rafał 84 Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 Już kupiłem od F1. Jak założę to się pochwalę. Hej. Do 1997 były montowane płaskie, dalej masz zaokrąglone. Ciekawe czy bedzie pasowała...? Swoją drogą mam taki problem, przy 120km/h zaczynam odczuwac drganie na podnózkach. Przy 140 juz nie jest ciekawie bo silnie nap....dala :icon_evil: Łożysko w przednim kole jest do wymiany, to wiem napewno. Ciekawi mnie czy to może być powodem problemów, bo raczej doszukiwał bym sie przyczyny w tylnej osi. Kierownica jest stabilna i nie przenosi drgań. Zobaczymy czy wymiana łożyska pomoże :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4NIEK Opublikowano 27 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 Daj tylne koło do wyważenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitt_cbr Opublikowano 27 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 a ja mam jeszcze jedno takie male pytanko :icon_rolleyes: a mianowicie jak przestawić zegarek na liczniku?? :icon_biggrin: bo miałem wyciągany aku, tymi dwoma przyciskami przy liczniku próbowałem, ale nie wiem jak, tzn przytrzymywałem górny i dolnym modziłem coś, ale nie dało mi to efektu :evil: więc prosze o jakąś pomoc pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dmrider Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 Witam mam pytanie do bardziej doświadczonych posiadaczy F2ki. Mój problem polega na tym że w mojej cbr już w momencie kupna odzywał sie łańcuszek rozrządu. Na zimnym słychac jak dzwoni i po wiekszym katowaniu jak juz spadna obroty tez zdarza sie ze słychać, zrobiłem jakies 1500km od kupna i te odgłosy sa własciwie takie same jak wczesniej. Nie mam teraz zbytnio pieniedzy na wymiane napinacza i łańcuszka a wiadomo jest sezon i czy mogę to jeszcze odłozyć na jakiś czas? Wiaodmo że najlepiej było by wymienić odrazu ale z tego co mi wiadomo to czesty przypadek w cbr i chodzi mi o to czy można na to jakoś przymknąć oko ewentualnie jak mogę określić żywotnosć obecnego napinacza i łańcuszka? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek PbS Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 Witam, mam pytanko do uzytkownikow cbr 600 rr , jakie byly malowania w poszczegolnych rocznikach, moze jakas stronka- szukalem i jakos kiepsko mi idzie. Chodzi mi glownie o naklejki w kolorze czarnym- czy byly tylko pojedyncze napisy cbr na boku czy boczki cale oklejone, bo mam pewne watpliwosci przegladajac allegro a powoli rozgladam sie za nowym moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4NIEK Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 http://cbr600.webd.pl/index.php?id=d_tech Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 30 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2009 Hej. Do 1997 były montowane płaskie, dalej masz zaokrąglone. Ciekawe czy bedzie pasowała...? No spoko, było trochę kombinowania ale zamontowałem. Tylko jest trochę za nisko i po jednym ostrym hamowaniu znowu przytarła się o koło :icon_evil:. Na szczęście nie zaczęła cieknąć. Trzeba będzie trochę podnieść i bliżej kolektorów, mam nadzieję że wystarczy, bo inaczej nie będę mógł walić stopali. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitt_cbr Opublikowano 31 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2009 witam, pytanie co do ustawienia zegara już nie aktualne, natomiast teraz mam inne, a mianowicie czy zakładał ktoś z was do swojej f4 tylną oponę w rozmiarze 190?? czy jest jakaś różnica przy prowadzeniu bądź objawiająca się w czymś innym (np zachowaniu się motocykla??) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4NIEK Opublikowano 31 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2009 (edytowane) witam, pytanie co do ustawienia zegara już nie aktualne, natomiast teraz mam inne, a mianowicie czy zakładał ktoś z was do swojej f4 tylną oponę w rozmiarze 190?? czy jest jakaś różnica przy prowadzeniu bądź objawiająca się w czymś innym (np zachowaniu się motocykla??) V max. wzrośnie o 11%, a visual level o 17% ja się jeszcze nie odważyłem na takie modyfikacje +EDIT: tu więcej na temat modyfikacji ;) http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...877&hl=naklejki