thefex Opublikowano 24 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 szukalem i wertowalem forum, ale nie znalazlem takiego tematu jak odchudzic motocykl enduro, jednak w taki sposob, by nadawal sie on do uzytku drogowego - czyli lampy i reszta zostaje - ?(konkretnie chodzi mi o KLR 250, ale mysle ze to sie tyczy wszytkich modeli)bo jedyny pomysl jaki mi przychodzi do glowy, to zdjac wszystkie plastiki (ktore nota bene niewiele waza) i jezdzic na rezerwie paliwa :bigrazz: moze kola azotem albo nawet helem pompowac? ;) najlepiej, gdybyscie dali porady ktore nie wymagaja duzego wkladu finansowego (nie stac mnie na kupno super czesci z lekkich stopow) Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 24 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 Zegary.podnożki,lampe z porzodu wywalic bo wazy z 3-4kilo(szkło) i dać w to miejsce UFO,kierunki,trąbitko,przełączniki swiatel(zrobic na stale zeby sie palily po odpaleniu),taki bajer niby bagażnik z tylu na blotniku,tylni blotnik z lampą z reguły tez jest ciezki chociaz nie az tyle zeby oplacalo sie go wymieniac, mozna wymienic bak na plastikowy,jesli to 2t to wywalic dozownik.A co do plastikow to nie ma sensu ich zdejmowac bo sa lekkie(wiekszosc). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 24 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 klr 250 to 4T chlodzony ciecza.. moze wywalic chlodnice i opilowac odpowiednio cylinder zeby zrobic chlodzenie powietrzem i olejem? ;) Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwas Opublikowano 24 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 klr 250 to 4T chlodzony ciecza.. moze wywalic chlodnice i opilowac odpowiednio cylinder zeby zrobic chlodzenie powietrzem i olejem? :bigrazz: mam nadzieje ze to był żart ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 24 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 (edytowane) zmien felgi na aluminiowe ;) a tak ps gdzie kupic tylny blotnik jkais akcesoryjny z lampa stopu i miescem na blache?? Edytowane 24 Maja 2006 przez qpa Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gajoss Opublikowano 24 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 klr 250 to 4T chlodzony ciecza.. moze wywalic chlodnice i opilowac odpowiednio cylinder zeby zrobic chlodzenie powietrzem i olejem? :bigrazz: to musiał być żart...inaczej straciłby w moich oczach...TAK NIE MOŻNA ZROBIĆ ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 24 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 klr 250 to 4T chlodzony ciecza.. moze wywalic chlodnice i opilowac odpowiednio cylinder zeby zrobic chlodzenie powietrzem i olejem? :bigrazz: nie no, panowie (i panie, o ile te tutaj w ogole zagladaja ;) ) - mowie jak najbardziej serio... albo zamiast chlodzenia powietrzem obuduje silnik styropianem i bede tam wrzucal kostki lodu.. to bedzie super cool... a na serio, to powiedzcie jak odchudzic tanim kosztem - i ile co by kosztowalo? np. te lampy ufo.. Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 24 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 Może stelarz pod siedzenie pospawać z aluminiowych rurek, o ile już nie jest aluminiowy, nie wiem jak jest w KLR.No i sam najlepiej schudnij ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 24 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 facet, w dziob chcesz? czy 82 kg to az tak duzo? ;) Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 (edytowane) tak jak było na początku pisane zmień przedewszystkim lampe z przodu bo ta jest ciezka a taka lampka UFO http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M177949 , http://www.allegro.pl/item104945778_czadow..._czerwona_.htmlbiałą teżmoze