarowania i naciągania łańcucha).

 

aVe vfr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Honda CB 450S

 

Rocznik 1986, przebiek 45 tys kmi dosc szybko rosnie.

Zrobilem nim okolo 6 tys w 3 miesiace, bez awari, nie liczac wycieku na simeringu z zebatki zdawczaej.

Moc 44 KM, V-mx do 180 km/h.

Plusy:

-Chlodzony olejem, cholernie wytrzymaly, 300 km bez dluzszej przerwy to dla niego nic strasznego.

-Zawieszenie fajnie polyka dziury na naszych drogach,

-Ekonomiczna ( max4 litry na 4,5 litry/setke-przy ostrym pilowaniu)

-Dosc duzy bak

-Lekki - co za tym idzie swietny dla poczatkujacego

-Dobrze sie prowadzi

-Dobry lakier (na moim zero rdzy)

 

Minusy:

-niezbyt wygodna pozycja, w dalszych trasach boli tylek i plecy ( dosc twarde siedzenie)

-Dosc dlugi czas rozgrzewania

-Dosc wyrsokie wibracje w pzredziale 4-6 tys obrotow

 

to chyba wszystko co moge o tym sprzeciepowiedziec,

Dodam ze osigami dorownuje GSowi :D

 

Co do plusów i minusów zgadzam się z kolegą . Na początku gdy ją kupiłem najbardziej uciążliwe było dla mnie rozgrzewanie zimnego moto ale po jakimś gdy już doszedłem do wprawy nie sprawiało mi to już większego kłopotu. Przy dużych przebiegach lubią sobie łyknąć oleju np.ja mam ok. 50 tys. przebiegu i pali mi ok.1l/1000km.Wiem że to dużo dlatego też planuje mały remoncik na wiosnę.

Do plusów można by jeszcze dodać dosyć atrakcyjny ( jak na swój rocznik ) wygląd nakeda.

 

Chciałbym jeszcze dodać że moja cb 450s jest z 87r i jest to wersja zdławiona (27KM) osiągi ma troche gorsze niż wersja otwarta (dokładnie nie wiem jakie) ale jak na pierwsze moto mi narazie wystarcza :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Honda Cr 125r 1999r :crossy:

 

Motocykl crossowy moc 42km , waga 89kg . Zawieszenie pracuje bardzo dobrze i idealnie sprawdza sie na torze ( bo do tego zostal stworzony) Troche wysoka , mam 174cm i dotykam palcami do ziemi :icon_mrgreen: Hmmm co tu jeszcze napisac , honda bardzo lekka , idealnie prowadzi sie w zakretach , niestety silnik trzeba ostro krecic , zeby jechal no ale taki urok 2t :notworthy: . Czesci dosteppne od reki , i wogole lux maszyna :clap:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja śmigam na Hondzie Dominator 93 rok, motocykl jest super, koszty utrzymania: paliwo wiadomo, olej wymiana co 3 tys, filterek olejowy, regulacje zaworów co 6 tys., (wymieniłem napęd zębatki + łańcuch koszt 600 zł), motocykl jest raczej dla osób wysokich jest spora regulacja zawieszenia tylnego. Motocykl lubi asfalty, teren raczej lekki, po mieście wyśmienicie się lata. Na trasach do 120 km/h najlepiej, w ciągu minionego sezonu nie zawiódł mnie ani razu zawsze dojechałem do celu, a i żarówkę wymieniłem w lampie bo się przepaliła. Moto jest trochę obudowane przy baku tak więc boczne gleby nie wskazane szkoda lakieru wiadomo teraz gmole mam zamiar do niego zamontować i będzie ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...