Skocz do zawartości

Mz etz 250 cross


AddaM
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Ostatnio nabyłem Mz etz 250 przerobiona na crossa . Niestety nie ma ona położonej elektryki. Czy da się ta elektrownie zrobic tak żeby smigała bez akumulatora?? Jak to wszystko podłaczyć. Nie chce mieć żadnych świateł, i najlepiej bez stacyjki.

 

2. Jak utwardzić zawieszenie przednie ?? Co można zrobic z tylnym (żeby było bardziej przystosowane do terenu)?

 

pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Ostatnio nabyłem Mz etz 250 przerobiona na crossa . Niestety nie ma ona położonej elektryki. Czy da się ta elektrownie zrobic tak żeby smigała bez akumulatora?? Jak to wszystko podłaczyć. Nie chce mieć żadnych świateł, i najlepiej bez stacyjki.

 

2. Jak utwardzić zawieszenie przednie ?? Co można zrobic z tylnym (żeby było bardziej przystosowane do terenu)?

 

pozdrawiam!

 

 

Bez akumulatora będzie jeździć ale z kopa nie odpali.

 

Przednie amory da się łatwo utwardzić. Trzeba zdjąć te śruby z wierzchu i włożyć po dwie duże nakrętki nad sprężyny (ja tak robiłem i było ok.).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze jedno pytanie. Mam wysoko poprowadzony tłumik ale niestety nie ma on zadnej osłony i bedzie mnie parzył!! Z czego można zrobić taką osłone??

 

 

P.S. Jak ktos coś wymysli z tą elektryka niech sie z tym podzieli. W sumie moze byc z akumulatorem! Tylko powiedzcie mi jak to podłaczyć zeby nie było stacyjki! Chce miec tylko iskre , nic wiecej!!pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja miałem silnik z mz 150 w ramie CZ cross i niestety musiałem mieć akumulator

Tylko powiedzcie mi jak to podłaczyć zeby nie było stacyjki!
jeśli będziasz miał akumulator to cieżko ci będzie żeby nie mieć czegoś w rodzaju stacyjki lub jakiegoś wyłącznika zapłonu, ja na początku nie miałem i dobrze że się kapnołem w pore bo jak miałem podłączony akumulator a moto stało, to mi się cewka grzała, jak jeździłem to spoko, wiadomo regulator napięcia itd robił swoje; a jeśli chcesz się bardziej pobawić to możesz poszukać jakiejś elektrowni od czegoś innego, słyszałem o patentach że "chłopaki" zakładają elektrownie z piły motorowej lub kosiorki :crossy:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osłone tłumika możesz dać od motorynki (fabryczna nie wygląda źle),

Do przednich zawiasów oprócz podkładek zwiękrzających napięcie wstępne sprężyn, wlej gęstrzy olej.

Tylne amorki załatw sobie od CZ cross, nie baw się w żadne dospawywanie blach.

Pokonbinuj coś z przełoźeniami coby piździk był zrywniejszy.

 

Wszystko "fajnie pieknie" tylko podejżewam że rama od MZty nie wytrzyma jazdy w terenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przednie amory da się łatwo utwardzić. Trzeba zdjąć te śruby z wierzchu i włożyć po dwie duże nakrętki nad sprężyny (ja tak robiłem i było ok.).

 

W swojej mz mialem taki sam patent i calkiem dobrze sie spisywal ale amor szybciej odbijal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A po co przerabiać Piękną ETZ na crossa??? Jeśli chcesz ją zniszczyć to chętnie ją przyjmne za darmo. Crossom z ETZ (itd) mówimy NIE! Do takich żeczy służy CZ cross.

 

Teżtak mysle !! Ale ja do przerobki reki nie przyłożyłem !! Taką ja kupiłem! A pozatym nie stac mnie na CZ Cross a mz okazyjnie mi sie trafiła!!

 

 

 

A ile moga kosztować tylne amorki od CZeski??

Edytowane przez AddaM
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...