bekriss Opublikowano 8 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2006 Dzisiaj wlalem motor-life'a do xjty. Wydalem 46zl i mysle ze warto bylo. Najbardziej odczuwalna jest poprawa pracy skrzyni. Biegi naprawde wchodza bardziej miekko a silnik zdaja byc sie ciut cichrzy ale wyciszyc olejaka jest chyba nie mozliwym. Sprzeglo sie nie slizga. Spalanie raczej nie zmalalo ani moc nie wzrosla (niby ma wedlug opisow na necie i instrukcji) ale dla mnie najwazniejsze bylo zadbac o silnik i mysle ze w tym motor-life daje rade. Powtorze sie: wszedzie gdzie pytalem mowiono ze militec to porzednia nazwa motor-life'a. Widocznie w stanach zostawal orginalna nazwa a u nas albo zostaly wykupione prawa na prdukcje albo sprowadzane jest masowo i stad nizsza cena. Nawet kolor jest taki sam o dzialaniu juz napisale. Ja polecam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebeq Opublikowano 8 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2006 Panowie a wlewał ktoś kiedys do oleju taki dodatek o nazwie xeramic ????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gudaj Opublikowano 21 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2006 Mam pytanie, czy ten Motor-Life (Militec) nadaje sie do 2T, bo nigdzie tego nie znalazłem :banghead: :P :evil: :evil: :evil: :evil: :buttrock: :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 21 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2006 W 2T stosuje sie do skrzyni biegów oraz w niewielkich ilościach jako dodatek do paliwa. Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gudaj Opublikowano 21 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2006 Jest , gdzies moze na stornie producenta, jak tokładnie to stowsować, ile, gdzie wlac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 21 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2006 (edytowane) Cytuję: ...." W przypadku silników dwusuwowych Motor-Life dodawać w proporcji 50ml na 1l oleju który później bedzie zmieszany z benzyną"...Oraz:..."manualne skrzynie biegów-50ml na 1l oleju".... O skrzyniach "nożnych" nic nie napisano :banghead: :P Edytowane 21 Kwietnia 2006 przez Avalon Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hikor Opublikowano 22 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2006 WitamZnalazłem taką informację. Czy można MILITEC-1 kupić na rynku polskim ?Importer na rynek polski : P.P.U.H. AKSON PabianiceTel. 0-42 212 10 16 Fax 0-42 212 10 17E-mail: [email protected]Przedstawiciel na region Polski płd.:Rene Hybl, mobile tel.: +48 508 100 450 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joe Opublikowano 22 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2006 (edytowane) w Aksonie jeslij zaplata jest przelewem to wysylka jest gratis, podobnie za pobraniem ale to powyzej 2 szt. (1 butla 250ml 70zł) ale chyba taniej Motor life..... Edytowane 22 Kwietnia 2006 przez Joe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fasola Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2006 moze kogos zainteresuje ten filmik jak poldek smiga bez oleju:) http://www.ceramizer.pl/filmy/filmceramizery.wmv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Czolem! No ciekawe...Ale zeby test byl bardziej miarodajny, to powinni miec dwa auta testowe. W jednym zastosowany ceramizer, w drugim nie. Z obu spuscic olej i wtedy zobaczyc, czy ten bez ceramizera sie zatrze. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2006 To i ja cos napisze. Kilka lat temu mialem na uczelni takie zajecia z badania olejow. Nie wiem czy ktos z Was widzial taka maszynke w ktorej sa trzy kulki ulozone w trojkat i czwarta kulka dociskana centralnie w srodku kreci sie. Oczywiscie miedzy nimi jest olej. Mozna regulowac obroty tej kulki jak i obciazenie (docisk). Proba trwa tak dlugo az sie kulki nie zatra badz zespawaja - zalezy co chcemy uzyskac. Badalismy tym po jakim czasie zatra sie kulki na samym oleju oraz tym samym oleju z motorlifem. Bylo kilka prob na roznych olejach i wszystkie konczyly sie tym ze z motorlifem to wszystko szybciej sie zacieralo. Dokladnie juz wszystkich parametrow nie pamietam bo to bylo dawno ale wychodzilo na to ze ten caly motorlife to kaszana. Wszyscy sie z tego smiali bo uczelnia dostala ten srodek (jako ze miala ta maszyne do badan) i miala udowodnic ze jest to rzeczywiscie dobry specyfik. Tak ze ja mam do tego mieszane uczucia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
