slaczek Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 (edytowane) Jaki macie system chamowania: przednim, tylnym, oboma na raz, pierw przedni potem tylni czy odwrotnie?Jaki jest najbezpieczniejszy i najbardziej skuteczny? Tak jak napisałem: hamuje się zawsze obydwoma hamulcami na raz dawkując podobną siłę na obydwa hamulce. Czy w samochodzie hamuje Ci tylko przód albo tył?Hamowanie obydwoma na raz stabilizuje tor jazdy i daje możliwość ominięcia przeszkody bez uślizgu.Motocykle (te z wyższej półki) wyposażone w ABS,lub zintegrowane hamulce po naciśnięciu obojętnie którego hamulca zawsze hamują automatycznie na dwa koła. Ale cena za tę wygodę jest dość spora.Nam w naszych słodkich pyrkadełkach zostaje tylko wyrobienie sobie nawyku hamowania dwoma na raz.Bo to i bezpieczniej i skuteczniej! A może nas to kiedyś uratuje przed nieplanowaną glebą ,czego nikomu z całego serca nie życzę!!! :icon_question: Edytowane 1 Marca 2007 przez slaczek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seboka Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 (edytowane) Moim pierwszym motocyklem byłe Drag 650 :), teraz tym co jeżdżę jest podobnie. Zawsze starałem się używać dwóch hamulców, zawsze to poprawiało efektywność hamowania. Szczególnie hamowanie na śliskim podłożu przodem jest ryzykowne. Widziałem gleby, gdy gość jadąc po trawie zahamował przodem i ślizg, sam kiedyś bym się wyłożył zjeżdżając z górki po żwirze. Jak wiadomo w takich wypadkach trzeba się podpierać nogami i zostaje tylko przedni hamulec. Wiec jest to zawsze ryzykowne. Co do raiserów opis jest tu http://www.motocyc.pl/starycyc/custom_risery.doc Opis jest z Wild Stara , ale to "To" samo :icon_mrgreen: Edytowane 1 Marca 2007 przez Seboka Cytuj [html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja strona </font></a></b> <font color="#008000"> <b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>[/html] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slaczek Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 (edytowane) Witamy cię w krainie dragstarowców. Gratuluje dobrego wyboru maszyny, emocje z jazdy gwarantowane!!!! ;) . Zdjęcia proponuje wkleić na tą stronę: http://www.bikepics.com/ chyba większość z nas ma na tej stronie swoje maszyny i później podaj link na forum. Pozdrawiam! Widze ,że to chamerykaniec :notworthy: Tylko oni się lubują w pomarańczowych odblaskach na przednich lagach :banghead: Gratuluję zakupu!!!! Ale ubranko będzie kosztowało!!!! Wiem po sobie.Jak kupiłem to wydawało mi się ,że ma wszystko(prawie,oprócz przedniego relingu)Teraz to mnie juz żona ściga ,że nie miało być wiecej dokładane do motoru.... a ja zakażdym razem jej mówie ,że jeszcze tylko to i koniec.... i tak w kółko :biggrin: Co muszę się pochwalić to, że zrobiłem sobie sam bagażnik z zaczepem do przyczepki już jest gotowy pochromowany ,czeka tylko na założenie na moto. Jak porobie zaprawki lakiernicze tylniego błotnika(stare sakwy poprzecierały lakier do blachy)to go montuję.Koszt bagaznika to:Rura czarna bez szwu średnica 17,1mm 1mb - 7plnDrut gorąco walcowany średnica 8mm 1mb - 5 plnPłaskownik do zaczepu znaleziony na drodze - 0 plnGięcie i spawanie u kumpla 0,7l zrobione razem po pracy(trzeba przestregać BHP) - 40plnChromowanie - 50 plnCo razem daje 103pln.Najtańszy bagaznik do draga koszt 250pln troszku chłopy zarabiają!!!A rurki w nim cieniuteńkie i chromu mniej.Przy masówce myślę że cena by jeszcze spadła.ALE WIADOMO TO DO MOTOCYKLA I W DODATKU CRUISERA ALBO CHOPERA BO CI LUDZIE CO NIMI POMYKAJĄ MAJĄ KASY JAK LODU SKORO ICH STAĆ NA TAKIE MOTO!!!!!!! :notworthy: Jakby to było do łazienki kosztowało by 150!!!! Sami oceńcie moją pracę ,narazie sam bez