wodzbb Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 WitamPosiadam kask agv i jest on idealnie dopasowany do mojej głowy, jednak podczas szybkiej jazdy motocyklem (czyt.min.160km/h) siła wiatru próbuje wyrwać mi go z głowy i często kończy się to puszczeniem manetki gazu gdyż nie mam siły już wojować... śmiesznie brzmi ale takie są fakty. Wiem że teoretycznie wystarczy pochylić głowę w dół i wiatr powinien mi raczej wciskać kask na głowe niż go ściągać lecz w praktyce wygląda to nieco inaczej :)Czy Wy także macie takie problemy?? :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 Ja mam kask Streetfighter i nie mam z tym problemu, jezdzilem w nim ok 190 i bardzo dobrze sie trzymal, jedynie co w nim przeszkadza to szum wywolany pedem powietrza, dlatego na dluzsze trasy zawsze mam stopery. Kiedys mialem problem z kaskiem, ale to byl jakis lipny, w ktorym przy 100 otwierala sie szybka i automatycznie ciagnelo glowe do tylu.. Dwa razy to na trasie przezylem i od razu kupilem nowy bo nie ma co ryzykowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Redas Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 Wodzb ja tez mam AGV i tez mam tak jak ty.Chciałem kiedys testowac moja Honde ale dalem sobie spokoj bo chciało mi łeb urwać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 panowie, ale o zzo chozzii..? po pierwsze nie podajecie modeli kasków, a jeden drugiemu nierówny. po wtóre porównujecie jazdę na sprzętach obudowanych do jazdy na nakedach (wodzbb: masz jak na awatarze zdjętą owiewkę z maszyny?), a to czyni całe porównywanie g..o wartymchyba normalne, że przy 160kmh na golasie będzie targać łbem..? mnie targa sporo mniej ze względu na wysoką szybę w pszczółce, ale kiedy jeszcze jej nie było - powyżej 140 kończyła się przyjemna jazda. i nie ma to nic wspólnego z kaskiem - naked ma aerodynamikę cegły i dla jego uroku trzeba się pogodzić z niższymi komfortowymi prędkościamidla porządku dodam, że latam w uvexie boss 3000jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemoo Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 Ja mam tornado więc odrazu wiecie o co chodzi to są kaski dla słonia a nie dla ludzi ja powyżej 90km/h jak jeszcze wiatr jest to płacze w środku normalnie "tornado" jest!!pozdrawiam wytwórnie TORNADO <ok :) :icon_razz: > Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CiasnyBaniak Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 Mój kask to grex warty ok300zł moto- naked pow 140 przy wietrze na autorstradzie -otwartej przestrzeni- robi sie mało przyjemnie- szum za duży, a do tego głowa już lata na lewo i prawo- moze to nie wina samego kasku który mozna dobrze dociągnać paskiem - bo rozmiar mam dobrze dopasowany- ale przy takich podmuchach każdy ruch kaskiem to wysyłek- Chyba ze jest sie tzw "karkiem" wtedy pewnie i przy 200 można spokojnie krecić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 Też mam TORNADO, które zaczyna się już od 80km/h. No i nie ma wentylacji, tylko nieszczelną szybkę i jak jest zimno to bez kominiarki nie da rady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
osito Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 Uvex V1 - w zasadzie problemu nie mam, ale... troche glosny skubaniec jest, no i powyzej 150 troche mi leb lata i mam wrazenie, ze kask na tym lbie tez jakis jakby luzniejszy niz kiedys, no ale tak juz chyba musi byc :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
