Skocz do zawartości

Supersport

Forumowicze
  • Postów

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Supersport

  • Urodziny 05/06/1980

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Biała Podlaska

Osiągnięcia Supersport

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Witam serdecznie. Mam nietypowe pytanie do użytkowników CBR 600 F4i. Otóż, mam uzbierane 16 tys. PLN i mogę za to spokojnie znaleźć F4i z 2001, 2002 roku. Ale apetyt rośnie w miarę jedzenia, więc zastanawiam się czy nie dozbierać jeszcze 2-3 tys. zł i kupić coś nowszego od F4i, a mianowicie CBR 600 RR, GSXR 600 K4 ZX 636 2003 lub R6 2003. Moje pytanie brzmi: Czy między F4i z 2001 a np. CBR 600 RR 2003, czy R6 2003 istnieje dość duża różnica technologiczna? Zastanawiam się czy jest sens zbierać nadal i szukać czegoś nowszego, czy nie ma sensu, bo F4i nie odbiega znacząco od supersportów z 2003 roku? Jak to z tym jest? Może ktoś miał okazję porównać wyżej wymienione motocykle z CBR F4i? Ja jeździłem CBR 600 F4 1999 i CBR 600 F3 1998 - dla mnie różnica była po prostu kolosalna. F4 była zdecydowanie lepsza od F3 praktycznie pod każdym względem. Jak to przedstawia się w sytuacji F4i vs. sportowe 600 cm3 z roczników 2003-2004? Proszę o odpowiedź, bo to dla mnie bardzo ważne. Pozdrawiam.
  2. Witam serdecznie. Mam nietypowe pytanie do użytkowników CBR 600 F4i. Otóż, mam uzbierane 16 tys. PLN i mogę za to spokojnie znaleźć F4i z 2001, 2002 roku. Ale apetyt rośnie w miarę jedzenia, więc zastanawiam się czy nie dozbierać jeszcze 2-3 tys. zł i kupić coś nowszego od F4i, a mianowicie CBR 600 RR, GSXR 600 K4 ZX 636 2003 lub R6 2003. Moje pytanie brzmi: Czy między F4i z 2001 a np. CBR 600 RR 2003, czy R6 2003 istnieje dość duża różnica technologiczna? Zastanawiam się czy jest sens zbierać nadal i szukać czegoś nowszego, czy nie ma sensu, bo F4i nie odbiega znacząco od supersportów z 2003 roku? Jak to z tym jest? Może ktoś miał okazję porównać wyżej wymienione motocykle z CBR F4i? Ja jeździłem CBR 600 F4 1999 i CBR 600 F3 1998 - dla mnie różnica była po prostu kolosalna. F4 była zdecydowanie lepsza od F3 praktycznie pod każdym względem. Jak to przedstawia się w sytuacji F4i vs. sportowe 600 cm3 z roczników 2003-2004? Proszę o odpowiedź, bo to dla mnie bardzo ważne. Pozdrawiam.
  3. Miałem już kiedyś nakeda i więcej nie chce go mieć - takie motocykle nie są w moim typie, podobnie jak nakedy z doczepioną owiewką typu FZ6 Fazer. Zdecydowałem się na Hondę, ale mam wątpliwości, który model wybrać - F4 na gaźnikach, F4i z pojedynczą czy F4i z kanapą dzieloną. Na pewno F4 będzie tańsza, ale może warto dopłacić te 2-3 tys. zł i mieć wtrysk, ładniejszy przód i elektroniczny prędkościomierz. Co o tym myślicie? Chciałbym też zapytać, jak wygląda sytuacja pomiędzy F4i z pojedynczą, a F4i z kanapą dzieloną. Czy odczuwalna jest jakakolwiek różnica dla kierowcy podczas jazdy? Bo pasażer na pewno ma wygodniej w wersji z kanapą pojedynczą. Może ktoś ma porównanie między tymi dwoma wersjami motocykla? Pozdrawiam :rolleyes:
  4. Byłbym chętny zapoznać się bliżej z tym sprzętem, ale wątpię, że będzie mnie na niego stać, bo jak już mówiłem - 16 tys. PLN to maksymalna kwotą jak dysponuję. ZX6R z 2003 roku w dobrym staniej do jakieś 2-3 tys. PLN więcej, więc niestety odpada, ale jeśli Twój kumpel chcę tyle za motocykl, ile jestem w stanie zaoferować, to proszę o kontakt na priva. Wracając do tematu - zdecydowałem się, że biorę sie za poszukiwania CBR 600 F4i 2001 i nowszych. Chciałbym zapytać, na co mam zwracać uwagę kupując ten motocykl, co jest najbardziej wadliwym elementem tego motocykla? Chciałbym się też dowiedzieć, czy za 15 tys. PLN po dobrej negocjacji mogę znaleźć CBR 600 F4i 2001 w przyzwoitym stanie? Jak uważacie, czy CBR 600 F4i to dobry wybór w motocyklach 600 cm3 do ceny 15-16 tys. PLN? Pozdrawiam ;)
  5. Wielkie dzięki Bagu :clap: Świetny artykuł, dzięki niemu sporo dowiedziałem się o F4i, która powoli staje się moim faworytem i chyba właśnie CBR 600 F4i niedługo będzie stała w moim garażu :clap: Ale czekam jeszcze na wypowiedzi innych osób, które potwierdzą lub zmienią moje zdanie. Pozdrawiam.
