Skocz do zawartości

Posiadacze Drag Starów łączcie się


Unek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

nie żeby zdjęcia ochłodziły mój zapał, ale napewno trzeba się dość gruntownie przygotować do takiego wypadu. Te łańcuchy to samoróbka?

Lancychy to mala przerobka samochodowych, tyl trafilem z rozmiarem a przod zwezilem o dwa oczka na strone i i zalozylem linke o 4 cm dluzsza. Co do zlotu to nie jest tak tragicznie co roku. Przygotowania podstawa to dobry ubior. Uzylem kombinezonu narciarskiego pod spod a na to zalozylem skore. Nakladki na manetki i wszystkie plyny w moto nowe. W tym roku zamontuje do draga oslony z plexi na nogi, bo jednak po kolanach troche daje+ szyba to powinno byc cieplej. W sumie nie bylo tak zle najgorzej bylo gdy podczas jazdy sypal mokry snieg i trzeba bylo co chwile przecierac wizier od kasku. Ja zasmakowalem i teraz bede co roku jezdzil nie baczac na pogode. :buttrock:

 

A zapomnialem z polski pokazuje sie tam calkiem spora ekipa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie powiem. Całkiem przyjemna atmosfera, ale trzeba mieć jaja ze stali i nie tylko, żeby się w tym sniegu przebijać , m,ieszkać bawić i spać.

Szacunek dla bywalców. :notworthy:

To tylko trzy nocki poza tym towaru na rozgrzewke nie brakuje :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam,

 

jestem coraz bliżej zakupu DS 1100 z 2007 roku. Generalnie z właścicielem już się dogadałem w temacie formalności, jeszcze tylko ocena stanu technicznego i będzie OK. Problem jednak w tym, że nie możemy odpalić maszyny, która podobno stoi nieruszana od kwietnia. Kilka dni temu gość próbował ją odpalić sam, a ponieważ akumulator był totalnie rozładowany, użył akumulatora od ... jachtu (chyba 70 Ah). Rozrusznik kręcił, ale silnik nie mógł zaskoczyć. W tej chwili brak jest m.in. klaksonu, kierunkowskazów, nie świeci się zielona kontrolka luzu. Przypuszczamy, że mógł się spalić jakiś bezpiecznik. No i teraz pytania:

1. Czy mógł się przepalić bezpiecznik od zbyt mocnego akumulatora?

2. Jeśli nie, to co może być przyczyną tego, że motocykl nie chce odpalić?

3. Jeśli to bezpiecznik, to gdzie go szukać. W manualu modelu z '99 roku jest opis, że pod siedzeniem. Zdjąłem siedzenie, a tam jest przykręcona dwiema śrubami dosyć duża wtyczka z gniazdkiem. Czy to tu może są bezpieczniki? Gość był niechętny grzebaniu przy tym, bo się bał, że można coś uszkodzić. Jeśli nie tu są bezpieczniki, to gdzie?

4. Jak kręciliśmy, to suwak ssania otwarty był tylko do połowy, ponieważ ktoś mu powiedział, że jak ssanie będzie otwarte na maksa, to można zalać świece. Nie dał się przekonać, że u mnie jak nie otworzę ssania maksymalnie, to nie ma szans na rozruch. Czy ssanie jest otwarte przy prawej, czy przy lewej pozycji suwaka? Na czuja uważam, że przy lewej, ale gość twierdzi, że przy prawej.

 

To chyba wszystkie informacje, które znam, a które mogą pomóc rozwiązać problem. Z góry dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod siedzeniem bezpiecznik główny (30A), pod boczną pokrywą - reszta. Jeśli to zapłon, to poszedł bezpiecznik 10A.

Ssanie powinno być przesunięte do końca.

Jeśli długo nie zapalał, mogła (a nawet na pewno) odparować benzyna z gaźników. W takich przypadkach zanim się ruszy starter, należy kilka razy włączyć i wyłączyć zasilanie. Usłyszysz wtedy charakterystyczny terkot - to pompa będzie uzupełniać paliwo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

użył akumulatora od ... jachtu (chyba 70 Ah)

 

:banghead:

 

Co do problemu: tak jak wyzej. Jesli nie pala sie nawet kontrolki to w pierwszej kolejnosci bezpiecznik glowny. Jesli pala sie kontrolki a nic innego to pod pokrywa boczna ta na kluczyk.

 

Jeśli długo nie zapalał, mogła (a nawet na pewno) odparować benzyna z gaźników.

 

Nie wiem, ale w 2007r nie powinien juz byc wtrysk?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

4. Jak kręciliśmy, to suwak ssania otwarty był tylko do połowy, ponieważ ktoś mu powiedział, że jak ssanie będzie otwarte na maksa, to można zalać świece. Nie dał się przekonać, że u mnie jak nie otworzę ssania maksymalnie, to nie ma szans na rozruch. Czy ssanie jest otwarte przy prawej, czy przy lewej pozycji suwaka? Na czuja uważam, że przy lewej, ale gość twierdzi, że przy prawej.

 

 

Ssanie otwarte - do prawej. Chociaz po dluzszym postoju odpalam bez ssania , dopiero jak zaczyna gadac daje ssanie.

Glöwmny bezpiecznik padl, albo zasniedzialy styki itp.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję Wam za odpowiedź. To teraz jestem już niemal pewny, że to bezpiecznik, bo faktycznie wysiadł klakson, kierunki i jedna kontrolka (zielona, od biegu jałowego). Tylko pytanie, gdzie dokładnie on się znajduje? Pisałem wcześniej, że zdjąłem siedzenie, ale oprócz tego gniazdka z wtyczką, do której prowadzi sporo kabli, niczego tam nie ma. Przypuszczam, że ten bezpiecznik jest gdzieś w tym połączeniu, ale gość boi się, żeby tam grzebać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ssanie otwarte - do prawej. Chociaz po dluzszym postoju odpalam bez ssania , dopiero jak zaczyna gadac daje ssanie.

Glöwmny bezpiecznik padl, albo zasniedzialy styki itp.

Pozdro

W moim ssanie do lewej jest tez narysowana strzalka a bezpieczniki pod siedzeniem. Wykrecic tez mozna swiece i sprawdzic w jakim sa stanie i czy jest iskra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...