dzikipizmak Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 Rozebrałem zaciski w kawie i 6 tłoczków wysło ok ale dwa są zapieczone, nie pomaga nawet ciśnienie 8 atmjeździłem po warsztatach i nigdzie nie mają większego ciśnienia. Co zrobić ? macie jakieś sposoby ? próbowałem kilku spreyów ale nie pomaga. Są to zaciski cztero tłoczkowe Tokico Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 Najlepszy, ale zapewne najdroższy sposób to wymiana zacisków na nowe. :icon_twisted: Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 moze wrzuc na noc caly zacisk do starego plynu hamulcowegostraz pozarna ma duuuzo atm ok 250 ale nie wiem czy zgodza sie ci pomocpodobno ocet dobry ale nie wiem jak zareaguja uszczelniaczeda sie je troche pokrecic w prawo lewo jest w srodku jakis otwor imbusowybez mlota nie robota to w przypadku samochodow ale te motocyklowe sa za delikatne Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartusdr Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 a próbowałeś zablokować te dobre i pompować klamką?? ciśnienie płynu powinno wypchnąć :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał22 Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 a próbowałeś zablokować te dobre i pompować klamką?? ciśnienie płynu powinno wypchnąć :icon_twisted: To jest raczej najlepszy sposób, ja właśnie dziś taką czynność przeprowadziłem w moim motoi pomogło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrew Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 Kup dobry penetrator i zostaw zanurzone w nim zaciski na noc. Czasami trzeba troche cierpliwosci niestety. A jak nie pomoze to tanszym sposobem bedzie wymiana na nowe - stare, znaczy sie uzywane ;-) Cytuj ******************** Triumph Speed Triple :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzikipizmak Opublikowano 6 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 znalazłem wulkanizatora co ma 14 atm to dzisiaj do niego pojade może to pomoże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 Tyle ze zanurzenie zacisku w plynu hamulcowym to nie jest dobry pomysl bo po wyjeciu zacisk bedzie na pewno do malowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 Tyle ze zanurzenie zacisku w plynu hamulcowym to nie jest dobry pomysl bo po wyjeciu zacisk bedzie na pewno do malowania. to zalezy od lakieru ??? niektorych tak latwo nie bierze Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 to zalezy od lakieru ??? niektorych tak latwo nie bierzeWiekszość zacisków nie jest malowanych, a pozatym taki mały element nie polamowany nie zepsuje efektu wizualnego całego moto.A nikt nie powiedział jeszcze żebyć w Coli wykąpał zacisk kola posiada kwasy które niszczą osady i kamienie, weź na noc zostaw zacisk w misce z Colą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 Wiekszość zacisków nie jest malowanych, a pozatym taki mały element nie polamowany nie zepsuje efektu wizualnego całego moto.A nikt nie powiedział jeszcze żebyć w Coli wykąpał zacisk kola posiada kwasy które niszczą osady i kamienie, weź na noc zostaw zacisk w misce z Colą. ogladalem w myth busters eksperymenty z cola przewaznie nie dzialala ale monety troche przeczyscila Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 (edytowane) Wszystkie tloczki trzeba spowotem wlozyc do zacisku i zablokowac te ktore mozna wyjac bez problemu ( kawalkiem drzewa czy metalu ) cale cisninie pojdzie wowczas na te zapieczone i na pewno je ruszy. Adam M. Edytowane 6 Maja 2006 przez Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 Że te mity o Coca-Coli jeszcze krążą :D Płyn do zapieczonych śrub i innych pierdół napewno się lepiej nada. Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 (edytowane) Że te mity o Coca-Coli jeszcze krążą Płyn do zapieczonych śrub i innych pierdół napewno się lepiej nada.To nie mit, mi juz to pare razy pomogło, polecam przeczytać skład coli i poczytać troche o chemi. Edytowane 7 Maja 2006 przez Enduras Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makzel Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 To nie mit, mi juz to pare razy pomogło, polecam przeczytać skład coli i poczytać troche o hemi. Uszanowanie...Zapoznałem sie ze składem Coca-Coli i nic tam na temat "hemi" nie było..... Czy mógłbys przybliżyć mi/nam o co dokładnie chodzi? PozdrawiamMichał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.