Skocz do zawartości

Posiadacze Drag Starów łączcie się


Unek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam DragStarowców.

Przymierzam się do kupna Drag Stara 1100 Custom, w najbliższej lub dalszej przyszłości. Nie spiesząc się, spokojnie szukam okazji.

Będę Was tu męczył co jakiś czas pytaniami.

Dzisiaj wrażenia z oglądania 1-szego potencjalnego "mojego" Dragusia:

1. Czy przebieg 25 tys mil (40 tys km), to dużo na rocznik 2001?

2. Czy drobne przerdzewienia na wale (na szprychach trochę większe) w takim roczniku to norma?

3. Czy przy lekkim dodaniu gazu na postoju to norma, że silnik jakby wkręcał się na obroty liniowo po chwili (tzn zatrzymuję manetkę, a on jakby po chwili dopiero wkręcał się i ustalał)?

Jak coś sobie jeszcze przypomnę, to dodam.

Z góry dzięki i pozdrawiam!

 

PS. Jak ktoś ma coś miłego do polecenia w kwestii Drag Star/V Star 1100 Custom, to chętnie wysłucham.

Edytowane przez Dymsha
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam DragStarowców.

Przymierzam się do kupna Drag Stara 1100 Custom, w najbliższej lub dalszej przyszłości. Nie spiesząc się, spokojnie szukam okazji.

Będę Was tu męczył co jakiś czas pytaniami.

Dzisiaj wrażenia z oglądania 1-szego potencjalnego "mojego" Dragusia:

1. Czy przebieg 25 tys mil (40 tys km), to dużo na rocznik 2001?

2. Czy drobne przerdzewienia na wale (na szprychach trochę większe) w takim roczniku to norma?

3. Czy przy lekkim dodaniu gazu na postoju to norma, że silnik jakby wkręcał się na obroty liniowo po chwili (tzn zatrzymuję manetkę, a on jakby po chwili dopiero wkręcał się i ustalał)?

Jak coś sobie jeszcze przypomnę, to dodam.

Z góry dzięki i pozdrawiam!

 

PS. Jak ktoś ma coś miłego do polecenia w kwestii Drag Star/V Star 1100 Custom, to chętnie wysłucham.

 

1. 40 tyś to w normie , może taki być .

2. Mógł być zalany po powodziowy lub długoooooo stał na placu zanim go sprzedali .

3. Może to coś z gaźnikiem , też trzeba wziąć pod uwagę że to dwu cylindrowy silnik nie rzędówka cztero cylindrowa.

 

Prałat ja takie okucia mam jeśli nie zwróciłeś uwagi :icon_question:

Jak trafisz gdzieś taki klosz daj znać, na kierunki też były by fajne

[html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja strona </font></a></b>  <font color="#008000">
<b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>

[/html]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

P.s. bardzo polecam szybe do draga bo bez tego sie nie da podruzowac w dlugie trasy :icon_exclaim:

 

Tu akurat nie mogę się z kolegą zgodzić, szyba w dragu (moim zdaniem oczywiście) wygląda zazwyczaj kwasiarsko. Uważam, że jest zbędna, jedyny wyjątek to zajebiście okrutny deszcz, wtedy się przydaje. :icon_razz:

Jeżdżę bez szyby bo nie ma nic fajniejszego niż wiatr w klatę... :icon_question:

 

 

Szacuneczek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżdżę bez szyby bo nie ma nic fajniejszego niż wiatr w klatę... ;)

Szacuneczek

Mikosław co za przyjemność jadąc 100km na godzinę myśleć o tym czy Cię ściągnie z moto czy nie .

Założyłem szybę i jest o wiele wygodniej z kasku nie robi się spadochron a i na widoki moża popatrzeć a nie tylko na drogę więc jestem za szybą :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CZy komus udalo sie postawic draga na gume posiadam 650tke i nie idzie mi to za bardzo :flesje:

 

Nie da się draga postawić na gumę. Ani 1100 ani 650 (tu to w ogóle nawet nie ma co teoretyzować)

Wpływają na to:

1) konstrukcja

2) Zbyt mała moc i moment.

 

Jedyny sposób w jaki można by to zrobić to posadzić na tylnym siedzeniu sprawnego 140 kilowego kolesia a przy manetkach 40 kilową panienkę. I ten cięzki kolo musiałby się pogimnastykować, podczas gdy panienka odkręciłaby manetkę. Może wtedy coś by z tego wyszło...

No ale to chyba nie o takie stawianie na gumę chodzi...

 

Zresztą pomysły ze stawianiem na gumę krążowników są totalnie bez sensu.

Mam nadzieję, że tego akurat nie trzeba tłumaczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zresztą pomysły ze stawianiem na gumę krążowników są totalnie bez sensu.

Mam nadzieję, że tego akurat nie trzeba tłumaczyć.

