Piotr Dudek Opublikowano 10 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 A wiesz jak odróżnić nakrętkę z gwintem lewozwojnym od nakrętki z gwintem prawozwojnym ? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 10 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 Popatrz na fragment nitki gwintu wystajacy spod nakretek kontrujacych. Od razu widać który jast prawy, a który lewy.Jeśli ktos kiedyś to cięgło zamontował odwrotną stroną, to info którego oczekujesz nic nie da. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 Czy ktoś zna rozmiar łożysk przedniego koła do CBR 600 F3? Będę wdzięczny za pomoc :) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 30 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 Wracając do łożysk, wyciągnąłem stare i mają one oznaczenie 6004DU, po 14zł sztuka. Wymiary to 42x20x12, gdyby kogoś to interesowało. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 5 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 Mała poprawka z tymi łożyskami, kosztują 6zł :). Niezłą przebitkę mają sklepy co sprzedają komplety z uszczelniaczami za 60zł. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Satrian Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Czy to zdrowe dla silnika CBR 600 aby kręcić go poniżej 4 tyś.??? Nie szkoda korby?Ja mam F2 i gdy dłużej pojeżdżę po mieście, na małych obrotach to zaczyna się mulić - traci kulturę pracy.Natomiast gdy ją przegonię dłuższą chwilkę po obrotach, sytuacja wraca do normy i silnik znów pracuje gładko i równo jak należy.Co o tym sądzicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Stała jazda poniżej 4000 obr. faktycznie nie jest zdrowa, ale jeśli na chwilę obroty spadną bo np. auto przed nami zahamowało, i już nie zrobi się tej redukcji a zacznie się delikatnie przyspieszać to nic złego się nie stanie. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Satrian Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Na niskich obrotach tylko delikatnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 8 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2015 Hej przerabiał ktoś wymianę żarówek w zegarach F3? Nie mam pojęcia gdzie ich szukać... Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek219 Opublikowano 30 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2015 Honda CBR F4, 600, 1999r. Witam. Chciał bym się was poradzić co to może być takie gwizdanie dość dobrze słyszalne podczas przyspieszania w granicach od 4 do 5 tys obrotów i czasami tak samo około 7 tyś obr. ? Czy to jest jakaś typowa usterka tego typu motocykla ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nico Opublikowano 30 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2015 Hondy tak maja, lubia se gwiazdac :)Grunt,ze nie stuka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Wang Opublikowano 9 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2015 Honda CBR F4, 600, 1999r. Witam. Chciał bym się was poradzić co to może być takie gwizdanie dość dobrze słyszalne podczas przyspieszania w granicach od 4 do 5 tys obrotów i czasami tak samo około 7 tyś obr. ? Czy to jest jakaś typowa usterka tego typu motocykla ? Normalna sprawa w CBRach ,także śmigaj dalej :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shokei Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Witam, jakie powinno być ciśnienie w oponach 120 przód i 160 tył w cbr 600 f3, nabiłem 2,3 przód i 2,8 tył, może takie być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.