>DANIEL< Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 SiemaOstatnio jezdzilem z moim kolega, ja na dr, on na mz 150 i nagle w pewnym momencie zgasła i nie da się w ogóle kopnąć kopką, co sie mogło stać ? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 SiemaOstatnio jezdzilem z moim kolega, ja na dr, on na mz 150 i nagle w pewnym momencie zgasła i nie da się w ogóle kopnąć kopką, co sie mogło stać ? :) Prawdopodobnie zatarcie tłoka w cylindrze. Da się biegi na postoju zmieniać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miaziu Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 nie działa tylko kopka czy w ogóle nieda się obrócić silnikiem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ober Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Obstawiam zatarcie łożyska korbowodu i stanięcie w którymś ze zwrotnych punktów. Ściągnijcie cylinder i będzie wiadomo. POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
>DANIEL< Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Tak biegi da sie zmieniać na postoju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 A może kolega jeździł bez filtra powietrza i wpadł tam jakiś kamień albo piach :) Mialem tak kiedyś, po 50km jazdy bez filtra w WSK silnik nagle stanął w miejscu, nie dało się kopnąć, po zdjęciu cylindra okazało sie że garść piachu w cylindrze :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Tak z ciekawosci sie zapytam: Ile MZ 150 ma srednicy gardzieli na gazniku?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobuz1 Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Siema, a da sie obrócić silnikiem jak włączysz na bieg i popchniesz?? A co do gardzieli do MZ 150 ma Srednice 24mmPozdro - Julas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kali00 Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Ja stawiam na łożysko na wale!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miaziu Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 spróbuj na biegu pchnąć ją do przodu i kawałek do tyłu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 najprawdopodobniej lozysko igielkowe na wale korbowym zablokowalo silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitro Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Pamiętam nasz akcje holowanie MZ, KDX-sem chyba jakies 10km :P :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
>DANIEL< Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2006 No więc tak popchaliśmy dzisiaj z kolegą pierw do tylu, puzniej do przodu i odblokowało sie mozna kopac i nawet kolega sie przejechał kawałek, ale strasznie czeszczy wał, więc chyba do regeneracji? czy wymiany?Dodam ze zgasła zaraz, ale da sie kopać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.