Arma87 Opublikowano 21 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2010 (edytowane) Chłopaki mam problem z dojściem do tych swiec znacie jakis patent zeby to jakoś wykręcic. NIe posiadam oryginalnego klucza do swiec ? Dodam odrazu ze wczesniej Dr 350 jezdzilem. A scigi to dla mnie nowosci i juz mnie wkurzaja od samego poczatku Edytowane 21 Grudnia 2010 przez Arma87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 21 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2010 No jest jeden patent: kupno klucza do świec o odpowiedniej długości. Pozdr Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinchicago39 Opublikowano 14 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 Dziendobry...mój pierwszy post. Chciałem się przywitać, kupiłem swój pierwszy w życiu motor (przedtem jeździłem 2 lata skuterem) jest nim HONDA CBR F4 z 1999 r. żółto-czarna, przebieg 13000 mil. Mam 30 lat, mieszkam w Chicago USA. Pozdrawiam wszystkich posiadaczy CBRki. :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 14 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 Z ciekawości spytam po ile taka cebra stoi w stanach? Pewnie jakieś grosze. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
V12 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 Witam Po 3 latach od sprzedarzy GPZ 500 dziś w garazu staneła CBR 600 F3 97r Mam nadzieje że to dobry wybór gdyż ponad osiągi cenie bezawaryjność i wygode Wypadało by tłumik zmienić bo ktoś zwiesniaczył go i jest obdrapany no i za cichy :):) pozdr Cytuj RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 Sprawdź regulator napięcia. :D Poza tym jak nie będzie palić dużo to znaczy że jest super i tylko lać i latać Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
V12 Opublikowano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 Witam ładowanie jest 14- 14,5 V Jeszcze mi pierdzi spod kolektora przy głowicy na jednym garze ale to zrobie pozdr Cytuj RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 Wypadało by tłumik zmienić bo ktoś zwiesniaczył go i jest obdrapany no i za cichy :):) pozdr Szukasz czegoś konkretnego? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
V12 Opublikowano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 (edytowane) Nie musi być jakiś super firmy byle ładny chrom no myślałem nad przelotowym ale ogółem czytałem opinie że silnik trzeba prze regulować a tego bym chciał uniknąć Na to co moge sobie pozwolić to dominator z allegro. A jeszcze jedno przeraża mnie troche regulacja zaworów skąd zdobyc te płyki nie wiem w jakim sa stanie luzy nie sprawdzałem ale to że trzeba wałki zdejmowac to już masakra. Ogólem to jestem mechanikiem ale od aut a motocykle to wszysko delikatne że też musieli to tak spieprzyć w GPZ było po normalnemu Zawory nie chałasuja ale wiekszosc japońców ma tendencje to skracania luzów co jest bardziej nie bezpieczne nic cykanie , kiedy miałem Opla z silnikiem Isuzu tez luzy na minusie i te przklęte płyki ale wtedy miałem dostep do magnesówki i je przeszlifowałem smigał aż miło Moja Honda przy -1 C odpaliła od cyknięcia i od razu na wszystkie gary kiedy w Kawasaki albo w oplu mialem podparte zawory to na zimo kulał i nie pracował na wszystkie gary. A czy posiadacie jakąs serwisówke albo schemat silnika bo po całym necie nie moge znaleźć ps przebieg 50k km pozdr Edytowane 24 Stycznia 2011 przez V12 Cytuj RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 Probowal ktos zakladac zadupek/lampe od F4 do F3? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dmrider Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Witam was mam problem z moją F4. Motocykl super odpala na zimnym. Problem zacyzna sie gdy mocno sie rogrzeje. Gasząc motocykl rozrusznik nawet nie zakreci. Na pych odpalę. Po przechyleniu motocykla rozrusznik zaczyna kręcić. Ostatnio zeby odpalić musiałem położyć moto na klatkę. Gdy moto ochłonie jest wszystko ok. Czym mocniej rozgrzany tym bardziej muszę przechylić. Dodam że f4 ma przerobione smarowanie i służy mi do stuntu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 (edytowane) W pierwszej kolejnosci rozrusznik do sprawdzenia. Edytowane 15 Kwietnia 2011 przez Limo Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rusan150 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Kumpel miał to samo i u niego była to wina padającego aku . Podłączylismy moje aku do niego i wszystko chodziło jak trzeba zobacz u siebie może też masz aku padające . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dmrider Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Widzę że cicho w tym temacie... to kolejne pytanie jaki olej; gęstość, firma polecacie do f4? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Ja polecam rzepakowy Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.