Skocz do zawartości

makzel

Forumowicze
  • Postów

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O makzel

  • Urodziny 02/23/1977

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    technika, historia, turystyka, muzyka
  • Skąd
    Ruda Śląska

Osobiste

  • Motocykl
    GSF600S K3
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    170765
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia makzel

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Spędy baranie to masz na corocznych zjazdach rodzinnych. To jest Zlot, Pielgrzymka, Rozpoczęcie sezonu. Nie życzę sobie tego typu określeń, myslę zresztą, że nie tylko ja. makzel
  2. Hej Jeśli ktoś chce mogę odstąpić komplet rozmiar L. Dla mnie jest za mały (mierzyłem tylko górę dół nie ruszany). Sprzedam po cenie zakupu plus ewentualne koszty wysyłki. Oferta ważna do 15. Po 15 komplet idzie do zwrotu. pzdr makzel
  3. Pytanie: jest lakierowany czy barwiony w masie? Chodzi o Huggera do B6S. I jeszcze jedno: te wasze maszyny ciśnieniowo-próżniowe... Rozumiem, że są to elementy wykonane z termoplastów met. termoformowania? Jeśli tak to jakie to tworzywo? PZDR makzel
  4. Jak w temacie, najlepiej jeżdżony w Polsce. Może być sprowadzony, byle nie z Anglii. Aha nie interesuja mnie moto po dzwonie, "letkim" ślizgu itd. Jestem z Rudy Śląskiej prosze o oferty z okolic, góra 100-150 km. PZDR Michal
  5. makzel

    Suzuki GS500

    No problem, nie wiem czy tutaj można ale na forum śląskich motocyklistów jest więcej szczegółów dotyczących tego motocykla... Pozdrawiam Michał
  6. makzel

