Lucass Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 Witam, otóż moja jawa strasznie terkocze podczas swojej pracy. Terkotanie jest częste i metaliczne. Sprawdzałem żadnych luzów na wale na tłoku, łożysku tłoka korbowodzie, wałku sprzęgła itd. Co może jeszcze terkotać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 Przedwczesny zapłon, który może powodować metaliczne stuki.... Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 Jak chodzi dźwignia rozrusznika? Nie blokuje się albo nie odbija? Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omka Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 (edytowane) łańcuszek sprzęgłowy może byc wyciągnięty Edytowane 26 Maja 2006 przez omka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nerlst Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 To zależy gdzie terkocze bo dokładnie nie napisałeś. Kolanka mogły się od cylindrów odkręcić, albo wkłady od tłumików mogły się poluzować i dlatego terkocze. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 29 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 Ok znalazłem sprawce terkotania. Przyczyną jest to że ten element: http://bikepics.com/pictures/598088/ Lata sobie we wszystkie strony i chałasuje. Co na to począć jak to odkrecic (jak wał zblokować)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NaczelnyFilozof Opublikowano 29 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 Lata sobie we wszystkie strony i chałasuje. Co na to począć jak to odkrecic (jak wał zblokować)? Ja w Cezecie odkręcając / zakręcając krzywkę miałem wbity bieg... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emzet Opublikowano 29 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 Lata sobie we wszystkie strony i chałasuje. Co na to począć jak to odkrecic (jak wał zblokować)? a silnik normalnie pracuje O_o Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alien162 Opublikowano 29 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 :biggrin: wlasnie mialem napisac zebys sprawdzil krzywke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 Jesteś pewny że to krzywka hałasuje? Silnik na luźnej krzywce nie powinien w ogóle odpalać. Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 30 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 Jesteś pewny że to krzywka hałasuje? Silnik na luźnej krzywce nie powinien w ogóle odpalać. Sorry może troszke wprowadziłem was w błąd,a to wina tego że nie miałem czasu, dopiero dzisiaj dokładniej sie przyjżałem. Otóź po zdjęciu zaplonu zauważyłem że to nie krzywka a cały wał przesówa się w przód i w tył (wzdłużnie, osiowo) jak kopie motocykl kopką to to dosłownie lata w przód i w tył terkocząc przy okazji. Nie ma natomiast luzu na łożyskach wydają się być zdrowe. Co na to poradzić bo raczej tak być nie powinno? Zauważyłem że na wysokości kanałów płuczących są małe otwory prowadzące w głąb karterów, może one powinny jakoś mocować wał? Co jeszcze na to zrobić bo nie mam pojęcia, czego brakuje w silniku że są takie luzy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 1. Najprościej by było gdyby do wymiany były łożyska.2. Wał nie trzyma się łożysk i „lata”. Trzeba wymienić czopy albo jakoś wkleić.3. Łożyska nie trzymają się katerów. To już lipa. Trzeba wkleić lub wymienic kartery. Niektórzy punktują kartery ale to buractwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 Wał przesuwa się w przód i w tył (względem motocykla) czy na boki tzn. wzdłuż swojej osi? Tak czy inaczej na razie wszystko wskazuje na konieczność rozpołowienia silnika i poważną naprawę. Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 31 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 Wał przesuwa się w przód i w tył (względem motocykla) czy na boki tzn. wzdłuż swojej osi? Tak czy inaczej na razie wszystko wskazuje na konieczność rozpołowienia silnika i poważną naprawę. Wał przesówa się jakby w głąb karterów. Łapię za wirnik i cały wał może wejść do środka jakieś 2-3mm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.