Skocz do zawartości

Posiadacze HONDA CBR 600 łączmy się! ( CBR600 )


Rekomendowane odpowiedzi

Mam palące pytanie i chcialbym uzyskac na nie stosowna odpowiedz. Zakupilem f4i 2003 r. Po odpaleniu na cieklokrystlicznym wyswietlaczu nie widze poziomu paliwa ( mimo ze jak wlacze zaplaon sprawdza wszytskie kontrolki i widac 4 czarne kwadraty). potem widze tylko trip A B calkowity i predkosc. myslalem ze nie pokazuje nic bo sucho w baku, ale zalalem pol zbiornika i nic? pomoze ktos?

ps. jest jakas lampka rezerwy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam palące pytanie i chcialbym uzyskac na nie stosowna odpowiedz. Zakupilem f4i 2003 r. Po odpaleniu na cieklokrystlicznym wyswietlaczu nie widze poziomu paliwa ( mimo ze jak wlacze zaplaon sprawdza wszytskie kontrolki i widac 4 czarne kwadraty). potem widze tylko trip A B calkowity i predkosc. myslalem ze nie pokazuje nic bo sucho w baku, ale zalalem pol zbiornika i nic? pomoze ktos?

ps. jest jakas lampka rezerwy?

te kwadraciki zapalają się jak zostaje ok. 3,5 litra paliwa, jest to wskaźnik rezerwy. Wskaźnika poziomu paliwa ten model nie posiada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te kwadraciki zapalają się jak zostaje ok. 3,5 litra paliwa, jest to wskaźnik rezerwy. Wskaźnika poziomu paliwa ten model nie posiada.

 

ok, bardzo dziekuje ze rzeczowa i szybką odpowiedz. Zapewne zadam jeszcze w przyszlosci kilka pytan zwlaszcza chociazby dlatego, ze "halina" gosci w garazu dopiero od wczoraj.

pozdrawiam sz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie dotyczące wymiany plynu chłodniczego w F4i

 

1) Czy żeby dobrać się do korka wlewu płynu, konieczne jest zdjecie czaszy (tak jak sugeruje instrukcja) ? Jest on zasłonięty tymi rurami wlotów powietrza do airboxu

 

2) Żeby spuścić płyn, trzeba odkręcić jakieś 2 śruby. Jedna na pompie, niedaleko dźwigni zmiany biegów ( i na zdjeciu w serwisówce widac która to).

Ale druga pozostaje dla mnie zagadką, nie mogę zlokalizowac miejsca widocznego na tej "foteczce"

Ktoś mógłby mnie naprowadzić, gdzie jest ta śruba? Lewa, prawa strona silnika ; trzeba zdejmować owiewkę ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1) Czy żeby dobrać się do korka wlewu płynu, konieczne jest zdjecie czaszy (tak jak sugeruje instrukcja) ? Jest on zasłonięty tymi rurami wlotów powietrza do airboxu

rozumiem ze i tak boczki ściągasz. Czaszy nie trzeba ściągać ale wtedy musisz zdemontować prawą plastikową osłonę mocowaną do zbiornika. Wtedy da radę wyciągnąć rurę prowadzącoą powietrze do Airboxu i to daje ci dostęp do korka.

2) Żeby spuścić płyn, trzeba odkręcić jakieś 2 śruby. Jedna na pompie, niedaleko dźwigni zmiany biegów ( i na zdjeciu w serwisówce widac która to).

Ale druga pozostaje dla mnie zagadką, nie mogę zlokalizowac miejsca widocznego na tej "foteczce"

Ktoś mógłby mnie naprowadzić, gdzie jest ta śruba? Lewa, prawa strona silnika ; trzeba zdejmować owiewkę ?

Lewa strona silnika, za wylotem z chłodnicy, przód silnika. Owiewkę musisz zdjąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozumiem ze i tak boczki ściągasz. Czaszy nie trzeba ściągać ale wtedy musisz zdemontować prawą plastikową osłonę mocowaną do zbiornika. Wtedy da radę wyciągnąć rurę prowadzącoą powietrze do Airboxu i to daje ci dostęp do korka.