    Suzuki GS500

    ReWitam Mam do sprzedania ER-5, rocznik 99, przebieg do uzgodnienia :) - to żart - kolo 47kkm, ujeżdżam go od ponad 4 lat. Jestem 3 właścicielem, moto pochodzi z salonu w Polsce. Prawie nowe opony, napęd również. Części eksploatacyjne wymieniane regularnie, regulacje podobnie. W tym sezonie tylko lać i jeździć. Cena 6kPLN. Jestem ze Śląska. Jeśli Twój kumpel jest zainteresowany daj znać. PZDR michał
  7. Witam Mam do sprzedania Kawasaki ER-5, rocznik 1999, kolor zielony, kupiony w Polsce, jestem jego 2 właścicielem. Moto ma najeżdżone ok. 46kkm. Co jest zrobione, a co trzeba zrobić... Ma nowe opony Pirelli Sport Demon (2007), nowa oryginalna linka gazu, 2 sezony temu (2006) wymieniony napęd (RK X-ringowy)... o takich rzeczach jak olej, filtry, klocki nawet nie pisze... Co można zrobić - ja tak miałem od "nowości" - poprzedniemu właścicielowi moplik kipnął się w garażu, wskutek czego na przednim błotniku powstały rysy (w poprzek). Oprócz tego jakieś drobne ryski na baku i zadupku (od siatki). Pali na dotyk, latem bez ssania, po zimie za 2-3 razem, nigdy pode mną nie leżał, nie zepsuł się... Moto cały czas jeździ w okolicach Rudy Śl, jeśli kogoś interesuje można się zgadać i obejrzeć sprzęta. Jeśli są jakieś pytania walić śmiało. cena: 6999pln tel. 504-085-324 mail: [email protected] Pozdrawiam Michał M.
  8. ... no to "jestem w du"..... - jak mawia Maślana :biggrin: Doszły jeszcze Pirelli MT 75 i Maxxisy Promaxxy :lalag:. Jeśli użytkownicy zechcieliby coś skrobnąć.... Pozdrawiam M.
  9. Mam szybkie pytanie dot. tych opon a szczególnie Pirelli. Jeżdżę Kawasaki Er-5 i chce kupić któreś z tych opon. Pytanie brzmi: ile można przejechać na ww oponach. Szczególnie chodzi mi o Sport Demon. Jazda w miarę spokojna, głównie miasto, czasem trasa. Pytanie szczególnie do ludzi którzy przejechali na tych oponkach 2, 3 sezony. Co do Laserteców - stykną do spokojnej jazdy? Pozdrawiam Michał
  10. Cze Miałem H4 w CC700 w miejsce normalnej. Jedyna różnica to taka, że granica świtałocienia (czy jak to się nazywa) była troche rozmyta. Na przeglądzie ani razu się nie zorientowali. Raczej jestem przeciwnikiem różnego rodzaju "patentów" ale w tym przypadku nie widzę problemów. Pozdrawiam Michał
  11. :biggrin: Całkiem nieźle... ale sprawdź jeszcze raz :cool: (podpowiem - brakuje Ci jeszcze jednej literki). Co do kwasu fosforowego to zgadzam się, że jest także stosowany w dziedzinie antykorozji - ale nie tylko :icon_exclaim:. Jeśli masz ochotę to chętnie dowiedziałbym się od Ciebie jakie stężenie jest w Coli lub innych napojach (właściwie to większość napojów gazowanych zawiera ten antyutleniacz) a jakie w innych zastosowaniach ... Co co Coca-Coli - kiedyś z ciekawości moczyłem żyletkę w tym napoju, chyba z miesiąc i.... nic (mierzyłem grubościomierzem mikrometrycznym). łącząc wyrazy serdeczności Michał
  12. Uszanowanie... Zapoznałem sie ze składem Coca-Coli i nic tam na temat "hemi" nie było..... Czy mógłbys przybliżyć mi/nam o co dokładnie chodzi? Pozdrawiam Michał
  13. Re Thx za odpowiedź. 1. Z tymi drobinkami być może masz rację - skoro sprawdziłeś i płyn załatwi wszystko to nie będę obstawał przy swoim. 2. Jeśli chodzi o brud to nie miałem na myśli wyskoczenia tychże uszczelnień ale "zmniejszenie" ich średnicy wew. i idące za tym zwiększone opory przesuwu tłoczka. 3. Nie miałem na myśli sprężystości uszczelki przeciwkurzwej (tej zewnętrznej) tylko tej wewnętrznej. Pytanie: czy po puszczeniu dźwigni hamulca pompa wytwarza podciśnienie "wciągające" tłoczki spowrotem? Bo jeśli nie to co Twoim zdaniem powoduje powrót tłoczków? Pozdrawiam Michał
  14. Witam Przez polerowanie rozumiem wyczyszczenie powierzchni tłoczka i cylinderka ze wszystich osadów znajdujących sie na tych powierzchniach. Nie miałem na myśli papieru sciernego. Ja w tym celu wykorzystuję automaxa lub kiedyś jak miałem "takiego zielonego mydełka" :icon_mrgreen: -niestety nie pamiętam składu chemicznego... Tak jak napisałeś wcześniej do uzyskania polysku. Muszę kiedyś spróbować samym płynem hamulcowym, zresztą sama szmata też posiada jakieś "uziarnienie" i twardość. Co do uszczelek - jeśli się nie rozpadają w rękach zakładam te które były wcześniej ( ze względów oszczędnościowych). Adam czy mógłbyś się ustosunkować do tego co napisałem wcześniej, na temat czyszczenia rowka pod pierścieniem uszczelniającym oraz udziale tego pierścienia w powrocie tłoczka (chodzi o wykorzystanie jego sprężystości). Aha i jeszcze jedno: co do wciskania tłoczków - można robić to ma płyn hamulcowy. Ja dostałem jakiś czas temu troche smaru (żelu) przeznaczonego specjalnie do tego celu, od zaprzyjaźnionego mechanika. Pozdrawiam. Michał
  15. Re Rozbierz to jeszcze raz - na czynniki pierwsze. Wyczyść dokładnie, delikatnie przepoleruj tłoczki i cylinderki. One mają płynnie wchodzić - nie wbija się ich deseczką :icon_mrgreen:. Co do odpowietrzania - tu trzeba trochę cierpliwości - odpowietrz, popukaj, postukaj, idź na obiad i spróbuj jeszcze raz, czy dwa. Pozdrawiam Michał
×
×
  • Dodaj nową pozycję...