Skocz do zawartości

Posiadacze HONDA CBR 600 łączmy się! ( CBR600 )


Rekomendowane odpowiedzi

Szczerze to myślę że więcej dało ci to synchro jak ten sportowy wkład filtra :icon_rolleyes:

Ogólnie to oryginalny wkład hondy jest dość toporny, dużo blachy która powinna wzmacniać kontrucję a przy okazji skutecznie hamuje przepływ powietrza przez filtr. Nie powiem - sam akutalnie śmigam (a właściwie to stoję w garażu hehe) na orginale i jakoś nie czuje by przymuliło moto. Poprzedni właściciel dal chyba jakiś sportowy wkład (strasznie lekki) ale był tak zasyfiony że musiałem go wymienieć a od ręki udało mi się zdobyć tylko ori wkład. Kupując sporotwy wkłąd musicie jednak pamiętać że takie filtry charateryzują się zwykle tylko większą przepustowością a co za tym idzie staważają większe ryzyko przedostania się jakiegoś syfu czy wody do silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chociaż moja Cbr-ka dawno sprzedana chętnie bezpłatnie przyje filtr K&N. Od przybytku głowa nie boli :-) Foks napisz na forum jak sie jeździ nowym sprzętem bo jestem ciekaw: osiągów , spalania, wygody kierowcy.

Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Foks tylko K&N Ci został? Cebra zmieniła już właściciela??

 

Sprzedana :banghead: A o k&n zapomniałem...

 

Chociaż moja Cbr-ka dawno sprzedana chętnie bezpłatnie przyje filtr K&N.

 

K&N już wędruje do kogoś kto ma taki motocykl u się bardziej ucieszy z prezentu, przykro mi :banghead:

 

napisz na forum jak sie jeździ nowym sprzętem bo jestem ciekaw: osiągów , spalania, wygody kierowcy.

 

Na razie mogę tylko powiedzieć o pierwszych odczuciach...KOSMOS! Dużo nie pośmigałem od kupna, na jakiś opis pokuszę się jak zarejestruję i nawinę trochę km po okolicach :banghead:

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesc, znajomy w f4 2000r zgubil kluczyk, moto niestety z immo ;/ co oprocz kluczyka i stacyjki trzeba wymienic?? a moze uda się go dorobic?? pozdro

...z tego co się orientują to można go dorobić tylko w ASO Honda.

 

Jeśli wymieniać to stacyjkę, moduł, zamek wlewu paliwa i schowka pod siedzeniem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich szczęśliwych posiadaczy CBR 600, od niedawna również posiadam śliczną CBR-kę f4 2000. Jest to mój pierwszy motor jaki do tej pory miałem, mimo to nie miałem żadnych problemów jeżeli chodzi o jazdę, pierwszego dnia już śmigałem...-teraz jest to już narkotyk... Niestety wcześniej większej wiedzy nie miałem na temat moto. Kupując ten motorek niby wszystko było w porządku ale teraz pojawiły się problemy, a mianowicie: chodzi o 2 bieg-wszyscy. W dziwny sposób wyskakuje, nie da się jeździć na tym biegu, samoistnie wchodzi 3 bieg. Co się mogło stać? No i pytanie czy trzeba wymieniać ten drugi bieg(2 tryby+wodziki) czy może jest to kwestia jakiejś regulacji. Teraz dopiero dowiedziałem się, że poprzedni właściciel ostro mu dawał w rurę :(

Jeżeli ktoś coś wie to proszę o pomoc

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymieniać nie musisz ... można jeździć bez dwójki :buttrock:

Znajomemu w ZZR udało się napawać i zeszlifować wybieraki do nominalnych wymiarów, a wodzik nie był zbyt zużyty i dwójka zaczeła znowu hulać. Nie wiem niestety jakto jest w F4. Faktycznie trzeba wymieniać też zębatki? Nie wystarczy wymienić wodzików i wybieraka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymieniać nie musisz ... można jeździć bez dwójki :biggrin:

Znajomemu w ZZR udało się napawać i zeszlifować wybieraki do nominalnych wymiarów, a wodzik nie był zbyt zużyty i dwójka zaczeła znowu hulać. Nie wiem niestety jakto jest w F4. Faktycznie trzeba wymieniać też zębatki? Nie wystarczy wymienić wodzików i wybieraka?

 

 

zebatki niby sa prawie zawsze idealne, moga byc luzy na lozyskach lepiej wymienic wszystko - kupic uzwywke skrzynie i kompletnie cala wyminic, za nowe czesci do 2 biegu wyjdzie duuuuuzo wiecej :icon_biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymieniać nie musisz ... można jeździć bez dwójki ;)

Znajomemu w ZZR udało się napawać i zeszlifować wybieraki do nominalnych wymiarów, a wodzik nie był zbyt zużyty i dwójka zaczeła znowu hulać. Nie wiem niestety jakto jest w F4. Faktycznie trzeba wymieniać też zębatki? Nie wystarczy wymienić wodzików i wybieraka?

 

 

bez 2 ki to nie ta sama jazda

alle dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...