motorka(czerwonym kółkiem zaznaczyłem moje wypociny) http://img411.imageshack.us/my.php?image=p1070852ku5.jpghttp://img118.imageshack.us/my.php?image=p1070851vx4.jpghttp://img267.imageshack.us/my.php?image=p1070854vd4.jpghttp://img443.imageshack.us/my.php?image=p1070853rn1.jpg Edytowane 2 Marca 2007 przez slaczek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lr1 Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 Przy rączce sprzęgła jest czujnik (przycisk) który włącza się i wyłącza w momencie naciskania sprzęgła, jednak nie wiem jakie on ma zadanie? Czy ktoś wie do czego to służy? Przy rączce sprzęgła jest czujnik (przycisk) który włącza się i wyłącza w momencie naciskania sprzęgła, jednak nie wiem jakie on ma zadanie? Czy ktoś wie do czego to służy? Cytuj moja pyrkawkazużycie paliwa pyrkawki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slaczek Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 (edytowane) Przy rączce sprzęgła jest czujnik (przycisk) który włącza się i wyłącza w momencie naciskania sprzęgła, jednak nie wiem jakie on ma zadanie? Czy ktoś wie do czego to służy? Przy rączce sprzęgła jest czujnik (przycisk) który włącza się i wyłącza w momencie naciskania sprzęgła, jednak nie wiem jakie on ma zadanie? Czy ktoś wie do czego to służy? Sam sprawdź!!!! :biggrin: Włącz bieg i spróbuj zapalić silnik to się dowiesz!!! :icon_question: Co do tej uszczelki to zostaje tylko serwis nie ma zamienników.A osłonę widziałem gdzieś niedawno na allegro. Edytowane 13 Marca 2007 przez slaczek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slaczek Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 Błotniki na pewno będą pasować bo w 1100 i 650 są takie same nie ważne czy classic czy custom.Zbiornik to juz trochę inna sprawa w 1100 jest większy(raczej szerszy) i ma inną konsolę licznika na zbiorniku.Mocowania ma raczej te same i powinien się zmieścić w 650,tyle że musiał byś szukać dla siebie konsoli od 1100,a dla kolegi zbiornika na wymiane,bo twój jest troche za malutki pod względem obiętości na paliwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dymsha Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 Z całą pewnością w customach tylny błotnik jest inny w 650 i 1100. Być może pasują, ale są inne w kształcie. Zbiorniki na pewno. Interesuje mnie tylko zamiana z 1100 custom na 1100 custom i to na miejscu, tzn umawiamy się, oglądamy czy pasują nam w kwestii stanu (bo łatanych nie chcę), odkręcamy, wymianka, przykręcamy i po ptakach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dersu Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 Mam pytanie do tych którzy maja lightbary. jak macie je podłączone,świecą na ;krótkich; czy na ;długich;?Ja mam na ;długich; i zastanawiam sie nad zamianą ale nie wiem jak sie to ma do przepisów, i wygody podczas nocnej jazdy.Chodzi mi o lepszą widoczność (mnie) w dzień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maro Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 dersu, mnie na Połczyńskiej podłączono pod krótkie.Ma to się nijak do przepisów, ale liczy się bezpieczeństwo.Ponadto mam niezależną możliwość wyłączenia ich, żeby nie oślepiać w mieście po zmierzchu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slaczek Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 Mam pytanie do tych którzy maja lightbary. jak macie je podłączone,świecą na ;krótkich; czy na ;długich;?Ja mam na ;długich; i zastanawiam sie nad zamianą ale nie wiem jak sie to ma do przepisów, i wygody podczas nocnej jazdy.Chodzi mi o lepszą widoczność (mnie) w dzień. Ja też wpiołem się osobno do instalacji,osobny wyłączniczek,mogę włączyć kiedy mi się podoba. Ale ustawłem je tak aby świeciły mi bardziej "pod nogi" aby nie oślepiać innych.Co do kwesti prawnej to było już na forum, raczej nie wolno ale niebiescy sie nie czepiają i na przeglądach też nie ma problemu tylko muszą świecić!