Adel Opublikowano 27 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2007 (edytowane) Chcialbym kupić używaną hondę cbr 600f4i lub wersję f sport, rocznik to od 2001 już z wtryskiem. Cena to do 16000zł. Czy za tą cenę uda mi się kupić porządny motocykl w dobrym stanie, zadbany. Co sądzicie o tym motocyklu, wasze opinie o tym motocyklu i porady dotyczące eksploatacji. Jakie on ma przywary, czy dobrze sprawuje się w mieście i na trasie jeżdżac z przepisowymi prędkościami. :) Na co zwracać uwagę przy kupnie używki, gdzie najlepiej kupywać. ;) http://www.scigacz.pl/Honda,CBR,600F,1210.html rezte znajdziesz na poprzednich stronkach tego wątku. Ja też szukam f-sporta za mniej więcej tą samą cene więc mysle że znajdziesz bez problemu Edytowane 27 Grudnia 2007 przez Adel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin1sport Opublikowano 27 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2007 http://www.scigacz.pl/Honda,CBR,600F,1210.html rezte znajdziesz na poprzednich stronkach tego wątku. Ja też szukam f-sporta za mniej więcej tą samą cene więc mysle że znajdziesz bez problemuDzięki za link, sporo się o nim dowiedziałem. Nie wiem czy widziałeś stronkę na której gościu tym motocyklem honda cbr600f4i zrobił 100 tys km, jak nie to zobacz http://tk3city.net/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uki80 Opublikowano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 myslalem cos o 600rr albo 954 ale to dopiero na zime bo kasa nie pozwoli na to. a na wiosne narazie planuje f2_psa zrobic i gumowac troszeczke a zostanie jeszcze troszke na garazyk (blaszaka musze postawic bo nie chce mi sie za kazdym razem dymac 2km do kumpla po moto) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uki80 Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 no taki mam zamiar. jesli chodzi o stuncik to f2 wysminicie sie nada za niewielka cene w stosunku do mocy. a odnosnie 954 czy 600 rr to poprostu mi sie podobaja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uki80 Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 te patryk.cbr a jak ci sie sprawuje twoja rr ?? duza roznica w porownaniu do 954 ?? duzo ciezej sie to prowadzi w porownaniu do f4i ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk.cbr Opublikowano 31 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2007 te patryk.cbr a jak ci sie sprawuje twoja rr ?? duza roznica w porownaniu do 954 ?? duzo ciezej sie to prowadzi w porownaniu do f4i ?? Nie mam porównania do 954 ale jeśli chodzi o porównanie do F4, to prowadzi się równie doskonale. Trzeba tylko łagodniej "głaskać" manetkę. F4 można było odkręcać po każdej zmianie biegu i prawie zawsze oba koła były na asfalcie, w 1000RR przy podobnym traktowaniu gazu jest dokładnie odwrotnie :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 no taki mam zamiar. jesli chodzi o stuncik to f2 wysminicie sie nada za niewielka cene w stosunku do mocy. Mam taka F2 po malym dzwonku z pzreznaczeniam na streeta. Ale koledzy mi odradzaja, kazdy mowi zeby F4i kupic. Naprawde F4 az taka swietna jest do stuntu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WaGuS Opublikowano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 Witam !!! kupilem sobie wlasnie CBR F4 z 2000r przejechalem sie nia doslownie 500 m i zmartwil mnie "STUK" w momencie kiedy na niskich obrotach (2,3tyś) gwaltownie puscilem gaz sprubowalem to zrobic na wiekszych obrortach i wydaje mi sie ze juz sie tak nie dzialo ale niestety warunki niepozwalaly mi na dokladne sprawdzenie tego czy w waszych f4 tez sie tak dzieje lub czego to moze byc przyczyna wymienilem zebatki i lancuch na nowe z gory dzieki za pomoc:) pozdro mozna mnie odrazu wciagnac do tej listy :buttrock: WaGa Katowice CBR F4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 Podczas jazdy czy na luzi jaki odpuscisz gaz to stuka? ps. lepiej zaloz nowy temat w mechanice :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WaGuS Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 ten stuk wydobywa sie podczas jazdy na zapietym biegu ok zaloze tam ten temat dzieki pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteck Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 Siemka.Po 1 witaj Mary :-) Co do stuntu to na jednym na spotkankach przy Szczytnie widać ze F4i górują i ilościowo i jakościowo :-) więc coś w tym jest. I mam taka sprawe- szukam dobrego serwisu w wawce lub okolicach, kogoś kto się zna na f4 i robi wszystko starannie, dokładnie, bez fuszerek. Konkretnie regulacja gaźników (po wrzuceniu K&Na ma straszna dziure przy 5 tys), luzu zaworowego (nie słychać ,ale ma juz 24tys) i ogólnie obodanie. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Supersport Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 Witam serdecznie. Mam nietypowe pytanie do użytkowników CBR 600 F4i. Otóż, mam uzbierane 16 tys. PLN i mogę za to spokojnie znaleźć F4i z 2001, 2002 roku. Ale apetyt rośnie w miarę jedzenia, więc zastanawiam się czy nie dozbierać jeszcze 2-3 tys. zł i kupić coś nowszego od F4i, a mianowicie CBR 600 RR, GSXR 600 K4 ZX 636 2003 lub R6 2003. Moje pytanie brzmi: Czy między F4i z 2001 a np. CBR 600 RR 2003, czy R6 2003 istnieje dość duża różnica technologiczna? Zastanawiam się czy jest sens zbierać nadal i szukać czegoś nowszego, czy nie ma sensu, bo F4i nie odbiega znacząco od supersportów z 2003 roku? Jak to z tym jest? Może ktoś miał okazję porównać wyżej wymienione motocykle z CBR F4i? Ja jeździłem CBR 600 F4 1999 i CBR 600 F3 1998 - dla mnie różnica była po prostu kolosalna. F4 była zdecydowanie lepsza od F3 praktycznie pod każdym względem. Jak to przedstawia się w sytuacji F4i vs. sportowe 600 cm3 z roczników 2003-2004? Proszę o odpowiedź, bo to dla mnie bardzo ważne. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4NIEK Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 Podstawowa różnica to pozycja za kierownicą. Jeśli jesteś raczej niskiego wzrostu to powinieneś się czuć OK na każdym wymienionych sprzętów. Ja np. mam ok. 185 cm wzrostu i siedząc na R6, czuję się jak na psie. Przez to jest niewygodna na dłuższe trasy i do codziennego użytkowania - w skrócie b. sportowa pozycja kierowcy. 600RR wydaje się być pomiędzy F4i i R6. To tak w skrócie :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbig Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 Ja mam CBF 600 '04 to chyba ten sam silnik co w F-4? (konstrukcyjnie) bo zmienione fazy rozrzadu itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz87 Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 Mam do was pytanko jestem zachwycony CBR F4 i F3 ale nie wiem jak to się spisuje na drodze chciałem zakupić CBR 600 F4 jako muj pierwszy powarzniejszy motor bo do tej pory miałem tylko MZ ;) mam około 10,11tyś zł myslicie ze cos za to wyrwe?? a wrwcając do mojego pierwszego pytania czy CBR wybacza małe błendy na drodze a no i przede wszystkim czy psuje się czesto?? słyszałem ze prawie wcale ponoc tzeba wymieniac tylko olej,klocki,i inne płyny zalewać bak do pełna i śmigać ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.