Skocz do zawartości

Silnik hałasuje po wymianie rozrządu


Ario
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

wymieniłem rozrząd w serwisie i silnik zaczął dziwnie chodzić. coś w środku jakby klekocze, szybciej w miarę wzrostu obrotów. koleś mówi, że może brzmi to jak zawory ale to wina spękanych króćców i jak zrobi się synchro to będzie ok. w tym tygodniu dostanę króćce i będzie synchro, ale czy to na pewno to jest to? (synchro i króćce robię bez względu na diagnozę)

 

Dziwne klekotanie pojawiło się po wymianie łańcuszka, wcześniej nic takiego nie było... może rozrząd jest źle ustawiony? chociaż nie zauważyłem zmian w dynamice moto (wracałem z serwisu do chaty)

 

co myślicie o tym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm, a co mają krućce i synchro gaźników do stuków w silniku?

pzdr

 

a, że niby fałszywe powietrze i takie tam... nie pasuje mi ta wersja dlatego, że przed wymianą łańcuszka króćce i stan gaźników był ten sam jak po a silnik chodził bez probelmu!

 

wychodzi zatem na to, że to napinacz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

ok, mały update...

 

gumy na gaźnikach nowe, moto po synchro i ciągle hałąsuje więc zostawiłem go w serwisie aż nie usuną tego stuku... ciągle nie mogą ustalić przyczyny, podobno rozrząd jest dobrze zrobiony, napinacz też ok, sprawdzili luzy zaworowe (tak na wszelki wypadek, chociaż 7k km temu były robione a według manuala trzeba co 42k km)...

 

jeżeli nic nie wynajdą to nie wiem chyba powiem żeby zdjęli łańcuszek i od nowa go założyli, macie jakieś sugestie?

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sie obslucha i znajdzie problem, bo rozumiem ze jestes z leszna tego w wlkp :clap:

Pozdro

 

tak, jestem z tego Leszna :cool:

 

no nie widzę innej opcji jak taka, że w serwisie muszą mi to zrobić. problem wystąpił po zmianie łańcuszka więc na "chłopski rozum" coś zostało nie tak zrobione :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie dzwoniłem, dzisiaj odbieram moto.

 

diagnoza:

 

prawdopodobnie chodzi o wyrobione zębatki prowadzące łańcuszek, są one trochę wytarte przez stary łańcuszek i nowy nie spasował się (jeszcze) idealnie i stąd stuki.

 

jakie są opinie mechaników?

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

mialem to samo. Najpierw stukalo, wytmienilem lancuszek i napinasz na nowki i dalej stukalo...wymienilem kola zebate rozrzadu i juz nie stuka.zamierzam jeszcze zmienic napinacz na ten od fzr ;) i wogle juz bedzie cykac jak trzeba.pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...