(co jest paranoją bo według prawa nie wolno) Rozporządzenie ministra infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia" (Dz. U. z dnia 26 lutego 2003 r.).określają to tak: Drogowe,mijania - motocykl 1 lub 2 światła z przodu a jeżeli przekracza szerokość 1,3 m (rzadko który chyba że z wózkiem bocznym, mój drag ma miecały metr kumpla goldwing 1,1m)to można stosować 2 lub 4 Pozycyjne przednie - 1 lub 2 Przeciwmgłowe - 1 lub 2 ale 2 tylko kiedy przekracza szerokość 1,3 m Ale wszyscy to mają i jeżdzą ! Trzeba napisać wniosek do ministra o zmianę rozporządzenia niech się wreszcie zajmą czymś porzytecznym w tym sejmie!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kita Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 Witam Forumowiczów, Stałem się na dniach szczęśliwym posiadaczem XVS 1100 Custom z 2003 roku zprzebiegiem 9800.Szczęśliwym, ale.... moją starą 650tką zrobiłem około 46.000 km więc trochę zdążyłem sie przyzwyczić do dźwięków wydawanych przez jej silnik, szczególnie, że miałem prawie puste wydechy. Pozatym niemiałem sie zabardzo czy przejmować bo miałem ją od nowości. Tu natomiast mam problem. Na postoju silnik pracuje równiutko, bez problemowo. Natomiast po ruszeniu pod obciążeniem pojawia się "terkotanie" zanikjące przy wyższych obrotach. Radziłem sie w kilku warsztatach. Powiedzieli, że mogą być jakieś luzy na panewkach na wale, że może to.... że może tamto.... ale ogólna opinia - latać nie marudzić. No to latam... ale marudzę :icon_eek:. Bo psuje mi to frajde z nowego motorka i nie ukrywam, że jest powodem do niepokoju. A jak cholera weźmie i zdechnie w najmniej spodziewanym momencie ? Poradźcie coś. Może jakiś doświadczony mechanior z Wawy lub okolic będzie wiedział co to KONKRETNIE jest i czy można coś na to poradzić ? Pozdrawiam Kit@XVS 1100+650 = XVS 1750 :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aker Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 Trudno powiedzieć co to jest. Ja na Twoim miejscu jednak bym się tym przejmował . Dopóki nie wiesz na pewno co to jest (i czy można to olać) lepiej nie jeździć, bo w skrajnie pesymistycznym scenariuszu można silnik rozwalić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buba6 Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 nie wiem jakie to masz terkotanie, ale powiem Ci jak u mnie cos takiego wygladalo, w serwisie powiedzieli mi ze motocykl idealnie chodzi i kilka osob to potwierdzilo ale przy pewnych obrotach zaczynac cos sie tluc, jak by dwa luzne elementy blaszane o siebie, denerwowalo mnie to bardzo, wiec rozgrzebalem cale moto i okazalo sie ze to klucze w schowku :biggrin: jak Ci w serwisie mowia ze jest ok, i kilka osob to potwierdza, to chyba musi byc ok. Cytuj Nowoczesne telewizory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devilwizard Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 A może to nie terkotanie tylko cykanie?? Wtedy to zawory??Jak nie wiadomo co to to najlepiej rozkręcić i zbadać temat od środka, wtedy wykluczysz wszystkie opcje,bo możesz sobie chociazby silnik zatrzeć, albo niedaj boże, tłok się urwie i ci jaja uszkodzi;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kardan Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 (edytowane) Przyczyny mogą być różne bardzo pomocne byłoby nagranie :icon_mrgreen: choć stuki pod obciążeniem mogą istotnie wskazywać że to luzy gdzieś na wale. Pozdro! Edytowane 16 Marca 2007 przez kardan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.