 

Zgadzam się, ale mimo wszystko takie popisy:

 

http://www.bikepics.com/pictures/242017/

http://www.bikepics.com/pictures/242023/

http://www.exilecycles.com/gallery.php?image=1185&page=5

 

bardzo fajnie sie ogląda :flesje:

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się, ale mimo wszystko takie popisy:

 

http://www.bikepics.com/pictures/242017/

http://www.bikepics.com/pictures/242023/

http://www.exilecycles.com/gallery.php?image=1185&page=5

 

bardzo fajnie sie ogląda :flesje:

 

pozdrawiam

 

 

 

Cóż, jeśli chodzi o tego triumha ze zdjęć i dragstara to jest niebo i ziemia :wink:

TRIII - 140 koni, 200Nm momentu, 320 kg, (moc do wagi - 0,44 HP/kg)

Dragstar 1100A - 62 konie, 85 momentu, 272 kg (moc do wagi - 0,23 HP/kg)

 

Może to i fajnie wygląda, ale ciągle uważam, że nie o to w krążownikach chodzi :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może ktoś pomoże mi w temacie oświetlenia.

Niestety sam nie dam rady, jestem totalnym żółtodziobem jeśli chodzi o elektrykę a na dodatek mojego Draga mam od 4 tygodni i nawet nie mam manuala.

Ale do rzeczy. Nie działają mi przednie reflektory ( są dwa zamiast jednego) oraz tylne postojówki. Ale jeśli zapnę blokadę kierownicy wtedy i przód postojówki i tył postojówki jak najbardziej są OK.

Pozatym wszystkie inne światła ( kierunki, stopy) są w jak najlepszym porządku.

MOze to awaria wyłącznika świateł na kierownicy a może bezpieczniki ? Sam nie wiem co jest grane. Akumulator jest OK pali bezproblemowo.

Co o tym myślicie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli sa 2 swiatla to na bank ktos grzebal..

Ja bym zaczal od sprawdzenia bezpiecznikow (sa w puszce z akumulatorem), choc mozliwe ze ktos dodal osobny bezpiecznik na te 2 lampy.

Pozniej zajrzalbym w okolice tych lamp, moze do srodka. Normalnie wiekszosc plataniny siedzi w przedniej lampie.. ale u ciebie, nie wiem. Moze to wina jakiegos obluzowanego przewodu, trzeba sprawdzic kostki i polaczenia czy wszystko na oko jest ok. Tyle mozesz zrobic jesli jestes laikiem.... Jak nic nie znajdziesz to daj znac i podesle ci manuala ze schematami elektryki. Podjedz z tym do jakiegos autoelektryka i na pewno sobie poradzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam szanowne grono użytkowników prawdziwych motocykli. Jeżdżę od równo roku Dragusiem. Czytywałem od czasu do czasu ten wątek, ale śmiałości nie starczyło się odezwać :biggrin: . Dopiero po zakupie przez Dymshę prawdziwego sprzęta pomyślałem, że i ja się odezwę.

 

Mam przy okazji pytanko. Jak wspomniałem Dragusiowi minął roczek - przebieg 17 000 km. Wracając tydzień temu z Chorwacji, zauważyłem na wale jakby czarną obwódkę z oleju w miejscu, gdzie wał wchodzi do mostu. Moto było solidnie obciążone manelami + jazda po górach. Czy jest to powód do odwiedzenia mechanika, czy nie należy się tym zbytnio przejmować. Moto jest na gwarancji. Podkreślam, że nie jest to typowy wyciek, tylko jakby ślad wokół uszczelnienia wału. Pozdrawiam.

P.S. Dymsha to Twoje moto to istna galeria ;)

Edytowane przez Prot
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli sa 2 swiatla to na bank ktos grzebal..

Ja bym zaczal od sprawdzenia bezpiecznikow (sa w puszce z akumulatorem), choc mozliwe ze ktos dodal osobny bezpiecznik na te 2 lampy.

Pozniej zajrzalbym w okolice tych lamp, moze do srodka. Normalnie wiekszosc plataniny siedzi w przedniej lampie.. ale u ciebie, nie wiem. Moze to wina jakiegos obluzowanego przewodu, trzeba sprawdzic kostki i polaczenia czy wszystko na oko jest ok. Tyle mozesz zrobic jesli jestes laikiem.... Jak nic nie znajdziesz to daj znac i podesle ci manuala ze schematami elektryki. Podjedz z tym do jakiegos autoelektryka i na pewno sobie poradzi.

 

 

Jak poradziłeś tak zrobiłem. zajrzałem do bezpieczników i tu niespodzianka. ten od świateł nie tyle co przepalony co całkowicie stopiony ! mimo że ma tam być 15 włożono 20 . dobrze że wszystko się nie spaliło. oczyściłem puszke i włożyłem nową 15 ale przypuszczam że za moment sie przepali. 2 reflektory to chyba zbyt wiele na tą instalacje a na dodatek odkryłem że zegarek ( jest podświetlany) jest podłaczony pod ten sam obwód. Myśle czy nie zrezygnować z dwu świateł i wrócić do jednego choć tak jest jest teraz bardzo mi sie podoba.

K

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...