niki_lauda Opublikowano 27 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2008 Mam palące pytanie i chcialbym uzyskac na nie stosowna odpowiedz. Zakupilem f4i 2003 r. Po odpaleniu na cieklokrystlicznym wyswietlaczu nie widze poziomu paliwa ( mimo ze jak wlacze zaplaon sprawdza wszytskie kontrolki i widac 4 czarne kwadraty). potem widze tylko trip A B calkowity i predkosc. myslalem ze nie pokazuje nic bo sucho w baku, ale zalalem pol zbiornika i nic? pomoze ktos?ps. jest jakas lampka rezerwy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4NIEK Opublikowano 27 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2008 Mam palące pytanie i chcialbym uzyskac na nie stosowna odpowiedz. Zakupilem f4i 2003 r. Po odpaleniu na cieklokrystlicznym wyswietlaczu nie widze poziomu paliwa ( mimo ze jak wlacze zaplaon sprawdza wszytskie kontrolki i widac 4 czarne kwadraty). potem widze tylko trip A B calkowity i predkosc. myslalem ze nie pokazuje nic bo sucho w baku, ale zalalem pol zbiornika i nic? pomoze ktos?ps. jest jakas lampka rezerwy?te kwadraciki zapalają się jak zostaje ok. 3,5 litra paliwa, jest to wskaźnik rezerwy. Wskaźnika poziomu paliwa ten model nie posiada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niki_lauda Opublikowano 27 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2008 te kwadraciki zapalają się jak zostaje ok. 3,5 litra paliwa, jest to wskaźnik rezerwy. Wskaźnika poziomu paliwa ten model nie posiada. ok, bardzo dziekuje ze rzeczowa i szybką odpowiedz. Zapewne zadam jeszcze w przyszlosci kilka pytan zwlaszcza chociazby dlatego, ze "halina" gosci w garazu dopiero od wczoraj. pozdrawiam sz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zazzu Opublikowano 29 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 Mam pytanie dotyczące wymiany plynu chłodniczego w F4i 1) Czy żeby dobrać się do korka wlewu płynu, konieczne jest zdjecie czaszy (tak jak sugeruje instrukcja) ? Jest on zasłonięty tymi rurami wlotów powietrza do airboxu 2) Żeby spuścić płyn, trzeba odkręcić jakieś 2 śruby. Jedna na pompie, niedaleko dźwigni zmiany biegów ( i na zdjeciu w serwisówce widac która to).Ale druga pozostaje dla mnie zagadką, nie mogę zlokalizowac miejsca widocznego na tej "foteczce"Ktoś mógłby mnie naprowadzić, gdzie jest ta śruba? Lewa, prawa strona silnika ; trzeba zdejmować owiewkę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 29 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 1) Czy żeby dobrać się do korka wlewu płynu, konieczne jest zdjecie czaszy (tak jak sugeruje instrukcja) ? Jest on zasłonięty tymi rurami wlotów powietrza do airboxurozumiem ze i tak boczki ściągasz. Czaszy nie trzeba ściągać ale wtedy musisz zdemontować prawą plastikową osłonę mocowaną do zbiornika. Wtedy da radę wyciągnąć rurę prowadzącoą powietrze do Airboxu i to daje ci dostęp do korka.2) Żeby spuścić płyn, trzeba odkręcić jakieś 2 śruby. Jedna na pompie, niedaleko dźwigni zmiany biegów ( i na zdjeciu w serwisówce widac która to).Ale druga pozostaje dla mnie zagadką, nie mogę zlokalizowac miejsca widocznego na tej "foteczce"Ktoś mógłby mnie naprowadzić, gdzie jest ta śruba? Lewa, prawa strona silnika ; trzeba zdejmować owiewkę ?Lewa strona silnika, za wylotem z chłodnicy, przód silnika. Owiewkę musisz zdjąć. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zazzu Opublikowano 30 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 rozumiem ze i tak boczki ściągasz. Czaszy nie trzeba ściągać ale wtedy musisz zdemontować prawą plastikową osłonę mocowaną do zbiornika. Wtedy da radę wyciągnąć rurę prowadzącoą powietrze do Airboxu i to daje ci dostęp do korka. Lewa strona silnika, za wylotem z chłodnicy, przód silnika. Owiewkę musisz zdjąć. Dzięki za odpowiedź !Piszesz na przykładzie F4, czy F4i też się zajmowałeś? Boczki mogę ściągnąć."musisz zdemontować prawą plastikową osłonę mocowaną do zbiornika" - masz na mysli ten czarny, poziomy plastik ? --> http://bikepics.com/pictures/1402233/Po zdjęciu prawego nie widze zbytniej możliwości zdjecia tych "rur". Cały ten "dolot" skłąda się z 2 części, one są między sobą tylko wciskane/wsuwane? Ta "rura" bardziej z przodu nie jest w żaden sposób montowana do czachy? Bo jak próbowałem ją wyjąć, czułem tylko że się trzyma dośc mocno, ale jakiś jej zaczepów nie dostrzegłem.