Limo Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 (edytowane) A prowadnice sprawdziles? Moze klocki nie wracaja do swojej pozycji po wcisnieciu klamki i dlatego opor jest wiekszy. Jeden obrot kola to zdecydowanie za malo. Edytowane 16 Listopada 2006 przez Lime82 Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stuntman2 Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 moim zdaniem zadnego szurania nie powinno być może w bardzo małym stopniu ale nie aż takim że to wyraznie słychać. Przecież w takim momencie mimo wolnie i nadaremnie scierają się klocki. Jeżeli będziesz to robił już na pożądnie to wymień klocki tarcze i doprowadz do pożądku zaciski bo pewnie tłoczki nie odbijają do końca i stąd tarcie. Jeżeli nie będziesz wymieniał tarcz tylko same klocki najpierw się upewnij czy są one proste bo jeżeli nie to klocki nadal się mogą scierać na darmo i do tego krzywo i to nie z powodu nieodbijających tłoczków. A zdiagnozować czy tarcze są proste możesz podczas jazdy. rozpędz troszke moto nawet nie do dużej prędkości i przyciśnij delikatnie na klamke hamulca tak żebyś czuł że moto zwalnia, jest hamowane i czy w danym momencie klamka będzie pulsowała (będzie czuć pod palcami) jeżeli tak to tarcze ewidentnie do wymiany. Jeżeli nie to są proste :banghead: Pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thror0 Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 to chyba ja mam najwiekszy problem. Wczoraj wyciagnalem moja WR po dobrych paru miesiacach. Sprawdzilem i nasmarowalem co trzeba, odpowietrzylem hamulce (tez ocieraja minimalnie) i wyjechalem przetestować. Po 5 minutach poczułem ze moto sam hamuje lekko, patrze co jest grane a hamulce z przodu sie tak zblokowaly ze nie szlo kolem ruszyc :/ tarczą to się oparzyłem a z klocków lekki dymek. Zastanawia mnie tylko to, że jak wystygło to wszystko to koło bez problemu sie kręciło. Tarcza się az tak nagrzała? Jutro rozbieram wszystko, czyszcze i smaruje co sie da. Zobaczymy co bedzie. Dobrze ze jechalem prostą drogą po afsalcie to przynajmniej gleby nie było :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 (edytowane) Hehe. No widzicie - jak moto stoi to się niszczy. :biggrin: Szczególnie hamulce. :biggrin: Mi w prosiaku też świruje tylny hebel po dłuższym postoju zimowym. Czasem jest OK i hamuje wporzo a czasem nie hamuje prawie wcale za to cały czas spowalnia moto podczas jazdy a tarcza się gotuje i zmienia kolor. Lipa jest taka że mam w nim płyn DOT5 silikonowy i nie miesza się ze zwykłymi płynami więc żeby ulepszyć hebel muszę rozebrać cały układ, umyć, przedmuchać i zalać innym płynem bo DOT5 jest trudno dostępny i bardzo drogi. Więc narazie tylko odpowietrzyłem go 2 razy pompując i odkręcając zaworek. Upuściłem kilka pęcherzyków powietrza i teraz jest git. Moto lekko się toczy i hamulec działa normalnie. Styknie na kilka dni zanim się wezmę do rozbiórki całego układu. :banghead: Szkoda że światło STOP nie działa na tylnym bo włącznik reaguje na ciśnienie płynu hamulcowego i coś się z nim zesrało. :banghead: Edytowane 4 Maja 2009 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 Gurim płyn dot 5 dostaniesz bez problemu http://moto.allegro.pl/item618808646_dot_5...kli_harley.html . Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 tarcza jest jak żyleta, klocki tez sie prawie skonczyly... ale wymiane tego odloze na przyszly sezon.. na razie dobrze hamuje, a mam inne wydatki ;] Kolego, tez tak myslalem ;-) tylko ze myslalem ze 2 miesiace przejezdze. Az ktoregos pieknego dnia hamuje, a tu nagle hamulec odpuszcza i nie chce hamowac... Otoz przy cienkiej tarczy i po skonczeniu sie klockow, klocek wychodzi z zacisku... I wtedy jest puppa blada ;-) Hamuje Ci dobrze - tu nie odczujesz roznicy bo jej nie ma. Istnieje ryzyko ze nagle Ci poprostu padna. Ja sie tym zdarzeniem u mnie przestraszylem i od razu zmienilem klocki i tarcze. Grubosc tarczy masz okreslona w serwisowce i tak jak Adam mowi jest nabita na tarczy. Nie oplaca sie wymieniac klockow bez tarczy jesli tarcza ma rowki jakies. Klocki wroca do ksztaltu poprzednich jak sie dotra i tyle bedzie z tego. Co do ocierania - to normalne, poniewaz tloczki nie maja zadnych sprezyn czy cos co by zwracalo je. Sa tylko wypychane hydraulicznie. Czasami tloczki moga sie zapiec i nie chciec do konca wracac. Mozesz przeczyscic je. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HunterM Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 Zawsze troche ocierają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motoivan Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 W starej CB 500 obcierały i trochę mnie to niepokoiło , ale kiedy toczyłem nowe moto pierwszy raz , usłyszałem te same dźwięki więc chyba tak ma być . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thror0 Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 kurde ja dzisiaj rozebralem cały zacisk, wyczyścilem wszystko nasmarowałem, klocki i tarcza są porysowane ale gładkie (nie są to rowki). Tłoczki bez problemu chodzą w zacisku więc wątpię żeby nie odbijały, chociaż wygladają jakby były zwęglone i krawędź od strony klocka lekko pokruszona. Poskładałem wszystko w kupe i zanim płyn doszedł całkowicie to było widać że zacisk też chodzi i odbija. Ale 15 min jazdy tarcza i zacisk gorące a z klocków dymek i kołem prawie ruszyć nie można. Ktoś ma jakiś pomysł na to ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 Hmmm. Faktycznie dziwne ze sie grzeja. Ocierac kazde tarczowe powinny, to normalne. Jak kupilem moto to tez sie tym przejmowalem, az zobaczylem jak to dziala. Ale u mnie nie grzeja sie. Czym nasmarowales tloczki? Ta pasta do tloczkow? Prowadnice sprawdziles czy chodzi swobodnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vulcan 2000 Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 Szuranie bedzie zawsze,jest to wina klockow,sa zbyt ostre i nierowne.Ja je wyjalem i minimalnie opilowalem pilnikiem do okola tak zeby nie byly ostre i juz nic nie slychac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 kurde ja dzisiaj rozebralem cały zacisk, wyczyścilem wszystko nasmarowałem, klocki i tarcza są porysowane ale gładkie (nie są to rowki). Tłoczki bez problemu chodzą w zacisku więc wątpię żeby nie odbijały, chociaż wygladają jakby były zwęglone i krawędź od strony klocka lekko pokruszona. Poskładałem wszystko w kupe i zanim płyn doszedł całkowicie to było widać że zacisk też chodzi i odbija. Ale 15 min jazdy tarcza i zacisk gorące a z klocków dymek i kołem prawie ruszyć nie można. Ktoś ma jakiś pomysł na to ? Sprawdź czy pompa odbija do końca.Jeśli czasem się popychacz pompy za bardzo wykręci to się nie cofa i po kilku hamowaniach zaczyna koło blokować. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 Zawsze troche ocierają Oczywiście. Nie ma czym sie przejmować. Natura. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 throro - masz prawdopodobnie zatkany otwor wyrownujacy cisnienie pompy, malutki otworek w zbiorniczku plynu obok tego duzego laczacego zbiornik z pompa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.