Skocz do zawartości

Suzuki SV 650 opinie


Rekomendowane odpowiedzi

tu jest cos podobnego ale trochu mniejsze

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Riser-Plate...emZ380057151538

 

No właśnie o taki patencik mi chodzi.. tylko, że właśnie wczoraj odkryłem, że u mnie to nie wypali, a przynajmniej z prawej strony, gdyż mam wydech poprowadzony górą i nie ma miejsca, żeby cofnąć set do tyłu... ale coś się wymyśli...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli musisz zalozyc normalny wydech, chetni na wziecie obecnego na bank sie znajda :)

Tylko ciekawe, czy nie przydarl bys rury na standardowej wysokosci :D

 

A jakby ktos szukal to znalazlem jeszcze:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/SV650-99-08...87590QQtcZphoto

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/SV650-99-08...38243QQtcZphoto

 

Sam sie nad tym zastanawiam, ale zeby dac je na odwrot, tzn obnizyc i poprawic troche komfort.

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dziś przegoniłem SV po torze w Kownie... wniosek jest jeden... za mało mocy :biggrin: ... reszta nawet ok... na dość nierównej nawierzchni na części toru... miękki przedni zawias nawet dość dobrze tłumił i wybierał nierówność ... kierownica momentami delikatnie trzepotała, ale wszystko było pod kontrolą... o ile na krótkim i krętym Lublinie można SV łką stawać w szranki z silniejszymi maszynami, o tyle na szybkim torze możemy o tym zapomnieć... na prostych odjeżdżali mi jak chcieli... i to co odrobię na winklach... po trzykroć tracę na prostych, ale frajdy po pachy... A no i jeszcze jeden plus... mimo ostrego łojenia po torze nie odnotowałem jakiegoś drastycznego spadku wydajności hebli (mimo oryginalnych gumowych przewodów) ... może dla tego , że V ma mocny moment hamujący tak więc nie zachodzi potrzeba takiego molestowania hamulca jak w przypadku rzędówki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj zajrzałem do gaźników celem wyczyszczenia... przy okazji sprawdziłem dysze... okazuje się , że mam standardowe... a to nie koniecznie dobrze... jeśli się ma full raceingowy układ wydechowy ... czyli od kolektorów po końcówkę... Zatem ... zamierzam zapodać filtr K&N , dysze główne 155, pilot jety 17,5 i podkładki pod iglice ... no i jeszcze może kilka innych myków zastosować... Czy może ktoś z Was bawił w się takie delikatne modyfikacje ?

Edytowane przez cabaniero
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dzisiaj zajrzałem do gaźników celem wyczyszczenia... przy okazji sprawdziłem dysze... okazuje się , że mam standardowe... a to nie koniecznie dobrze... jeśli się ma full raceingowy układ wydechowy ... czyli od kolektorów po końcówkę... Zatem ... zamierzam zapodać filtr K&N , dysze główne 155, pilot jety 17,5 i podkładki pod iglice ... no i jeszcze może kilka innych myków zastosować... Czy może ktoś z Was bawił w się takie delikatne modyfikacje ?

 

Udalo juz ci sie wykonac te modyfikacje? Jak efekty?

 

pozdrawiam

Piotrek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy, pomóżcie, szukam czegoś (miałbyć gixer k1) ale wpadło mi w oko to:

co myślicie?? widział ją może ktoś??

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M924715

pozdr :icon_mrgreen:

Moj pierwszy post wiec witam wszystkich :smile:

 

Wiem ze post stary, ale ta SV ciagle jest wystawiona wiec moze sie komus przyda.

Ogladalem ja jakis czas temu, szlifowala lewa strona, uszkodzone sa:

- czacha

- owiewka lewa

- bak jest wgnieciony

- dzwignia zmiany biegow

- zadupek przerysowany

- manetka + ciezarek + dzwignia sprzegla

- dodatkowo po zmianie pompy wypelnienie owiewki przedniej po prawej stronie ma dosc gleboka ryse (widac na zdjeciu prawej klamki wystajacy grzybek ktory przy mocniejszym skrecie opieral sie o wypelnienie).

 

Tyle moim niefachowym okiem, panowie chcieli 1000zl za doprowadzenie jej do porzadku, nie ma polskich blach wiec dochodzi 500zl na rejestracje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry ze nie w temacie, ale co to ma do rzeczy? Jak kupujesz moto zarejestrowane w Polsce to musisz wydac podobna kase na przerejestrowanie.

Jak przerejestrowywalem w czerwcu Honde to wyszlo ponizej 200 stow i zajelo godzine, z tego co wiem to przy rejestracji moto z zagranicy dochodzi:

- tlumaczenie 100 zl

- przeglad pierwszy 116

- zwolnienie z VAT 160 zl

- karta pojazdu 75 zl ?

tyle wyczytalem w necie, wlasnych doswiadczen z rejestracja pojazdow sprowadzonych nie posiadam, ale chyba wychodzi wiecej $ i czasu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W grudniowym "Motocyklu", w dziale motocykl używany opisany został powyższy...

 

Cabaniero, widzę że dorzuciłeś tam i swoją opinię :flesje:

 

He he... a no wydrukowali moje wypociny... :) Ale szczerą prawdę napisałem... nie bujałem... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten opis Svki to raczej historia modelu niz wskazówka dla ewentualnie kupujących :banghead:

 

a ile razy można powtarzać to samo..? wczoraj szukając (czegoś innego wprawdzie) przeglądnąłem jakieś 4 roczniki śm i motocykla - sv pojawiło się w rubryce motocykla używanego chyba ze 2x. wiem, nie każdy ma archiwum, ale to nie zwalnia redakcji z pisania też o innych maszynach

IMO podsumowanie przydatne, choć niekoniecznie jako jedyne źródło informacji

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...