znajdziesz. Są tez takie nie z dwiema soczewkami tylko normalne ( i ładne) ale jakoś ich znalezc nie moge. Moze ja bede miał taka do sprzedania taniej ale to dopiero jak znajde oryginalno pomarńczową KTM. z tylną lampką moze byc problem ale ja to w poprzednim moto zrobiłem tak ze mocowanie na lampke i na tablice zrobiłem z niewielkiej blachy aluminiowej a lampka była przerobiona z takiej płaskiej podłóznej rowerowej (takiej z migaczami i stopem, migacze oczywiscie zamalowałem na czerwono) i zdejmij ten bagarznik z tylknego błotnika i podnózki. Załoze sie ze tłumik końcowy wazy tone! Pomyśl o jego zmianie :-) Do MTXa pare lat temu sam dorobiłem tłumik bo ten oryginalny wazył z 5kg PS. teraz popatrzy łem na foto Twojego moto :-) tylny błotnik z lampą zostaw tylko jakies skromne mocowanie na tablice zrób albo przykręć ja zaraz pod lampą na błotniku. Te chlapacze trzeba usunąć :-) Edytowane 25 Maja 2006 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 tak jak było na początku pisane zmień przedewszystkim lampe z przodu bo ta jest ciezka a taka lampka UFO http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M177949 , http://www.allegro.pl/item104945778_czadow..._czerwona_.htmlbiałą teżmoze znajdziesz. Są tez takie nie z dwiema soczewkami tylko normalne ( i ładne) ale jakoś ich znalezc nie moge. Moze ja bede miał taka do sprzedania taniej ale to dopiero jak znajde oryginalno pomarńczową KTM. z tylną lampką moze byc problem ale ja to w poprzednim moto zrobiłem tak ze mocowanie na lampke i na tablice zrobiłem z niewielkiej blachy aluminiowej a lampka była przerobiona z takiej płaskiej podłóznej rowerowej (takiej z migaczami i stopem, migacze oczywiscie zamalowałem na czerwono) i zdejmij ten bagarznik z tylknego błotnika i podnózki. Załoze sie ze tłumik końcowy wazy tone! Pomyśl o jego zmianie :-) Do MTXa pare lat temu sam dorobiłem tłumik bo ten oryginalny wazył z 5kg PS. teraz popatrzy łem na foto Twojego moto :-) tylny błotnik z lampą zostaw tylko jakies skromne mocowanie na tablice zrób albo przykręć ja zaraz pod lampą na błotniku. Te chlapacze trzeba usunąć :-)---tlumik!!!!!!!!!!--podnóżki,lampa zegary mozna na rowerowy z duzym wyswietlaczem zmienic:) (mam tak w sx:) wiem ile przejechałem,,,, i nic nie waży) plastiki nie wiele ważą----dalej to już koszty....nie wiem czy sie opłaca bo to będzie już sztka ;) ---najlepiej sprzedaj i kup crossa!!! tam wszystko jest silniejsze i lżejsze!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 25 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 ---tlumik!!!!!!!!!!--podnóżki,lampa zegary mozna na rowerowy z duzym wyswietlaczem zmienic:) (mam tak w sx:) wiem ile przejechałem,,,, i nic nie waży) plastiki nie wiele ważą----dalej to już koszty....nie wiem czy sie opłaca bo to będzie już sztka ;) ---najlepiej sprzedaj i kup crossa!!! tam wszystko jest silniejsze i lżejsze!!!! crossy mnie nie kreca, bo nie maja prawa rejestracji :bigrazz:no nic, najwyzej polatam na tym sezon-dwa, a potem przesiade sie na dr 350 Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 nie no po co ten pesymizm ;) KLX fajne moto tylko własnie zainwestuj troszke w te lampki itp i zyska i na wadze i na wygladzie. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gajep Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 Kup ramę z korka, będzie super lekka a motor nigdy nie utonie ;) Gajep To oczywiście żart. Czy w ogóle odczujesz jakąś różnicę jak wywalisz 2 - 3 kilogramy?Gajep Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 można wyalić: nóżke, nóżki dla plecaczka, kerunki, bagażnik. Wymień lapki, i zmień felgi (tu możesz zyskać pare kg ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.