  6. Witam ponownie :D Przeczytałem Wasze odpowiedzi i długo myślałem nad Kawasaki ZX6R 2003, czyli już nowym modelu z silnikiem 636 cm3, widelcem USD i radialnymi zaciskami. Przeglądałem oferty, ale niestety ZX6R 2003 w dobrym stanie to wydatek rzędu 18-19 tys. PLN, więc niestety, ale Kawa odpada, bo to jest jednak ponad moje możliwości finansowe. Jak dotąd to zauważyłem, że chwalicie CBR 600 i GSXR 600 (chciałbym przypomnieć, że zarówno F4i jak i GSXR 600 K1 są już na wtrysku, więc kolejny plus dla tych motocykli), ale nienajlepiej wypowiadacie się o R6 i ZX6R serii J (roczniki 2000-2002). Ventura, dziwisz się, że szukam 600 cm3, a nie litra. To dlatego, że chcę najpierw pojeździć ścigaczem o pojemności 600 cm3, a dopiero potem spróbować 1000 cm3 :bigrazz: Zależy mi też na tym, aby motocykl był w miarę młody, a wiadomo, że 600-tka będzie zawsze młodsza od litra w tej samej cenie. Mówisz też, że nie wyłożyłbyś 16000 zł za F4 (model na gaźnikach 1999-2000), ale myślę, że te 16 tys. PLN wydane na F4i (model na wtrysku produkowany od 2001) to już zdecydowanie lepszy wydatek. Czekam na więcej odpowiedzi i porad. Pozdrawiam. :)
  7. Witam wszystkich motocyklistów. Jestem nowy na forum, więc chciałbym się przedstawić. Jestem motocyklistą od 5 lat. Zaczynałem, jak większość osób od MZ-tki 150, a następnie zakupiłem Yamahę XJ 600 Diversion, którą sprzedałem kilka miesięcy temu. Sezon motocyklowy aktualnie dobiega końca i z własnego doświadczenia wiem, że to najlepszy moment do zakupu motocykla. Mam do wydania 15 tys. PLN, ale w razie czego jeszcze 1000 PLN na pewno by się znalazło, więc maksymalnie mogę wydać 16000 zł. Ubiór motocyklowy posiadam, więc całą sumę przeznaczam na motocykl. Interesuje mnie sportowy motocykl o pojemności 600 cm3, a konkretniej waham się między następującymi modelami: - Honda CBR 600 F4 oraz F4i - roczniki 1999-2000 oraz 2001-2002 - Yamaha R6 - roczniki 1999-2002 - Kawasaki ZX6R - roczniki 2000-2002 - Suzuki GSXR 600 - roczniki 2001-2003 Motocykl służy mi do jazdy na codzień. 70% czasu spędzam w mieście, ale czasami wybieram się na krótkie wycieczki około 100-200 km. Czasami też wspólnie z kumplami śmigamy na kole itp. Ale stunt nie za bardzo mi wychodzi, ponieważ XJ 600 zupełnie do tego się nie nadawała, ale przyznaje się - stunt trochę mnie kręci. Dlatego motocykl powinien być mało awaryjny. Na torze raczej nie jeżdzę, bo poprostu mam za daleko. Niedawno miałem możliwość przejechania się sportową 600-tką, a była to CBR 600 F3 i bardzo mi się spodobała. Można nią poszaleć, pojechać po zakupy, a nawet na wakacyjną podróż, ale po silniku oczekiwałem czegoś lepszego - poprostu F3 jest za wolna. Dlatego chcę kupić coś nowszego, najlepiej po 2000 roku produkcji. Najbardziej kręci mnie CBR 600 F4i 2001 i Yamaha R6 2001 po liftingu. Wiem, że F4i jest bardzo uniwersalna i nadaje się praktycznie do wszystkiego, ale czytałem, że F4i szybko się nudzi, bo trochę "nudny" silnik. Yamaha R6 2001 ma już poprawioną skrzynię biegów i bardzo ładny tył. Jednak słyszałem, że to bardzo mocny i agresywny sprzęt, dlatego nie wiem czy poradzę sobie z nim. Podobno jest też mocno nastawiona na sport, czyli w krótkich wypadach za miasto byłoby mi niewygodnie, a w mieście duży promień skrętu i często shimmy mocno utrudniałyby mi jazdę. Oba sprzęty są dość drogie, więc musiałbym długo szukać, aby znaleźć coś sensownego za 16000 PLN, bo stan techniczny motocykla jest dla mnie najważniejszy. Ale myślę, że możliwe jest znalezienie w dobrym stanie CBR 600 F4i oraz R6 po liftingu za około 16000 zł. Co do innych sprzętów to CBR 600 F4 1999 wydaje się też bardzo dobrym sprzętem, jednak jej wygląd jest już trochę przestarzały. Yamaha R6 1999 też nie za bardzo wchodzi w grę, bo miała problemy ze skrzynią biegów. W Kawasaki ZX6R 2000-2002 bardzo boję się pękającej ramy, a wiem, że potrafi ona pękać. Poza tą wadą bardzo podoba mi się ten sprzęt. Suzuki GSXR 600 K1 też mi się podoba, ale czytałem, że to bardzo niewygodny sprzęt i praktycznie nie da się nim jeździć po normalnych drogach. Jednak wszystkie informacje posiadam jedynie z testów motocykli w gazetach, dlatego nie wiem, czy mogę traktować te informacje poważnie. Dlatego proszę o pomoc osoby, które miały jakiś kontakt z wyżej wymienionymi motocyklami, bo prawdę mówiąc to jestem zupełnie zielony jeśli chodzi o te sprzęty. Bardzo mi zależy na każdej odpowiedzi, więc jeśli macie wolną chwilkę, to bardzo proszę o pomoc w wyborze, bo długo zbierałem na kolejny motocykl, więc chciałbym być zadowolony z zakupu. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...