awful Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 ja mam nolana n81. do 170 wszystko poza narastającym hałasem - wypas... no i przy tej prędkości to wypadałoby zamknąc część wlotów powietrza :P. jakies 2 tygodnie temu jeździłem z kumplem po mieście(ma savage 700-czy 800 jakas amerykańska wersja). spodobała mu się jazda szybciej :bigrazz: ale się przejechał. miał kask otrwarty z szybą(szyba całkowita). w pewnym momencie dojechał do świateł bez tej szyby :icon_razz: - mówił ,ze otworzyła mu się i urwała :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 WitamPosiadam kask agv i jest on idealnie dopasowany do mojej głowy, jednak podczas szybkiej jazdy motocyklem (czyt.min.160km/h) siła wiatru próbuje wyrwać mi go z głowy i często kończy się to puszczeniem manetki gazu gdyż nie mam siły już wojować... śmiesznie brzmi ale takie są fakty. Wiem że teoretycznie wystarczy pochylić głowę w dół i wiatr powinien mi raczej wciskać kask na głowe niż go ściągać lecz w praktyce wygląda to nieco inaczej :)Czy Wy także macie takie problemy?? :icon_razz: Niestety, dopasowanie do głowy nie oznacza jeszcze aerodynamiki. Wcześniej miałem Nolana a potem Arioha - były w miarę ciche i (airoch) dopasowane. Ale przy większych prędkościach już była walka głowy z wiatrem i kaskiem. Teraz jeżdżę w SHOEI Z One i... przy 240 mogę się na boki rozglądać. I nie jest to tylko kwestia obudowanego motocykla - jeździłem już nim też na nakedach. Niestety, wysoka cena kasku, to nie tylk ładne malowanie ale i... aerodynamika, która decyduje, czy kask sam przy wyższej prędkości wciska się na głowę, czy zaczyna żyć własnym życiem. Zmień kask, a poczujesz różnicę. A co do dopasowania, to należy pamiętać, że nie chodzi tylko o obwód czaszki, ale i jak przylega do kości policzkowych i szczęki..(w końcu gdzieś musi być punkt podparcia, aby nie kiwał się jak żyd na gównie (przepraszam za żyda, ale to powiedzenie mojego dziadka) Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mierzwa2 Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 ja mam NITRO i jestem zadowolony nic mi nie podwiewa i trzyma sie tez dobrze.... ale mam dopasowany a to też ważne.... po to są rozmiary by sie do nich stosować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxv Opublikowano 27 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2006 Mój to Xlite 901 Nolanik oczywiście ....mam Cb 500 więc zero owiewek nawet na lampie rozmiar S teoretycznie powinienem mieć M i jest ok. .....Zero problemów z oporami powyżej 140 kiedy patrzę się na boki ....cena w sklepie 1900 zł a mi na allegro udało się kupić nówke za 500 zł i powiem szczerze że gostek co jakiś czas wystawia je ... Kaski sprowadzone z Niemiec z naklejkami Hein Gericke.....Polecam wyrób świetny tylko parują jak jedziesz wolniej a tak szczelny jak zamknięty słoik .....Wcześniej miałem Maxa .... :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukasz Opublikowano 27 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2006 Shark S500 alpha - dość głośny, ale siedzi na głowie spoko i nawet powyżej 200 km/h nie ma szczególnej walki z wiatrem (oczywiście jak schowam się za owiewka :biggrin: ). Zwłaszcza w porównaniu do mojego poprzedniego kasku to bajka (nolan n40 :/ ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foks Opublikowano 27 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2006 Ja mam NItro N750vx i problem podobny. Tzn jak w trakcie jazdy patrze przez siebie to nie ma problemu, gorzej jak probuje sie powyzej 100km/h rozgladac po bokach, albo szukac kumpla obok siebie. Wtedy mam wrazenie ze mi go zaraz zwieje :biggrin: Probowalem pod wyjmowana wysciolke wlozyc jakies kawalki materialu dobrze skrojonego (by pomniejszyc kask) ale to nic nie dalo... rozmiar mam S, bo XS z tego modelu nie bylo ;( Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Acid Opublikowano 27 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2006 ja mam schuberta z 1983 roku z uchylana szczeka jest zajebisty.. wykonany z kompozytow robiony specjalnie dla bmw.. wydaje sie korpalowaty ale przy predkosciach rzedu 250 jest stabilny i nie mota glowa!! naprawde jestem zszokowany jedyny jego minus i w zasadzie ktory go calkowicie dyskwalifikuje w tej chwili to matowa szyba wykonana z pleksi :biggrin: niestety pleksi a nie poliweglan.. spolerowalem ja na wysoki polysk tydzien minal i porysowana od samych rozbijajacych komarow.. no niestety nocnik ma ponad 23 lata ale pod wzgledem komfortu przy naprawde wysokich predkosciach niejeden nolan musi ustapic mu pola.. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.