 

Lewa strona silnika, za wylotem z chłodnicy, przód silnika. Owiewkę musisz zdjąć.

 

 

Dzięki za odpowiedź !

Piszesz na przykładzie F4, czy F4i też się zajmowałeś?

 

Boczki mogę ściągnąć.

"musisz zdemontować prawą plastikową osłonę mocowaną do zbiornika" - masz na mysli ten czarny, poziomy plastik ? --> http://bikepics.com/pictures/1402233/

Po zdjęciu prawego nie widze zbytniej możliwości zdjecia tych "rur". Cały ten "dolot" skłąda się z 2 części, one są między sobą tylko wciskane/wsuwane?

Ta "rura" bardziej z przodu nie jest w żaden sposób montowana do czachy? Bo jak próbowałem ją wyjąć, czułem tylko że się trzyma dośc mocno, ale jakiś jej zaczepów nie dostrzegłem....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozbieraliśmy z kolegą jego F4i ze dwa razy ale to było już 2 czy 3 lata temu.

Mam namyśli dokładnie ten plastik. Rury są wciskane w owiewkę jedyne co je trzyma to haczyk na górnym rezonatorze trzymający się stelarza. Rury są łączone na wcisk. Najpierw jednak powienieneś wyjąć tą cześć co wchodzi do airboxu i właśnie tu mam problem bo nie pamiętam czy w F4i wchodzi tylko na wcisk jak to ma miejsce w F4. Przednią częścć rury powinno ci się udać potem zdemontować przez obrócenie jej w górę czy w dół... będzie się lekko zapierać między czaszą a ramą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź !

Piszesz na przykładzie F4, czy F4i też się zajmowałeś?

 

Boczki mogę ściągnąć.

"musisz zdemontować prawą plastikową osłonę mocowaną do zbiornika" - masz na mysli ten czarny, poziomy plastik ? --> http://bikepics.com/pictures/1402233/

Po zdjęciu prawego nie widze zbytniej możliwości zdjecia tych "rur". Cały ten "dolot" skłąda się z 2 części, one są między sobą tylko wciskane/wsuwane?

Ta "rura" bardziej z przodu nie jest w żaden sposób montowana do czachy? Bo jak próbowałem ją wyjąć, czułem tylko że się trzyma dośc mocno, ale jakiś jej zaczepów nie dostrzegłem....

daj znać na kom (puściłem na gg) i moge Ci pomóc

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie potrzebuje pilnie instrukcji obsługi do CBR F4i SPORT najlepiej w języku polskim. Może być ewentualnie do zwykłej F4i. Proszę pilnie o jakieś namiary lub link!

Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie potrzebuje pilnie instrukcji obsługi do CBR F4i SPORT najlepiej w języku polskim. Może być ewentualnie do zwykłej F4i. Proszę pilnie o jakieś namiary lub link!

poszukaj w dziele "dane serwisowe motocykli" tam jest

albo http://hondatech.info/

Edytowane przez medyk88
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie potrzebuje pilnie instrukcji obsługi do CBR F4i SPORT najlepiej w języku polskim. Może być ewentualnie do zwykłej F4i. Proszę pilnie o jakieś namiary lub link!

 

 

Z tego co się orjentuję nigdy nie było servis manuala w języku polskim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich posiadaczy cbr. Postanowiłem zakupić F4 i mam teraz do was pytanko. Na co zwracać w szczególności uwage przy zakupie. Czy są jakieś szczególne miejsca? bo stopki tarcze itp to wiem.

 

 

p.s. A może ktoś z was chciałby takie cudo sprzedać. Dodam że chce kupić ją dopiero w lutym/marcu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich posiadaczy cbr. Postanowiłem zakupić F4 i mam teraz do was pytanko. Na co zwracać w szczególności uwage przy zakupie. Czy są jakieś szczególne miejsca? bo stopki tarcze itp to wiem.

p.s. A może ktoś z was chciałby takie cudo sprzedać. Dodam że chce kupić ją dopiero w lutym/marcu.

post nr 372

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...