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 30 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 Rozbieraliśmy z kolegą jego F4i ze dwa razy ale to było już 2 czy 3 lata temu.Mam namyśli dokładnie ten plastik. Rury są wciskane w owiewkę jedyne co je trzyma to haczyk na górnym rezonatorze trzymający się stelarza. Rury są łączone na wcisk. Najpierw jednak powienieneś wyjąć tą cześć co wchodzi do airboxu i właśnie tu mam problem bo nie pamiętam czy w F4i wchodzi tylko na wcisk jak to ma miejsce w F4. Przednią częścć rury powinno ci się udać potem zdemontować przez obrócenie jej w górę czy w dół... będzie się lekko zapierać między czaszą a ramą. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medyk88 Opublikowano 1 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2008 Dzięki za odpowiedź !Piszesz na przykładzie F4, czy F4i też się zajmowałeś? Boczki mogę ściągnąć."musisz zdemontować prawą plastikową osłonę mocowaną do zbiornika" - masz na mysli ten czarny, poziomy plastik ? --> http://bikepics.com/pictures/1402233/Po zdjęciu prawego nie widze zbytniej możliwości zdjecia tych "rur". Cały ten "dolot" skłąda się z 2 części, one są między sobą tylko wciskane/wsuwane? Ta "rura" bardziej z przodu nie jest w żaden sposób montowana do czachy? Bo jak próbowałem ją wyjąć, czułem tylko że się trzyma dośc mocno, ale jakiś jej zaczepów nie dostrzegłem....daj znać na kom (puściłem na gg) i moge Ci pomóc pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 5 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2008 Panowie potrzebuje pilnie instrukcji obsługi do CBR F4i SPORT najlepiej w języku polskim. Może być ewentualnie do zwykłej F4i. Proszę pilnie o jakieś namiary lub link! Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medyk88 Opublikowano 7 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 (edytowane) Panowie potrzebuje pilnie instrukcji obsługi do CBR F4i SPORT najlepiej w języku polskim. Może być ewentualnie do zwykłej F4i. Proszę pilnie o jakieś namiary lub link!poszukaj w dziele "dane serwisowe motocykli" tam jestalbo http://hondatech.info/ Edytowane 7 Listopada 2008 przez medyk88 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enZo Opublikowano 8 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 Panowie potrzebuje pilnie instrukcji obsługi do CBR F4i SPORT najlepiej w języku polskim. Może być ewentualnie do zwykłej F4i. Proszę pilnie o jakieś namiary lub link! Z tego co się orjentuję nigdy nie było servis manuala w języku polskim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4NIEK Opublikowano 8 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 Z tego co się orjentuję nigdy nie było servis manuala w języku polskim.a on szuka instrukcji obsługi :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawit000 Opublikowano 9 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 Witam wszystkich posiadaczy cbr. Postanowiłem zakupić F4 i mam teraz do was pytanko. Na co zwracać w szczególności uwage przy zakupie. Czy są jakieś szczególne miejsca? bo stopki tarcze itp to wiem. p.s. A może ktoś z was chciałby takie cudo sprzedać. Dodam że chce kupić ją dopiero w lutym/marcu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medyk88 Opublikowano 11 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 Witam wszystkich posiadaczy cbr. Postanowiłem zakupić F4 i mam teraz do was pytanko. Na co zwracać w szczególności uwage przy zakupie. Czy są jakieś szczególne miejsca? bo stopki tarcze itp to wiem.p.s. A może ktoś z was chciałby takie cudo sprzedać. Dodam że chce kupić ją dopiero w lutym/marcu.post nr 372 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adak Opublikowano 11 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 witammam pytanko: co może byc powodem nierównej pracy silnika? mam ten problem od tygodnia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.