Ario Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 wymieniłem rozrząd w serwisie i silnik zaczął dziwnie chodzić. coś w środku jakby klekocze, szybciej w miarę wzrostu obrotów. koleś mówi, że może brzmi to jak zawory ale to wina spękanych króćców i jak zrobi się synchro to będzie ok. w tym tygodniu dostanę króćce i będzie synchro, ale czy to na pewno to jest to? (synchro i króćce robię bez względu na diagnozę) Dziwne klekotanie pojawiło się po wymianie łańcuszka, wcześniej nic takiego nie było... może rozrząd jest źle ustawiony? chociaż nie zauważyłem zmian w dynamice moto (wracałem z serwisu do chaty) co myślicie o tym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki_YZF Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 może napinacz jest luźny...pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 24 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 Też obstawiam napinacz i luźny łańcuszek się nabija. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kudlaty Opublikowano 24 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 Dokladnie... sprawdz napinacz.. jak masz luzny lancuszek to lepiej nie jezdzic ... moga byc z tego niezle klopoty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 24 Maja 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 Hmm, a co mają krućce i synchro gaźników do stuków w silniku? pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bahama Opublikowano 24 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 (synchro i króćce robię bez względu na diagnozę) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ario Opublikowano 24 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 Hmm, a co mają krućce i synchro gaźników do stuków w silniku? pzdr a, że niby fałszywe powietrze i takie tam... nie pasuje mi ta wersja dlatego, że przed wymianą łańcuszka króćce i stan gaźników był ten sam jak po a silnik chodził bez probelmu! wychodzi zatem na to, że to napinacz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 24 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 ja doloze jeszcze ktorys slizgacz ??? Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ario Opublikowano 12 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2006 ok, mały update... gumy na gaźnikach nowe, moto po synchro i ciągle hałąsuje więc zostawiłem go w serwisie aż nie usuną tego stuku... ciągle nie mogą ustalić przyczyny, podobno rozrząd jest dobrze zrobiony, napinacz też ok, sprawdzili luzy zaworowe (tak na wszelki wypadek, chociaż 7k km temu były robione a według manuala trzeba co 42k km)... jeżeli nic nie wynajdą to nie wiem chyba powiem żeby zdjęli łańcuszek i od nowa go założyli, macie jakieś sugestie? pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 12 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2006 witamjak Ci w servisie nic nie poradza to podskocz to sie obslucha i znajdzie problem, bo rozumiem ze jestes z leszna tego w wlkp :biggrin:Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ario Opublikowano 12 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2006 sie obslucha i znajdzie problem, bo rozumiem ze jestes z leszna tego w wlkp :clap:Pozdro tak, jestem z tego Leszna :cool: no nie widzę innej opcji jak taka, że w serwisie muszą mi to zrobić. problem wystąpił po zmianie łańcuszka więc na "chłopski rozum" coś zostało nie tak zrobione :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ario Opublikowano 14 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2006 właśnie dzwoniłem, dzisiaj odbieram moto. diagnoza: prawdopodobnie chodzi o wyrobione zębatki prowadzące łańcuszek, są one trochę wytarte przez stary łańcuszek i nowy nie spasował się (jeszcze) idealnie i stąd stuki. jakie są opinie mechaników? pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Psh Opublikowano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 witammialem to samo. Najpierw stukalo, wytmienilem lancuszek i napinasz na nowki i dalej stukalo...wymienilem kola zebate rozrzadu i juz nie stuka.zamierzam jeszcze zmienic napinacz na ten od fzr ;) i wogle juz bedzie cykac jak trzeba.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.