Skocz do zawartości

Wjazd do wody rozgrzanym motocyklem


TIJO
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

ja mam stroj OP-1, scialem od pasa w gore i mam instne wodery :), zazwyczaj na przeprawach przez rzeczke czy tez przy jezdzie na poligonie po deszczu je stosuje. wchodze normalnie do wody i sprawszam, na poligonie mamy gline wiec jest masakra bo bardzo sciaga i rzuca.

predzej sprawdzalismy kijem ;p czasami wydaje sie ze rzeczka jest plytka ale dno jest muliste i po prostu sie zapadasz, lub na ktorys z przegow jest nanoszony mul, to tak samo,

nic na oko moim zdaniem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka!

Mam Ts chlodzona powietrzem i wczoraj przejezdzalem przez dosc gleboka wode i raz sie udalo bez najmniejszego problemu ale jak wracalem do domu przejezdzalem w tym samym miejscu i na srodku moto przerwalo zaraz zalapalo i znowu zgaslo :) musialem dzwonic po kumpla bo nie moglem odpalic na kopke. Na popych odpalil po chwili, nie wiem co sie stalo ale Ts chodzi normalnie tak jak kiedys. Wiec przy sprzetach chlodzonych powietrzem trzeba uwazac na glebsza wode. Aha i jeszcze przed tym przejazdem dalem troche moto odpoczac milka minut. Teraz wolniej przejezdzam przez wode i ostrozniej bo mozna stanac na dobre :D. Moze ktos wie czemu zgasla Ts-ka. Filtra napewno nie zalalo do gaznika jak by sie miala woda dostac?? Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja uważam że spokojnie można topić silniki w wodzie czy do chłodzone powietrzem czy wodą bo tak naprwde to temperatura osiągana podczas pracy nie jest na tyle duża aby np. zahartować cokolwiek ja dr-ke topiłem wiele razy czy to w blocie czy w rzece i nawet o tym nie myślałem że może sie coś stać nie wspominając że pierścienie mogą popękać :) przecież silniki chłodzone powietrzem mają wiekszy luz miedzy tłokiem a cylindrem niż te chłodzone wodą . jedynym zagrozeniem dla silnika przy przejeździe przez wode jest wtedy gdy woda zostanie zassana do cylindra :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja zadam teraz pytanie.MOze i głupie i oczywiste ale sie jednak zapytam.Bo jak dotychczas nie mylem DT tak dokladnie, a w lecie to woda cieplutko to sie ją wypucuje i teraz pytanie:-jak Wy myjecie motocykle?Normalnie strumieniem wody po wszystkim lejecie(oprocz elektroniki)?Czy to nie zardzewieje? :)

 

POZDRO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja zadam teraz pytanie.MOze i głupie i oczywiste ale sie jednak zapytam.Bo jak dotychczas nie mylem DT tak dokladnie, a w lecie to woda cieplutko to sie ją wypucuje i teraz pytanie:-jak Wy myjecie motocykle?Normalnie strumieniem wody po wszystkim lejecie(oprocz elektroniki)?Czy to nie zardzewieje? rolleyes.gif

 

POZDRO

 

Dokladnie to o co chodzi ? jeśli masz ubytki w lakierze na ramie to zardzewieje- proste, a silnikowi sie nic nie stanie, pozatym jedyna elektronika w DT to moduł który jest wodoszczelny :) . Ja normalnie szlaufem polewam i wszystko śmiga, jedynie zaraz po myciu nie odpalam moto tylko czekam aż wszystko wyschnie.

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najwazniejsze zeby zapchacz czyms tlumik- zeby nie naleciala woda

Kto myjąc moto sika wodą w końcówe?

Ja zawsze myje moto z weża i problemów nie ma(wiadomo że ktoś sie moze przyczepić ze łozyska dostaja w dupe itp), bo jak umyć inaczej zabłocone moto?A co do wodowania to dzisiaj wjechałem w niezłą kałuże kupa pary(norma) drka zdechła, ale kopłem i jade dalej, wiec myśle że można śmiało wodować sprzęty.

 

http://www.bikepics.com/pictures/575387/ < weź spróbuj bez weża to umyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam takie pytanie:

A jak silnik zostanie zanurzony az po swiece to sie nic nie stanie?? W tym kablu jest wysokie napiecie... I drugie pytanie: Czy podczas zanurzenia w moto nie zrobi wam sie zwarcie elektroniki?? Chodzi mi o Enduro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy moge myć silnik karcherem?? Jeśli można to na co zwracać uwagę??

Ja tam zawsze z motocyklem jeżdże na myjnie i z tego co widze to koleś leje po wszystkim bez patrzenia i nie ma potem problemu bo wsiadam, odpalam i odjeżdżam więc woda pod cisnieniem z karchera nie ma jak zaszkodzić czemukolwiek.

tu zdjęcie z myjni :) http://www.bikepics.com/pictures/353627/

 

najwazniejsze zeby zapchacz czyms tlumik- zeby nie naleciala woda

Ja mam zatyczkę acerbisa. Jest uniwersalna bo stożkowa i pasuje do każdego wydechu 2t ---> tu widać na zdjęciu http://www.bikepics.com/pictures/353628/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...