Skocz do zawartości

Od przybytku czasem boli głowa - radźcie


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

Chciałem Was poprosić o pomysły. Mam nietypową sprawę. Jako że przedni kapeć mi się wytarł, w zimie zaopatrzyłem się w nówkę. Jako że znalazłem fajną ofertę, kupiłem komplet M1. Tylna oponka obecna to ładny Dunlopik D208(190/50/17), na który nawinąłem ze 3 tysiaki Tryplem od nowości, nie miała przygód. Wygląda dobrze.

Opcje są różne:

- wymieniam obie gumy i opylam Dunlopa (allegro chyba)

- wymieniam przód, a tył leży w garażu i czeka aż zajeżdżę Dunlopa

- ... nie, nie spalę Dunlopa :icon_rolleyes:

 

Może jakieś pomysły? Co radzicie?

 

Pozdr

J

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmieniaj na M1 a Dunlopa pogoń najszybciej i najlepiej MI, za symboliczne 10 zł.Aaa tam daj mi gratis. :icon_rolleyes:

 

A tak serio to bym ci radził zalozyć tą przednią i tak ten dunlop sie zjezdzi szybko ,tym bardziej ze nie bedziesz go oszczędzal bo przecież nowy w grazu.

 

PZDR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może jakieś pomysły? Co radzicie?

To zależy Jacek jak szybko planujesz zamordować komplet M1. Na Trypelku w rok (jak cię znam) dasz radę :icon_rolleyes: . Potem dokupisz tylko przód Dunlopa (tył nawet nie zdąży się zestarzeć) i masz znowu komplet na sezon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego burżuje na Zachodzie kupują komplet opon - 1 przód i 2 tyły.

Mniej więcej średnio tak właśnie wychodzi zuzycie.

 

Jak u nas nastanie dobrobyt, to tez tak bedziemy kupowac. A na razie:

 

Lada dzień dostane nowy komplet (przód i tył) Contiforce'ów i zamierzam założyć przód, a tylnego Michelina jeszcze pomęczyć przez parę tysięcy km i potem dopiero wymienić, co spowoduje, że mi się conti skończą w miare równo.

Edytowane przez MarianKa

Nie ma co płakać nad rozlanym szambem. Wsiąknie i smród minie [michoa]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego burżuje na Zachodzie kupują komplet opon - 1 przód i 2 tyły.

Mniej więcej średnio tak właśnie wychodzi zuzycie.

 

Jak u nas nastanie dobrobyt, to tez tak bedziemy kupowac. A na razie:

 

Lada dzień dostane nowy komplet (przód i tył) Contiforce'ów i zamierzam założyć przód, a tylnego Michelina jeszcze pomęczyć przez parę tysięcy km i potem dopiero wymienić, co spowoduje, że mi się conti skończą w miare równo.

 

 

Zrobiłbym dokładnie tak samo.

 

 

 

PS.

Ile cie oponki wyssały $$ i jakie to rozmiary.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym założył teraz komplet M1, a jak ci się skończy w nich tył (pewnie szybko) to wrzucił ponownie 208 i ja dokończył - pewnie zejdzie wtedy równo z przodem M1. Albo tak jak radzi MarianKa, tak samo tylko na odwrót :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym założył teraz komplet M1, a jak ci się skończy w nich tył (pewnie szybko) to wrzucił ponownie 208 i ja dokończył - pewnie zejdzie wtedy równo z przodem M1. Albo tak jak radzi MarianKa, tak samo tylko na odwrót :)

 

Tak właśnie zrobię. pomęczę komplet, a Dunlopik poleży w garażu i poczeka, aż M1 z tyłu wyzionie ... bieżnik :banghead:. A póki co będę miał komplet dobrych, przyczepnych opon ... wrr :(

 

Dzięki wszystkim za rady.

PZDR

J

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...