dyziowg Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 tu jest cos podobnego ale trochu mniejsze http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Riser-Plate...emZ380057151538 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 tu jest cos podobnego ale trochu mniejsze http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Riser-Plate...emZ380057151538 No właśnie o taki patencik mi chodzi.. tylko, że właśnie wczoraj odkryłem, że u mnie to nie wypali, a przynajmniej z prawej strony, gdyż mam wydech poprowadzony górą i nie ma miejsca, żeby cofnąć set do tyłu... ale coś się wymyśli... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyziowg Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Czyli musisz zalozyc normalny wydech, chetni na wziecie obecnego na bank sie znajda :)Tylko ciekawe, czy nie przydarl bys rury na standardowej wysokosci :D A jakby ktos szukal to znalazlem jeszcze:http://cgi.ebay.com/ebaymotors/SV650-99-08...87590QQtcZphotohttp://cgi.ebay.com/ebaymotors/SV650-99-08...38243QQtcZphoto Sam sie nad tym zastanawiam, ale zeby dac je na odwrot, tzn obnizyc i poprawic troche komfort. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 Dziś przegoniłem SV po torze w Kownie... wniosek jest jeden... za mało mocy :biggrin: ... reszta nawet ok... na dość nierównej nawierzchni na części toru... miękki przedni zawias nawet dość dobrze tłumił i wybierał nierówność ... kierownica momentami delikatnie trzepotała, ale wszystko było pod kontrolą... o ile na krótkim i krętym Lublinie można SV łką stawać w szranki z silniejszymi maszynami, o tyle na szybkim torze możemy o tym zapomnieć... na prostych odjeżdżali mi jak chcieli... i to co odrobię na winklach... po trzykroć tracę na prostych, ale frajdy po pachy... A no i jeszcze jeden plus... mimo ostrego łojenia po torze nie odnotowałem jakiegoś drastycznego spadku wydajności hebli (mimo oryginalnych gumowych przewodów) ... może dla tego , że V ma mocny moment hamujący tak więc nie zachodzi potrzeba takiego molestowania hamulca jak w przypadku rzędówki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medyk88 Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 koledzy, pomóżcie, szukam czegoś (miałbyć gixer k1) ale wpadło mi w oko to: co myślicie?? widział ją może ktoś?? http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M924715 pozdr :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 12 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 (edytowane) Dzisiaj zajrzałem do gaźników celem wyczyszczenia... przy okazji sprawdziłem dysze... okazuje się , że mam standardowe... a to nie koniecznie dobrze... jeśli się ma full raceingowy układ wydechowy ... czyli od kolektorów po końcówkę... Zatem ... zamierzam zapodać filtr K&N , dysze główne 155, pilot jety 17,5 i podkładki pod iglice ... no i jeszcze może kilka innych myków zastosować... Czy może ktoś z Was bawił w się takie delikatne modyfikacje ? Edytowane 12 Września 2008 przez cabaniero Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeKaWu Opublikowano 9 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 Dzisiaj zajrzałem do gaźników celem wyczyszczenia... przy okazji sprawdziłem dysze... okazuje się , że mam standardowe... a to nie koniecznie dobrze... jeśli się ma full raceingowy układ wydechowy ... czyli od kolektorów po końcówkę... Zatem ... zamierzam zapodać filtr K&N , dysze główne 155, pilot jety 17,5 i podkładki pod iglice ... no i jeszcze może kilka innych myków zastosować... Czy może ktoś z Was bawił w się takie delikatne modyfikacje ? Udalo juz ci sie wykonac te modyfikacje? Jak efekty? pozdrawiamPiotrek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafax Opublikowano 11 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 koledzy, pomóżcie, szukam czegoś (miałbyć gixer k1) ale wpadło mi w oko to: co myślicie?? widział ją może ktoś??http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M924715pozdr :icon_mrgreen:Moj pierwszy post wiec witam wszystkich :smile: Wiem ze post stary, ale ta SV ciagle jest wystawiona wiec moze sie komus przyda.Ogladalem ja jakis czas temu, szlifowala lewa strona, uszkodzone sa:- czacha- owiewka lewa- bak jest wgnieciony- dzwignia zmiany biegow - zadupek przerysowany- manetka + ciezarek + dzwignia sprzegla- dodatkowo po zmianie pompy wypelnienie owiewki przedniej po prawej stronie ma dosc gleboka ryse (widac na zdjeciu prawej klamki wystajacy grzybek ktory przy mocniejszym skrecie opieral sie o wypelnienie). Tyle moim niefachowym okiem, panowie chcieli 1000zl za doprowadzenie jej do porzadku, nie ma polskich blach wiec dochodzi 500zl na rejestracje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 11 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 nie ma polskich blach wiec dochodzi 500zl na rejestracje.Sorry ze nie w temacie, ale co to ma do rzeczy? Jak kupujesz moto zarejestrowane w Polsce to musisz wydac podobna kase na przerejestrowanie. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafax Opublikowano 12 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2008 Sorry ze nie w temacie, ale co to ma do rzeczy? Jak kupujesz moto zarejestrowane w Polsce to musisz wydac podobna kase na przerejestrowanie.Jak przerejestrowywalem w czerwcu Honde to wyszlo ponizej 200 stow i zajelo godzine, z tego co wiem to przy rejestracji moto z zagranicy dochodzi:- tlumaczenie 100 zl- przeglad pierwszy 116- zwolnienie z VAT 160 zl- karta pojazdu 75 zl ? tyle wyczytalem w necie, wlasnych doswiadczen z rejestracja pojazdow sprowadzonych nie posiadam, ale chyba wychodzi wiecej $ i czasu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 12 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2008 Hmm, mnie przerejestrowanie xjoty 2 lata temu kosztowalo 7 stow, ale to razem z ubezpieczeniem i przegladem. Koszty samej rejestracji to bylo okolo 500zl. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4NIEK Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 W grudniowym "Motocyklu", w dziale motocykl używany opisany został powyższy... Cabaniero, widzę że dorzuciłeś tam i swoją opinię :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kirek Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 Ten opis Svki to raczej historia modelu niz wskazówka dla ewentualnie kupujących :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 19 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 W grudniowym "Motocyklu", w dziale motocykl używany opisany został powyższy... Cabaniero, widzę że dorzuciłeś tam i swoją opinię :flesje: He he... a no wydrukowali moje wypociny... :) Ale szczerą prawdę napisałem... nie bujałem... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 19 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 Ten opis Svki to raczej historia modelu niz wskazówka dla ewentualnie kupujących :banghead: a ile razy można powtarzać to samo..? wczoraj szukając (czegoś innego wprawdzie) przeglądnąłem jakieś 4 roczniki śm i motocykla - sv pojawiło się w rubryce motocykla używanego chyba ze 2x. wiem, nie każdy ma archiwum, ale to nie zwalnia redakcji z pisania też o innych maszynach IMO podsumowanie przydatne, choć niekoniecznie jako jedyne źródło informacji jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.