CiasnyBaniak Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2006 WitamCzy jest jakiś teoretyczny lub praktyczny sposób na określenie ile mozna sie położyć w zakrecie ?Jak wyczuć ile jeszcze mozna ...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miklas Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2006 WitamCzy jest jakiś teoretyczny lub praktyczny sposób na określenie ile mozna sie położyć w zakrecie ?Jak wyczuć ile jeszcze mozna ...? Sprawdzaj slad na oponie i proboj do tad, az ja zamkniesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
awful Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2006 2cm na kazde 10km prędkosci i 10 stopni zakrętu... nalezy sprawdzać 2x wszystkie 3 wartości w trakcie przejazdu,zeby zakręt wyszedł jak trzeba :biggrin:... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majusz Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Sprawdzaj slad na oponie i proboj do tad, az ja zamkniesz.dzis jeździłem na torze gokardowym i do zamkniecia brakowało około 1-2 cm moze i duzo brakuje ale troche przełamałem strach pochylania sie.niestety potem wracałem po drodze ''asfaltowej'' do domu i koleiny mi troszkie przeszkadzały, ale trzeba i to pokonać :biggrin: pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Sprawdzaj slad na oponie i proboj do tad, az ja zamkniesz.Od zamknięcia tyłu masz jeszcze sporą rezerwę i spokojnie możesz dawać dalej. Granicą jest albo psychika, albo opony, które mogą puścić, albo wszelkie wystające elementy motocykla. Nic tylko ćwiczyć i czerpać przyjemność :buttrock: Ja w GS 500 swego czasu zamykałem tył prawie na każdej jeździe, do zamknięcia przodu brakował kiepski centymetr, a szczytowym osiągnięciem było przytarcie gmola w zakręcie :biggrin: Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartusdr Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 a szczytowym osiągnięciem było przytarcie gmola w zakręcie :biggrin: no to faktycznie osiągnięcie :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sitars Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Tutaj trochę teorii. http://militantplatypus.com/download/blogi...f%20leaning.jpg Cytuj SQ7NSQ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ABG Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Tutaj trochę teorii. http://militantplatypus.com/download/blogi...f%20leaning.jpg Hahahahahaha, że tak powiem, sprawiłeś, że dzieciątko Jezus płacze :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 I dlatego zawsze musisz wozić ze sobą kątomierz i linijke, abyś móg zmierzyć ile możesz się pochylić... I koniecznie w czasie skręcania patrz na podnórzek... ile mu brakuje do asfaltu... :biggrin: Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śliwa Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 I koniecznie w czasie skręcania patrz na podnórzek... ile mu brakuje do asfaltu... ROTFL :biggrin: możesz ostrzegać jakoś przed takimi postami - monitor do czyszczenia :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sitars Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Chłopak się pytał też o teorię... to ma :biggrin: Cytuj SQ7NSQ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Zamkniecie tynej opony to nic strasznego. Ale jak zaczynasz zamykac przednia, plus do tego trzesz podnozkami, centralna podstawka i innymi duperelami-to znaczy iz kres juz blisko. U mnie sie ograniczniki w prawym podnozku pozdzieraly i tym sposobem dzwieki ostrzegawze zostaly praktycznie wylaczone :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Jak zaczniesz zamykać już opone i przycierać podnóżki to uważasj bo następną rzeczą jaką przytrzesz bedzie bak z owiewkami i towoje ciało - Jak to osiągnieś to bardziej sie juz pochylić nie mozna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
awful Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Jak zaczniesz zamykać już opone i przycierać podnóżki to uważasj bo następną rzeczą jaką przytrzesz bedzie bak z owiewkami i towoje ciało - Jak to osiągnieś to bardziej sie juz pochylić nie mozna eetam... należy dążyć do przycierania gaźników ... :D :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartusdr Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 (edytowane) takie coś powinno już starczyć każdemu :D http://img149.imageshack.us/img149/8844/ya...cs4603865cc.jpg Edytowane 10 Kwietnia 2006 przez bartusdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.