figer Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 To i ja cos napisze. Kilka lat temu mialem na uczelni takie zajecia z badania olejow. Nie wiem czy ktos z Was widzial taka maszynke w ktorej sa trzy kulki... z motorlifem to wszystko szybciej sie zacieralo.To niezle, bo to co piszesz jest dokladnym przeciwienstwem tego co pisal Piotr - strona 2, post #32 :icon_biggrin: Witam! U mnie na studiach mięliśmy taki przedmiot jak „Eksploatacja pojazdów” prowadził go doktor, którego pracom naukową było badanie właśnie Motorlifu. Twierdził ze Militec i Motorlife to samo, przedstawiał nam nawet filmy reklamowe Militecu. Badania polegaly na tym, że na laborkach badaliśmy na aparacie cztero kulkowym różne oleje i olej z Motorlifem. Parametrami porównawczymi było: czas zatarcia i obciążenie przy jakim ono nastąpiło. Musze stwierdzić, że olej z preparatem miał zawsze lepsze wyniki niż reszta. Częścią tej pracy było również badanie zużycia paliwa i emisji spalin po zalaniu Motorlifem autobusów zielonogórskiego PKSu. Wyniki zostały już wydane w formie książki. Widziałem tą prace w formie przygotowanej do druku i zamieszczone tam wykresy mówiły same za siebie. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joe Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 to i ja cos dodam, bo akurat niedawno na uczelni robilem doświadczenia na takim właśnie aparacie 4-kulowym,ale niestety nie na motor lifie,tylko na zwyklym oleju i oleju z 2% zawartoście acoroxu i otóz to ten specyfik wyraznie wykazywal wieksza odpornosc na przycieranie sie kulek i to przy duzo wiekszym obciazeniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 To niezle, bo to co piszesz jest dokladnym przeciwienstwem tego co pisal Piotr - strona 2, post #32 icon_question.gif Napisalem tylko to czego bylem naocznym swiadkiem. Zreszta nie tylko ja bo i cala moja grupa. Po tych zajeciach wszyscy byli zdania ze jezeli chcesz wbic przyslowiowy gwozdz do trumny swojemu silnikowi to wlej motorlifa. Co jeszcze dziwnego - to ze trzeba bylo na koniec semestru oddac te cale "cwiczenia" z tego przedmiotu (aby miec zaliczenie) chocaz byly przez nas zakupione.Nie chce tu podwazac wynikow badawczych (my badalismy to tylko na kilku zajeciach i bylo to tylko kilka prob w ktorych mogl np wedrzec sie jakis blad) bo napewno bylo ich wykonane mnostwo ale jezeli jest juz jakis produkt na rynku no to najlepiej potwierdzic jego "wspanialosc" i zdobyc doktorat.Co do tego przedmiotu "Eksploatacja pojazdow" na ktorym to niby bylo badanie tego motorlifu wg Piotra to tez mnie dziwi, bo tym zajmuje sie inna specjalnosc - eksploatacja maszyn, a nie pojazdy. A jezeli chodzi o tego doktora to najprawdopodobniej wiem o kogo chodzi.Na tej specjalnosci (Eksploatacja maszyn) jest dwoch swiezych doktorow (jak ja zaczynalem to byli mgr). Jeden z nich-jego sposob bycia, cwaniactwo i cale zachowanie (np. masz zaspiewac piosenke na zaliczenie, albo macanie studentow za sciagami)- doprowadzilo do tego ze oberwal po mordzie od studentow (i to nie raz,nawet sam zdjal okularki) jednak chyba za slabo bo dalej sie nie zmienil. Druga sprawa - wyklad z tej eksploatacji maszyn. Kilka wykladow bylo poswiecone motorlifowi i jeszcze innym specyfikom R2000 czy jakos tam. Strasznie mnie te wyklady rozdraznily (zeby nie napisac dosadniej) bo wygladaly niczym te durne reklamy amerykanskie (krajowe tez sie zdarzaja) w ktorych jest podstawiona widownia i wszyscy sie zachwycaja jaki to wspanialy produkt ktorego musisz koniecznie miec. Starszy gosciu ladowal nam kit ze silnik na barce palil olej jak smok, a po wlaniu motorlifa prawie "sie naprawil". Albo silnik ktory pracowal gdzies w Iraku (jakis agregat chyba) zalali go motorlifem, posciagali kolektory ssace (ciagnal pyl do cylindrow) i nic mu sie nie dzialo. (remontowalem silnik wywrotki w ktorym byla nieszczelnosc miedzy filtrem powietrza a kolektorami dolotowymi, a samochod ten w ciezkim i zapylonym terenie popracowal tydzien. Pierscienie na poczatkowych cylindrach byly zjechane na listki i zaden motorlife by mu nie pomogl, no chyba ze wlascicielowi ktory moglby go wypic z rozpaczy). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
figer Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Ja juz jestem wyleczony z dodatkow do oleju. Wychodzi, ze klasyczny "drenaz kieszeni" jak rewelacyjny preparat do wybielania zebow i plyn na porost wlosow wymyslony przez papuasow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.