Skocz do zawartości

odchudzanie enduraka


Rekomendowane odpowiedzi

szukalem i wertowalem forum, ale nie znalazlem takiego tematu

 

jak odchudzic motocykl enduro, jednak w taki sposob, by nadawal sie on do uzytku drogowego - czyli lampy i reszta zostaje - ?

(konkretnie chodzi mi o KLR 250, ale mysle ze to sie tyczy wszytkich modeli)

bo jedyny pomysl jaki mi przychodzi do glowy, to zdjac wszystkie plastiki (ktore nota bene niewiele waza) i jezdzic na rezerwie paliwa :bigrazz:

 

moze kola azotem albo nawet helem pompowac? ;)

 

najlepiej, gdybyscie dali porady ktore nie wymagaja duzego wkladu finansowego (nie stac mnie na kupno super czesci z lekkich stopow)

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zegary.podnożki,lampe z porzodu wywalic bo wazy z 3-4kilo(szkło) i dać w to miejsce UFO,kierunki,trąbitko,przełączniki swiatel(zrobic na stale zeby sie palily po odpaleniu),taki bajer niby bagażnik z tylu na blotniku,tylni blotnik z lampą z reguły tez jest ciezki chociaz nie az tyle zeby oplacalo sie go wymieniac, mozna wymienic bak na plastikowy,jesli to 2t to wywalic dozownik.A co do plastikow to nie ma sensu ich zdejmowac bo sa lekkie(wiekszosc).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

klr 250 to 4T chlodzony ciecza.. moze wywalic chlodnice i opilowac odpowiednio cylinder zeby zrobic chlodzenie powietrzem i olejem? :bigrazz:

to musiał być żart...inaczej straciłby w moich oczach...TAK NIE MOŻNA ZROBIĆ ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

klr 250 to 4T chlodzony ciecza.. moze wywalic chlodnice i opilowac odpowiednio cylinder zeby zrobic chlodzenie powietrzem i olejem? :bigrazz:

 

nie no, panowie (i panie, o ile te tutaj w ogole zagladaja ;) ) - mowie jak najbardziej serio... albo zamiast chlodzenia powietrzem obuduje silnik styropianem i bede tam wrzucal kostki lodu.. to bedzie super cool...

 

a na serio, to powiedzcie jak odchudzic tanim kosztem - i ile co by kosztowalo? np. te lampy ufo..

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak było na początku pisane zmień przedewszystkim lampe z przodu bo ta jest ciezka a taka lampka UFO http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M177949 , http://www.allegro.pl/item104945778_czadow..._czerwona_.html

białą teżmoze znajdziesz. Są tez takie nie z dwiema soczewkami tylko normalne ( i ładne) ale jakoś ich znalezc nie moge. Moze ja bede miał taka do sprzedania taniej ale to dopiero jak znajde oryginalno pomarńczową KTM. z tylną lampką moze byc problem ale ja to w poprzednim moto zrobiłem tak ze mocowanie na lampke i na tablice zrobiłem z niewielkiej blachy aluminiowej a lampka była przerobiona z takiej płaskiej podłóznej rowerowej (takiej z migaczami i stopem, migacze oczywiscie zamalowałem na czerwono) i zdejmij ten bagarznik z tylknego błotnika i podnózki. Załoze sie ze tłumik końcowy wazy tone! Pomyśl o jego zmianie :-) Do MTXa pare lat temu sam dorobiłem tłumik bo ten oryginalny wazył z 5kg

 

PS. teraz popatrzy łem na foto Twojego moto :-) tylny błotnik z lampą zostaw tylko jakies skromne mocowanie na tablice zrób albo przykręć ja zaraz pod lampą na błotniku. Te chlapacze trzeba usunąć :-)

Edytowane przez Gawron
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak było na początku pisane zmień przedewszystkim lampe z przodu bo ta jest ciezka a taka lampka UFO http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M177949 , http://www.allegro.pl/item104945778_czadow..._czerwona_.html

białą teżmoze znajdziesz. Są tez takie nie z dwiema soczewkami tylko normalne ( i ładne) ale jakoś ich znalezc nie moge. Moze ja bede miał taka do sprzedania taniej ale to dopiero jak znajde oryginalno pomarńczową KTM. z tylną lampką moze byc problem ale ja to w poprzednim moto zrobiłem tak ze mocowanie na lampke i na tablice zrobiłem z niewielkiej blachy aluminiowej a lampka była przerobiona z takiej płaskiej podłóznej rowerowej (takiej z migaczami i stopem, migacze oczywiscie zamalowałem na czerwono) i zdejmij ten bagarznik z tylknego błotnika i podnózki. Załoze sie ze tłumik końcowy wazy tone! Pomyśl o jego zmianie :-) Do MTXa pare lat temu sam dorobiłem tłumik bo ten oryginalny wazył z 5kg

 

PS. teraz popatrzy łem na foto Twojego moto :-) tylny błotnik z lampą zostaw tylko jakies skromne mocowanie na tablice zrób albo przykręć ja zaraz pod lampą na błotniku. Te chlapacze trzeba usunąć :-)

---tlumik!!!!!!!!!!--podnóżki,lampa zegary mozna na rowerowy z duzym wyswietlaczem zmienic:) (mam tak w sx:) wiem ile przejechałem,,,, i nic nie waży) plastiki nie wiele ważą----dalej to już koszty....nie wiem czy sie opłaca bo to będzie już sztka ;) ---najlepiej sprzedaj i kup crossa!!! tam wszystko jest silniejsze i lżejsze!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

---tlumik!!!!!!!!!!--podnóżki,lampa zegary mozna na rowerowy z duzym wyswietlaczem zmienic:) (mam tak w sx:) wiem ile przejechałem,,,, i nic nie waży) plastiki nie wiele ważą----dalej to już koszty....nie wiem czy sie opłaca bo to będzie już sztka ;) ---najlepiej sprzedaj i kup crossa!!! tam wszystko jest silniejsze i lżejsze!!!!

 

crossy mnie nie kreca, bo nie maja prawa rejestracji :bigrazz:

no nic, najwyzej polatam na tym sezon-dwa, a potem przesiade sie na dr 350

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...