Seboka Opublikowano 27 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 Mam zagwostkę, chciałbym doposażyć XVS1100A w lightbar'y. Ale w jakie? Zamontowana jest w niej szyba - duża. Macie na pewno swoje doświadczenia, więc może podzielicie się nimi. Pzdr. Lightbary są przed szybą więc w czym problem ,najlepiej dwu włóknowe . Cytuj [html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja strona </font></a></b> <font color="#008000"> <b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>[/html] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maro Opublikowano 27 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 Montujesz je na specjalnym stelażu w fabryczne otwory do mocowania wspornika do przednich kierunków.Proponuję wejdż na stronę "Kuźnia motocyklowa" i pooglądaj zdjęcia. Wszystko Ci się rozjaśni.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Unek Opublikowano 31 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 Witam, wszystkich !!!Ostatnio przygotowujac swoja maszyne do dluzszej jazdy podkusilo mnie by sprawdzic poziom oleju. Dragus ktorym jazdze to 650 custom. Sprawa niby prosta zagladnac w okienko odczytac stan i po zabawie. Ale. Wlasnie o to ale rozbija sie cala sprawa bo moja lepsza polowa malo nie umarla ze smiechu widzac ekwilibrystyke ktora wykonuje by w to okienko zajrzec. Jestem dosc wysoki, okienko jest przy ziemi i w dodatku zasloniete wylacznikiem stopki. potwornosc :) . Trzymajac wiec draga jedna reka , kleczac odczytywalem poziom oleju. I tu mialem kolejna zagwozdke czy robic to na postawionym na stopce motorze czy tez trzymajac go w pionie- jedna reka na kolanach. Mi nie jest wstyd , ze padam przed nim na kolana , ale ciekaw jestem jak wy to robicie. :biggrin: Witam wszystkich Drag Starowcow. Ja rowniez chcialbym dolaczyc do szanownego grona. Niedawno zakupilem XVS 650 i jestem bardzo zadowolony. Pozdrawiam :D Czesc,w najblizszy czwartek bede w Orlim. Jak masz ochote to wpadaj.PozdroPrzemek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seboka Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 (edytowane) ale ciekaw jestem jak wy to robicie. Trzeba kogoś poprosić ,na to nie ma siły .:clap: Edytowane 31 Lipca 2006 przez Seboka Cytuj [html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja strona </font></a></b> <font color="#008000"> <b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>[/html] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maro Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Brakuje mi obrotomierza i dlatego pytanie do właścicieli XVS 1100A. Z instrukcji nic nie wynika.Jakie prędkości min - max są przypisane do poszczególnych biegów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seboka Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Ty się nie martw o obroty , bo przy przekroczeniu iluś tam masz odcięncie zapłonu , tylko aby nie męczyć silnika Cytuj [html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja strona </font></a></b> <font color="#008000"> <b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>[/html] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maro Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Jakie prędkości min - max są przypisane do poszczególnych biegów bo przy przekroczeniu iluś tam masz odcięncie zapłonu , tylko aby nie męczyć silnikaO górę tak się nie martwię jak o dół.Zależy mi jednak na konkretach, jeżeli ktoś ma taką wiedzę.Przyzwyczajenie. W samochodzie częściej patrzę na obrotomierz niż na licznik prędkości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikosław Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 O górę tak się nie martwię jak o dół.Zależy mi jednak na konkretach, jeżeli ktoś ma taką wiedzę.Przyzwyczajenie. W samochodzie częściej patrzę na obrotomierz niż na licznik prędkości. No to dołu się pilnuj tak jak w instrukcji piszą o zmianie biegów.I wszystko będzie dobrze. 