Skocz do zawartości

Czy jest oryginalny olej do mieszanki do Simosna


grzebyk1990
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja kupuje jakas podrobke za 10 zl za 0,6 l. Jest to czerwony olej, usuwa nagar, i ma lepsze smarowanie. Na ulotce pisze ze mozna go stosowac go pily motorowej, no to jak pila motorowa sie nie zatrze to co dopiero simsonek Wink

 

czy mówisz o oleju Midland ? mój KTM na tym jeździ i pojeździ co najmniej jeszcze jeden sezon bez wymiany tłoka( tłoczek wytarł się jedynie 0,005mm)

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na mixolu dwoma simsonami zrobilem 15 000km na tloku i glowicy nagaru nie bylo prawie wcale lecz w rurze to szkoda mowic co sie dzialo..... wszystko siada w tlumiku i wazy zamiast 1,5kg, 4,5kg a co do silnika chodzi caly czas tak samo....

www.jem-zdrowo.com.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SEBOOL : ja leje do wszystkiego olej od kosiarek stihl i to jest dobry olej, jak jeździłem na miksolu (początki) na motorynce, to z tłumika kapało mi to ścierwo koloru beżowego, totalne ścierwo, a a cylinder może nie będzie miał progu jak będziesz jeździl jak dziadek:) u mnie to 2-3 miechy i do wymiany się nadawał.

a propo genialnych obliczen kolegi toSter : mksol = X zł

jakis lepszy = X + 3zł

 

odkładasz sobie te 3 zł i kupujesz miksol i zanim ci siadzie silnik to przejedziesz tyle kilometrów że z tych 3 zł uzbierasz kase na kapitalny remont który tak czy siak musiałbyś kiedyś wykonać. "

to on chyba zapomniał że miksol leje się 1:33 a olej wyższej jakości 1:50 ale to nie jest ważne...... myślenie polaka, lepiej 10 razy kupić gówno niż raz a dobrze..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to on chyba zapomniał że miksol leje się 1:33 a olej wyższej jakości 1:50 ale to nie jest ważne

Prawie dwukrotne zmniejszenie ilości oleju mimo lepszej jakości to troche ryzykowne,lepiej smaruje czy nie ale pewna ilość oleju musi być żeby olej spełnił w pełni swoje funkcje.Ja aż tak bym nie ograniczał ilości wlewanego oleju.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieee to producent motocykla określa skład mieszanki-na opakowaniu jest że 1:50 chyba że producent motocykla określa inaczej-przecież producent oleju nie wie jaki masz typ łożysk itp w motocyklu a inna ilośc jest porzebna na ślizgowe a na toczne może być troche mniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mixol 20 lat może może i był szczytem osiągnięć, ale jeżeli przez te 20 lat wynaleziono już lepsze oleje to dlaczego by z nich niekorzystać

wysilony silnik 2T który osiaga ponad 12 tys obrotów a sam tłok kosztuje ponad 400 zł a nikasyl (powłoka na cylindrze) 800 zł => tu widze sens stosowania dobrego oleju za 50 zł/litr

silnik komarka, jakies 5 tys obrotów, tłok 30 zł (strzelam :roll: ) , szlif 30 zł => bez sensu, no chyba że chcesz zrobic simkiem 300 tys km :lol: wg. mnie półsyntetyk z orlenu wystarczy, do simsonka na pewno też

 

U mnie tylko MOBIL 1 2T RACING FULL SINTETIC  lub castrol... Niepije, niepale, więc moge sobie pozwolić

zamiast tracic kupe kasy na dobre oleje do komarków czy simsonów lepiej kupujcie mixol (albo półsyntetyk z orlenu) a reszte kasy odkładajcie na porządne kaski , już nie mówiac o reszcie ubioru albo lepszym moto ;) :idea: moge się zalożyc, że większa połowa z Was śmiga w rozpadających się kaskach tornado i w krótkich spodenkach :| ale to Wasza kasa i robcie z nią co chcecie ...

SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chyba każdu wie w latach 80-90 w polsce i całych "demoludach" (DDR Czechy itp) jeździły praktycznie same dwusuwy (simson etz jawa itp) w czasie kiedy projektowali te silniki nikomu sie nawet nie sniło o jakiś syntetykach itp dlatego ich silniki nie były przystosowane do takich olejów oczywiście można lać najlepsze oleje i benzyna nawet shell v-power ale to nie ma zbyt wielkiego sensu (tak jakby ktoś nalał do żuka castrola magnateca i v-powera) napewno nie zaszkodzi ale nie pomoże te oleje wymyślono do bardzo wysilonych wysokoobrotowych nowoczesnych silników pozatym ja moim simsonem w tamtych czasach przejechałem ok 25 tkm (od nowości tak tak te maszynki dawno temu też były nowe ;) :P :P :buttrock: ) a kompresja była minimalnie poniżej normy fabrycznej . W tamtych czasach motocykle serwisowało się w szopach i na podwórzach (warsztatów RACZEJ nie było)a przebiegi do remontów były bardzo duże a mało kto lał mixol (był b drogi i nie zawsze dostępny najczęsciej był to lux DW olbo jakieś wynalazki HIPOL SELECTOL ITP)

polecam http://forum.motocyklistow.pl/viewtopic.ph...=25003&start=25 na dole strony mój post

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lepiej kupujcie mixol (albo półsyntetyk z orlenu) a reszte kasy odkładajcie na porządne kaski ' date=' już nie mówiac o reszcie ubioru albo lepszym moto :P :idea: moge się zalożyc, że większa połowa z Was śmiga w rozpadających się kaskach tornado i w krótkich spodenkach :| [/quote']

Muszę się z Tobą zgodzić, bo choć Mixolu nie popieram to masz w gruncie rzeczy rację ;) ale dobrze, że zaznaczyłeś iż nie wszyscy :roll: Ja mogę mówić tylko za siebie, bo choć jeżdżę na Simsonie to mam już porządny kask (Lazer Vertigo LX), a zbieram na kurtkę Retbike :P Większe moto będzie gdy skompletuję już odzież :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lepiej kupujcie mixol (albo półsyntetyk z orlenu) a reszte kasy odkładajcie na porządne kaski ' date=' już nie mówiac o reszcie ubioru albo lepszym moto :P :idea: moge się zalożyc' date=' że większa połowa z Was śmiga w rozpadających się kaskach tornado i w krótkich spodenkach :| [/quote'']

Muszę się z Tobą zgodzić, bo choć Mixolu nie popieram to masz w gruncie rzeczy rację ;) ale dobrze, że zaznaczyłeś iż nie wszyscy :roll: Ja mogę mówić tylko za siebie, bo choć jeżdżę na Simsonie to mam już porządny kask (Lazer Vertigo LX), a zbieram na kurtkę Retbike :P Większe moto będzie gdy skompletuję już odzież :buttrock:

Oj nie wszyscy nie wszyscy... Dobry kask i ubiór - może od tego zaczniemy, olej potem, bo bez kasku i tak sie niejeździ ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...