Bimbak Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Szczerze to myślę że więcej dało ci to synchro jak ten sportowy wkład filtra :icon_rolleyes:Ogólnie to oryginalny wkład hondy jest dość toporny, dużo blachy która powinna wzmacniać kontrucję a przy okazji skutecznie hamuje przepływ powietrza przez filtr. Nie powiem - sam akutalnie śmigam (a właściwie to stoję w garażu hehe) na orginale i jakoś nie czuje by przymuliło moto. Poprzedni właściciel dal chyba jakiś sportowy wkład (strasznie lekki) ale był tak zasyfiony że musiałem go wymienieć a od ręki udało mi się zdobyć tylko ori wkład. Kupując sporotwy wkłąd musicie jednak pamiętać że takie filtry charateryzują się zwykle tylko większą przepustowością a co za tym idzie staważają większe ryzyko przedostania się jakiegoś syfu czy wody do silnika. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foks Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Jakby co to mam do sprzedania / oddania K&N do f3 :biggrin: Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk.cbr Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Foks tylko K&N Ci został? Cebra zmieniła już właściciela?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Chociaż moja Cbr-ka dawno sprzedana chętnie bezpłatnie przyje filtr K&N. Od przybytku głowa nie boli :-) Foks napisz na forum jak sie jeździ nowym sprzętem bo jestem ciekaw: osiągów , spalania, wygody kierowcy. Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foks Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Foks tylko K&N Ci został? Cebra zmieniła już właściciela?? Sprzedana :banghead: A o k&n zapomniałem... Chociaż moja Cbr-ka dawno sprzedana chętnie bezpłatnie przyje filtr K&N. K&N już wędruje do kogoś kto ma taki motocykl u się bardziej ucieszy z prezentu, przykro mi :banghead: napisz na forum jak sie jeździ nowym sprzętem bo jestem ciekaw: osiągów , spalania, wygody kierowcy. Na razie mogę tylko powiedzieć o pierwszych odczuciach...KOSMOS! Dużo nie pośmigałem od kupna, na jakiś opis pokuszę się jak zarejestruję i nawinę trochę km po okolicach :banghead: Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil1005 Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 czesc, znajomy w f4 2000r zgubil kluczyk, moto niestety z immo ;/ co oprocz kluczyka i stacyjki trzeba wymienic?? a moze uda się go dorobic?? pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4NIEK Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 czesc, znajomy w f4 2000r zgubil kluczyk, moto niestety z immo ;/ co oprocz kluczyka i stacyjki trzeba wymienic?? a moze uda się go dorobic?? pozdro...z tego co się orientują to można go dorobić tylko w ASO Honda. Jeśli wymieniać to stacyjkę, moduł, zamek wlewu paliwa i schowka pod siedzeniem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamaha Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Ja dorabiałem kluczyk za ok 20pln w normalnym dorabianiu kluczy, tam też mają "coś" do programowania new kluczyka.ale ja miałem stary.p.s.zawszy dorabiam kluczyk zapas przy nowym moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adak Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Witam wszystkich szczęśliwych posiadaczy CBR 600, od niedawna również posiadam śliczną CBR-kę f4 2000. Jest to mój pierwszy motor jaki do tej pory miałem, mimo to nie miałem żadnych problemów jeżeli chodzi o jazdę, pierwszego dnia już śmigałem...-teraz jest to już narkotyk... Niestety wcześniej większej wiedzy nie miałem na temat moto. Kupując ten motorek niby wszystko było w porządku ale teraz pojawiły się problemy, a mianowicie: chodzi o 2 bieg-wszyscy. W dziwny sposób wyskakuje, nie da się jeździć na tym biegu, samoistnie wchodzi 3 bieg. Co się mogło stać? No i pytanie czy trzeba wymieniać ten drugi bieg(2 tryby+wodziki) czy może jest to kwestia jakiejś regulacji. Teraz dopiero dowiedziałem się, że poprzedni właściciel ostro mu dawał w rurę :(Jeżeli ktoś coś wie to proszę o pomoc pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Dosc popularny temat, poprzedni wlasciciel dopilnowal zebys mial teraz do wymiany co najmniej dwie zebatki w skrzyni :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 wymieniać nie musisz ... można jeździć bez dwójki :buttrock:Znajomemu w ZZR udało się napawać i zeszlifować wybieraki do nominalnych wymiarów, a wodzik nie był zbyt zużyty i dwójka zaczeła znowu hulać. Nie wiem niestety jakto jest w F4. Faktycznie trzeba wymieniać też zębatki? Nie wystarczy wymienić wodzików i wybieraka? Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
squod Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 wymieniać nie musisz ... można jeździć bez dwójki :biggrin:Znajomemu w ZZR udało się napawać i zeszlifować wybieraki do nominalnych wymiarów, a wodzik nie był zbyt zużyty i dwójka zaczeła znowu hulać. Nie wiem niestety jakto jest w F4. Faktycznie trzeba wymieniać też zębatki? Nie wystarczy wymienić wodzików i wybieraka? zebatki niby sa prawie zawsze idealne, moga byc luzy na lozyskach lepiej wymienic wszystko - kupic uzwywke skrzynie i kompletnie cala wyminic, za nowe czesci do 2 biegu wyjdzie duuuuuzo wiecej :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medyk88 Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 :biggrin: racja, wymień skrzynie i po problemie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adak Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 wymieniać nie musisz ... można jeździć bez dwójki ;)Znajomemu w ZZR udało się napawać i zeszlifować wybieraki do nominalnych wymiarów, a wodzik nie był zbyt zużyty i dwójka zaczeła znowu hulać. Nie wiem niestety jakto jest w F4. Faktycznie trzeba wymieniać też zębatki? Nie wystarczy wymienić wodzików i wybieraka? bez 2 ki to nie ta sama jazdaalle dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jotem Opublikowano 4 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2008 WitamChciałem dołączyć do waszego grona posiadaczy CBR, jestem od 3 tygodni szczesliwym właścicielem CBR 600 F Sport z 2001 roku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.