the-one Opublikowano 20 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 ...wymienilem dzis czujnik luzu w swojej GSX 600 F i po probie odpalenia moto (nie byl odpalany 2 tygodnie) silnik zapalil po 10 min prawie ze ciaglego krecenia rozrusznikiem (akumulator ma dopiero miesiac) ale lapal lapal az wkoncu zlapal...Po wymianie czujnika nie zakladalem bocznej oslonki na silnik zeby modz zobaczyc czy nie ma wycieku spod o-ringa ale ok nie bylo i niechcacy zachcaczylem o wodzik (bolec) sprzegla tak ze wylecial a ze silnik byl caly czas wlaczony wiec po wypadnieciu wodzika zaczal leciec olej i silnik w tym momencie zaczal sie ksztusic az zgasl.... i juz nie moge odpalic. Sprawdzilem swiece i zauwazylem ze na niektorych iskra jest troche z boku elektrody...fajki docisniete...przewody do cewek tez...nie mam pojecia co z tymi swiecami skoro wymienialem je calkiem nie dawno (miesiac temu) a i tak rzadko odpalalem moto... Co moze byc przyczyna tego ze dwie swiece padly i moto nie odpala po tym ze troche oleju wylecialo przy wlaczonym silniku, no i to ze nie chce odpalic? Dzieki za wszelkie info...z powazaniem Emil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 20 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 Swiece mogły być niedogrzane. Bywa jeśli odpalasz zimą i nie jeździsz. Opalać nie chce może z winy świec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the-one Opublikowano 20 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 no racja tylko ze moto odpalilo ale gdy wylecialo troche oleju to zgasl i juz nie odpalil... ale zanim zgasl silnik juz byl dobrze rozgrzany. PS: Wyciagnelem aku i wzielem do domu - bedzie sie ladowal cala noc...bo te krecenie rozrusznikiem oslabilo go maksymalnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karpik Opublikowano 20 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 Mogą być świece do wymiany. Świece są bardzo wrażliwe na zalanie i niedogrzanie. Jeżeli dostał się olej, to spróbuj opalić świece nad gazem,jak nie pomoże to niestety czeka Cię wymiana na nowe :P albo zobacz ze starym zestawem świec czy jest dobra iskra i spróbuj na nim odpalić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the-one Opublikowano 20 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 poprubuje napewno...zapomnuialem dodac ze...raz jak sprawdzalem iskre na swiecach i masowalem je o glowice trzymajac za fajke gołą dłonia to mnie prad pierdyknął...w sumie mam juz 12 swiec NGK DR8ES z czego cztery to pierwsze jakie mialem zalozone po kupnie moto, 2ga czworka swiec to zakupione ale tez niektroe padly...no i te co mam to calkiem swieze...no coz....zobacze po ogrzaniu nad gazem co sie bedzie dzialo. Dzieki za kazda informacje...pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Louis3 Opublikowano 20 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 A jak wsadzales nowe swiece to dobrze rozgrzales sprzeta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the-one Opublikowano 21 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2006 Nie....moto stalo zimne od kilku dni zanim zalozylem nowe swiece Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 21 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2006 Zmień świece i jak uruchomisz motocykl to się przejedź tak by silnik popracował jakiś czas po nagrzaniu do temperatury pracy. Kiedyś teź nie wierzyłem, że tak łatwo można uszkodzić świece ale to jest niestety prawda, szczególnie NGK są bardzo podatne na przebicia z ISKRĄ nie miałem takich problemów. Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the-one Opublikowano 21 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2006 ok wymienie i zrobie jak mowisz, ale tym razem zaloze inne CR 9 EK... wujek mowil ze w TV pare dni temu mowili ze od kwietnie tanieje karta pojazdu...tylko czy to sie tyczy rowniez motocykli...bo na motocykle ma ponoc tak byc ale od maja...czy moze ktos potwierdzic...? Dzieki za info....pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 21 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2006 Przede wszystkim zamiast swiec NGK kup ich odpowiednik Denso - bardziej odporne na zawilgocenie, po drugie radze zdjac zbiornik i pokryc przewody wysokiego napiecia warstwa WD40 lub odpowiednika usuwajacego wilgoc. Zadne problemy sprzeglowe nie maja wplywu na zapalanie moto, ale warto sprawdzic kontakt elektryczny czujnikow sprzegla ( jesli jest to pod dzwignia sprzegla ) i stopki bocznej. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the-one Opublikowano 21 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2006 dodam tyle ze...wrocilem wlasnie z pracy i poszedlem zobaczyc co z moja suzą ... przekrecilem rozrusznik i zapalil od pierwszego ale zaraz zgasl...po chwili juz ochoczo odpalal... teraz sie rozgrzewa...a rano nie dawal znaku zycia... jak juz go zarejestruje to od razu jade na czyszczenie gaziorów i regulacje zaworów bo nie mam pojecia kiedy bylo to robione...jezeli macie jeszcze jakeis wskazowki co do swiec,zapalania moto i wogole to prosze o kazda rade....dzieki wielkie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 21 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2006 zapalaj zimnego drania bez gazu tylko ssanie i tak az do jego wylaczenia po paru minutach , na ssaniu sie raczej nie jezdzi :roll: a napewno przez pierwsze 15 km nie krec moto do czerwonego pola , ja polecam swiece denso odporne na ewentualne zalanie Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 21 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2006 A ja mam taki drobny problem o ile to problem. Moto zapala bez problemu. Jak sie rozgrzeje to na dotyk pali. Ale dzisiaj mialem okazje sie przejechac ;) i wszystko jest ok ale zatrzymalem sie na zagrzanie paluchow; trawalo to moze 5min; nastepnie chcialem odpalic sprzeta. Juz nie na dotyk. Troche trzeba bylo zakrecic zeby zlapal ok 3s. Zgasilem motocykl i ponownie zapalilem ale juz na dotyk. Jak wracalem do garazu tez zgasilem i znow nie odpalila na dotyk ale ponowna proba -> na dotyk. Dodam ze mam jakis dziwny "nawyk" gaszenia moto z drogi kluczykiem natomiast na postoju tzn w garazu gasze przyciskiem. Czy to stad problem?? Nalezy gasic zawsze przyciskiem czy stacyjka?? Teraz inne pytanie: Czy w xjcie ssanie samo sie wylacza??? Kiedys w garazu zauwazylem ze dzwignia ssania jest wciagana przez gazniki do pozycji off. Dziwgnie mam przy gaznikach. Dzisiaj wyjechalem z garazu na lekkim ssaniu bo mam 100m pod blok no i ssanie bylo wylaczone pod klatka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.