Edytowane 31 Lipca 2009 przez M4NIEK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitt_cbr Opublikowano 31 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2009 (edytowane) V max. wzrośnie o 11%, a visual level o 17% ja się jeszcze nie odważyłem na takie modyfikacje +EDIT: tu więcej na temat modyfikacji ;) http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...877&hl=naklejki haha dowciapne ;p nie no pytam poważnie, bo wiem, że lepiej trzymać rozmiar zalecany przez producenta, ale mój problem polega na tym, że mam okazję kupić dobrą gumę za małe pieniądze (rozmiar 190) i się zastanawiam czy jest sens, chociaż przyznam że na próbę już założyłem 190 (tzn jej resztkę, ale jak napisałem - na próbę) no i stwierdzam, że nie odczułem jakiejś większej różnicy, chociaż nie próbowałem jeszcze w dużych złożeniach (a przy średnich, czyli tak 1-1,5 cm do zamknięcia opony wszystko normalnie) i raczej nie spróbuje na razie bo wraz ze zmianą opony dowiedziałem się ze mam podbitą felgę i na innej oponie (innej niż stara która była dobrze wyłożona do felgi i niwelowała nierówności) czuć bardzo bicie przy prostej jeździe a co mówić przy większym złożeniu, :rolleyes: a Maniek jeszcze co do matematyki w Twoim poście, tzn procentów ;p co do v-maxa to raczej może się zmniejszyć, bo opona przez mniejszą wysokość zmniejsza średnice koła czyli może troszkę obniżyć maxa, przynajmniej tak mi się wydaje, a co do Twojego visual level, heh to moim zdaniem leveli, czyli poziomów nie wyraża się w procentach ;p raczej są to liczby całkowite, ale odbiegając od procentów to fakt faktem szerszy kapeć poprawia wygląd motocykla, przynajmniej tak stwierdziłem po założeniu u siebie ;) Edytowane 31 Lipca 2009 przez pitt_cbr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Zakładaj 190, nic się nie stanie. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz-l Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Witam, ma ktoś może namiar na używaną,oryginalna,przezroczystą szybę do f4i w ładnym stanie? Ewentualnie miał ktoś kontakt w szybami dostępnymi na allegro? http://moto.allegro.pl/item700429199_nowa_...1_f2_f3_f4.html Dają radę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4NIEK Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Witam, ma ktoś może namiar na używaną,oryginalna,przezroczystą szybę do f4i w ładnym stanie? Ewentualnie miał ktoś kontakt w szybami dostępnymi na allegro? http://moto.allegro.pl/item700429199_nowa_...1_f2_f3_f4.html Dają radę ? Posiadam oryginalną szybę do F4i w ładnym stanie, jeśli Cię interesuje to wal na PW lub gg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotras123 Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Witam posiadaczy cebry F4 i F4i ! Wpadłem na pomysł aby stworzyć listę pt " CEBRA F4 " Wszystkich ludzi co mają w garażu "maleństwo" lub "dziewczyne" o imieniu F4 prosze o wpisanie sie na liste. W poście wpisać : nick / imie / sprzet / miasto HONDA CBR F4 1. siurkowski - Bartłomiej - HONDA CBR F4i - Wadowice 2. Legut - Maciek - Honda CBR 600 F4 - Kraków 3. Sławo-cbr vel Romek - Sławek - HONDA CBR F4 - Wadowice 4. Barteck - Bartłomiej - Honda CBR600F4 - Ełk 5. Tommi - Tomek - CBR600 F4 2000 - Skierniewice 6.piotras123-cbr f4 2000r.-Poznań Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2009 (edytowane) To link do filmika z próbki po przeróbce Tytanowego tłumika w Hondzie CBR 954 gdzie zastosowałem na początku tłumika wytłumioną komorę rozprężającą zakończoną przegrodą od której zastosowałem przelot o dość pokaźnej średnicy bo 60mm ze standardowymi wytłumieniami wokół niego.Ostatnio dostałem od niego info że jest zadowolony że nie jest za głośny a jest głośniejszy od oryginału. http://edzio35.wrzuta.pl/film/8m21hFZW9yn/...zerobce-edhaust A to link do filmika z Hondy CBR600 2001r gdzie tłumik został skrócony i przerobiony na przelot ze standardowymi wytłumieniami wokół niego. http://edzio35.wrzuta.pl/film/6O7bVSAnNjN/..._komina-edhaust Więcej informacji na temat samodzielnych przeróbek tłumików jest tu: http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=106189 Edytowane 10 Sierpnia 2009 przez edzio Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.