vx800 Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Cześć,Chciałem Was poprosić o pomysły. Mam nietypową sprawę. Jako że przedni kapeć mi się wytarł, w zimie zaopatrzyłem się w nówkę. Jako że znalazłem fajną ofertę, kupiłem komplet M1. Tylna oponka obecna to ładny Dunlopik D208(190/50/17), na który nawinąłem ze 3 tysiaki Tryplem od nowości, nie miała przygód. Wygląda dobrze.Opcje są różne:- wymieniam obie gumy i opylam Dunlopa (allegro chyba)- wymieniam przód, a tył leży w garażu i czeka aż zajeżdżę Dunlopa- ... nie, nie spalę Dunlopa :icon_rolleyes: Może jakieś pomysły? Co radzicie? PozdrJ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
legut7 Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Zaleca sie zmiane obu opon naraz, wiec zmien na M1 a Dunlopka sprzedaj... Cytuj www.legato-motocykle.plOdzież, części i akcesoria do motocykli, skuterów i ATVWszystkie marki w jednym miejscu! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Zmieniaj na M1 a Dunlopa pogoń najszybciej i najlepiej MI, za symboliczne 10 zł.Aaa tam daj mi gratis. :icon_rolleyes: A tak serio to bym ci radził zalozyć tą przednią i tak ten dunlop sie zjezdzi szybko ,tym bardziej ze nie bedziesz go oszczędzal bo przecież nowy w grazu. PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sql Opublikowano 7 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2006 normalnie, żeby nie marnowac $, to bym kupił przód d208 i zjeździł ten tył a potem jeszcze drugi,ale jak już masz komplecik pod łóżkiem, to przekładaj na Metze, a Dunlopa goń na allegro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vlaad Opublikowano 7 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2006 Może jakieś pomysły? Co radzicie?To zależy Jacek jak szybko planujesz zamordować komplet M1. Na Trypelku w rok (jak cię znam) dasz radę :icon_rolleyes: . Potem dokupisz tylko przód Dunlopa (tył nawet nie zdąży się zestarzeć) i masz znowu komplet na sezon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarianKa Opublikowano 7 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2006 (edytowane) Dlatego burżuje na Zachodzie kupują komplet opon - 1 przód i 2 tyły.Mniej więcej średnio tak właśnie wychodzi zuzycie. Jak u nas nastanie dobrobyt, to tez tak bedziemy kupowac. A na razie: Lada dzień dostane nowy komplet (przód i tył) Contiforce'ów i zamierzam założyć przód, a tylnego Michelina jeszcze pomęczyć przez parę tysięcy km i potem dopiero wymienić, co spowoduje, że mi się conti skończą w miare równo. Edytowane 7 Kwietnia 2006 przez MarianKa Cytuj Nie ma co płakać nad rozlanym szambem. Wsiąknie i smród minie [michoa] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 7 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2006 Dlatego burżuje na Zachodzie kupują komplet opon - 1 przód i 2 tyły.Mniej więcej średnio tak właśnie wychodzi zuzycie. Jak u nas nastanie dobrobyt, to tez tak bedziemy kupowac. A na razie: Lada dzień dostane nowy komplet (przód i tył) Contiforce'ów i zamierzam założyć przód, a tylnego Michelina jeszcze pomęczyć przez parę tysięcy km i potem dopiero wymienić, co spowoduje, że mi się conti skończą w miare równo. Zrobiłbym dokładnie tak samo. PS. Ile cie oponki wyssały $$ i jakie to rozmiary. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 8 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2006 Ja bym założył teraz komplet M1, a jak ci się skończy w nich tył (pewnie szybko) to wrzucił ponownie 208 i ja dokończył - pewnie zejdzie wtedy równo z przodem M1. Albo tak jak radzi MarianKa, tak samo tylko na odwrót :) Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vx800 Opublikowano 8 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2006 Ja bym założył teraz komplet M1, a jak ci się skończy w nich tył (pewnie szybko) to wrzucił ponownie 208 i ja dokończył - pewnie zejdzie wtedy równo z przodem M1. Albo tak jak radzi MarianKa, tak samo tylko na odwrót :) Tak właśnie zrobię. pomęczę komplet, a Dunlopik poleży w garażu i poczeka, aż M1 z tyłu wyzionie ... bieżnik :banghead:. A póki co będę miał komplet dobrych, przyczepnych opon ... wrr :( Dzięki wszystkim za rady.PZDRJ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.