Tomo Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 Siema! jestem w rosterce bo niebardzo sie znam, nalezalo by wymienic olej po zimie, mam CBR F3 i nie wiem na jakim jeździła wcześniej bo kupiłem go w niemczech, zamówmiłem olej MOTULA 5100 10W40... tak mi doradzono........słyszałem w serwisie że jednak lepiej kupić 15W50, no i pomuszcie.....!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flisert Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 Ja mam 98rok i w serwisie Hondy wlali mi Motul 10W40. Ale chetnie poczytam innych wypowiedzi ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomo Opublikowano 22 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 a podobno zalezy to od przbiegu jeszcze, ja mam 41tyś przejechane.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flisert Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 28tys i przed zimą była sprowadzona z Włoch o czym gość w serwisie został poinformowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolek Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 znowu temat o olejach .... Motul 5100 10W40 będzie ok... sam taki zalewam do F4 ;) co do 15W50 może być nieco za gęsty , w zimniejsze poranki przy niskich temperaturach może być wieksze prawdopodobieństwo słabego smarowania podczas uruchamiania silnika. Niestety Polska to Nie południe Włoch , mamy troche surowszy klimat. poczytaj inne posty o olejach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Psh Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 Mi doradzono wlac do cebry F2 (40.000km) 10W40. tak jak mowi lolek 15w50 bedzie za gesty na nasze (rozne) chlodniejsze raczej warunki klimatyczne....co z tego ze beda ciszej biegi wchodzic itp jak nie bedzie wlasciwego smarowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
embe Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 15W-50 oznacza, że olej stosować można od -15 stopni w zwyż. W chłodniejszy poranek w sezonie temperatura poniżej -15 nie spada...także spokojnie. Najlepiej jednak (moim zdaniem) wlać 10W-50 lub nawet szarpnąć się na Mobil1 5W-50 i finito. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 15W-50 oznacza, że olej stosować można od -15 stopni w zwyż. A z teg co mi wiadomo jest to -20 stopni Celsjusza :) Co nie zmienia faktu,ze po zmianie oleju z 10 W 40 na 15 W 50 w zimne poranki odczulem dosc znaczna roznice,silnik kreci jednak troszke ciezej...nawet szarpnąć się na Mobil1 5W-50 i finito.Najpierw sprawdzajac ,czy do tego silnika jest taki olej w ogole przewidziany;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 Embe, w silniku chlodzonym ciecza nie ma powodu stosowac oleju z tak wielka rozpietoscia temperatur pracy - 10W40 zupelnie wystarczy. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marlew Opublikowano 23 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2006 W eksploatowanej dość brutalnie R6 (czeste wizyty na czerwonym polu) po zamianie oleju z 10w40 (motul) na 15w50 (midland) oba syntetyki zużycie oleju na midlandzie spadło do 100-150 ml/1000 a wczesniej było koło 500 ml/1000 wiec roznica spora. Ale to tylko w czasie wariactwa bo w czasie spokojnej jazdy 10w40 tez nie znikał. Do olejaka zawsze wezmę Xw50 a nawet zastanawiam sie na Agipem Xw60 ale on przy ostrej jezdzie potrafi wciągnąc.pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolek Opublikowano 23 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2006 po zamianie oleju z 10w40 (motul) na 15w50 (midland) oba syntetyki pozdr 10W40 Motula to półsyntetyk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domel Opublikowano 23 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2006 Synetyk też!!!! http://www.motosprzet.pl/index.php?m=Main&...ment&id_ass=839 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolek Opublikowano 23 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2006 Synetyk też!!!!http://www.motosprzet.pl/index.php?m=Main&f=Assortment&id_ass=839 no fakt :oops: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazemario Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Serwisówka dopuszcza także olej 20w-X, Co myślicie o tym jako o sposobie na wyciszenie pracy silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4NIEK Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Serwisówka dopuszcza także olej 20w-X, Co myślicie o tym jako o sposobie na wyciszenie pracy silnika? ciekawy sposób :icon_mrgreen: wzrosło by zapewne zużycie elementów przy zimnych startach oraz paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.