2 bieg od 20 km/h3 od 30 km/h4 od 40 km/h5 od 50 km/h Moje dwumiesięczne doświadczenie mówi mi, że pięć kilometrów wolniej na każdym biegu jeszcze spokojnie daje radę, na piątce np. 40km/h jeszcze da rady, poniżej 40 (już nie pamiętam ile konkretnie miałem ale coś ok 35 km/h) rady nie dał, zamachał tłokami, zaciął i zgasł. :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johny Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Z innej beczki.Planuję zmianę tłumików na ... no właśnie. Problem.Zastanawiam się nad Cobra (Classic Deluxe Slashcut) lub Silver Tail (K 02 - jeżeli w ogóle robią do XVS 1100 A, bo mam watpliwości).Jeżeli ktoś ma jakąś wiedzę lub doświadczenia co do różnic, praktyki, wpływu na moc, głosu, to b. proszę o info.Oczywiście nie dot. to wyglądu - rzecz gustu jedynie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jami Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Miałem okazję porównać bezpośrednio Cobry i Silvertail.Kolega ujeżdżał Drag Stara 1100 A Classic ubrany w Cobry, a ja identyczny model w Silvertail.W moim ,ale także innych "słuchaczy" Silvertail K02 ma przyjemniejszy, mniej drażniący dźwięk, który nie irytował swoim metalicznym stukiem. Był niski, basowy ale przyjemny i kasamitny.Cobra wydawała się ostra , bardzo głośna, i denerwująca.Wygląd to jak napisałeś ,żecz gusstu, jakościowo oczywiście jedne i drugie bez zarzutów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Josh Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Witajcie :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :lalag: Poniżej zacytowałem b. ciekawy temat tyczący DragStarów 1100, przy okazji jest to nawiązanie do zapytania Andiego kilka tematów wcześniej. "... na skutek wysokich temperatur zepsuł mi się "rozdzielacz prądu" który doprowadza energię do baterii; przez to bateria sie zagotowala i się kompletnie zdeformowala. Wygląda zupelnie jak tabliczka czekolady która leżala w slońcu... ...Na to wygląda, że jest to mała wada DS 1100; bo jest około pięciu czy sześciu chłopakow którym to w tym roku też sie stalo. Teraz jestem w kontakcie z człowiekiem który koło regulatora wbudowal wentylator z komputera; z jego opisu wynika, że przez to temperatura regulatora jest trzymana w gorące dni na niskim szczeblu. Wiec jeśli komuś z was coś takiego sie stanie (objawy: smród zgniłych jajek), powinien skontrolować baterie i regulator (w obudówce pod baterią)" Jest to informacja od kolegi Thomasa z Niemiec. Widać, że w upalne dni istnieje niebezpieczeństwo przegrzania się regulatora w naszych maszynkach. Tego roku to nam już chyba nie grozi (upały), ale jest temat do przemyśleń na zimę. Może faktycznie trzeba będzie zainstalować "kawałeczek" PC w Dragu. Pozdrawiam JuzekV-Star 1100ACYC/ISRA 25611 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andi Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 (edytowane) a tu fotka jak to wyglada http://www.georg-elsenheimer.de/dragstar/i.../regler_big.jpg bez wiatraka tem dochodzila do 65 stopni z wiatrakiem 53 stopnie przy 36 stopniach powietrza pozdrawiam Edytowane 8 Sierpnia 2006 przez Andi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johny Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Czy ktoś kojarzy jaka jest wydajność alternatora? Kombinuję nad silnymi reflektorkami na gmolach (bo sama lampa główna i firmowy lightbar to tak po troszę jedynie ozdobniki służące poinformowaniu na co się właśnie wpierd*liłeś w nocy).Czy ktoś ma jakieś doświadczenia dot. wzmacniania oświetlenia? :P ps - dzięki Jami :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seboka Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 A cze w Stepnicy będziesz i pochwalisz się swoim cacuszkiem ??? tu o imprezie http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...ic=51529&st=120 Cytuj [html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja strona </font></a></b> <font color="#008000"> <b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>[/html] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Czołem wszystkim! Ja niestety mogę dołączyć tylko ze "Star" do Was. Mam pytanie - gdzie można dostać biały klosz tylnej lampy do Classica??? Hej Seboka! Znalazłem na amer. e buyu zajefajne rzeczy do Wildka. M.in. te okucia błotników. Komplet za 80$!!! To unas wołają sobie 1600PLN. Tylko muszę je jakoś zdjąć z USA... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.