bully Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 a ja jednak napisze że nie ma to sensu żeby mz obwieszac cięzszymi lagami czy dwoma tarczami 150kilowy motor. lepiej niech poszuka lag 35mm i koła z jedną nowszą mniejszą tarczą. nie wiem czy wiecie że wieksza masa = mniejsze osiągi :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz102 Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 A wiecie gdzie robią regeneracje wału na dolnymśląsku, tak do 60km od Wałbrzycha?We wrocku też lipa, nie zlnalazłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gorgo9 Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 osiagi osiagi :cool: duzo az tak sie nie zmienią :rolleyes: a jak kolega kocha swoją mz to nic mu nie przeszkodzi :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scooby_bp Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Ma ktoś może rozmiary sprezyny przedniego zawieszenia?? byłbym bardzo wdzieczny za podanie ich;] pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bully Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 527 x 26 mm grubość drutu 4mm zwoi 62,5 stała 4,06 N/mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpextreme Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 bez oleju w skrzyni motor jezdzi normalnie. no comment... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 no comment... :icon_mrgreen: Ofszem jezdzi tylko jak dlugo tak pojezdzi :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpextreme Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 Ofszem jezdzi tylko jak dlugo tak pojezdzi :buttrock:właśnie ... :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Jesli postawicie beczke piwa i nowa skrzynie to zrobie bez oleju w skrzyni 30 tys i jedyne co bedzie do wymiany to łozyska skrzyni biegów oraz wodziki. Szkoda tylko ze wtym czasie kilka razy spale sprzegło itp;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maćq Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Problem był taki że motocykl nie pracował stabilnie - zmieniały mu się obroty jak chciały, czasem wygladało jak by miał za bogato, czasem za ubogo czasem jak by iskrę gubił...Dzisiaj zajrzałem do gaźnika... jak się okazało pływak uległ uszkodzeniu. Oderwała się jedna banieczka. Znalazłem w garażu pływak od etz150... różni się nieznacznie - jest o ok 1mm szerszy - ale mieści się w karterze gaźnika. Teraz moje pytanie: Jak wyregulować gaźnik, czy książkowo jak dla 250-tki? (27 i 33mm) czy jakoś inaczej ze względu na inny pływak?I te 27 i 33mm jest mierzone wzgledem najwyższej płaszczyzny czy tego wytoczenia od uszczelki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpextreme Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Jesli postawicie beczke piwa i nowa skrzynie to zrobie bez oleju w skrzyni 30 tys i jedyne co bedzie do wymiany to łozyska skrzyni biegów oraz wodziki. Szkoda tylko ze wtym czasie kilka razy spale sprzegło itp;]mysle, ze na suchej skrzyni 1000km max (nie licząc sprzęgla :biggrin: ) albo wogole bo przez opór na wodzikach-walku krzywkowym nie bedą sie biegi zmieniac i pękną koncowki jebnie łancuszek sprzeglowy wszystkie tuleje tryby itd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Problem był taki że motocykl nie pracował stabilnie - zmieniały mu się obroty jak chciały, czasem wygladało jak by miał za bogato, czasem za ubogo czasem jak by iskrę gubił...Dzisiaj zajrzałem do gaźnika... jak się okazało pływak uległ uszkodzeniu. Oderwała się jedna banieczka. Znalazłem w garażu pływak od etz150... różni się nieznacznie - jest o ok 1mm szerszy - ale mieści się w karterze gaźnika. Teraz moje pytanie: Jak wyregulować gaźnik, czy książkowo jak dla 250-tki? (27 i 33mm) czy jakoś inaczej ze względu na inny pływak?I te 27 i 33mm jest mierzone wzgledem najwyższej płaszczyzny czy tego wytoczenia od uszczelki? Mierzy sie tak, tylko nie sugeruj sie wartosciami http://www.wrzuta.pl/obraz/1dTRiF4bwh/pywak_158 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Przez swoja niedbałosc i skleroze zrobiłem 2000km bez oleju w skrzyni ;] trzebab yło potem sprzegło ustawic jeszcze raz skrzsynia nie wykazywała zadnych oznak zniszczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Przez swoja niedbałosc i skleroze zrobiłem 2000km bez oleju w skrzyni ;] trzebab yło potem sprzegło ustawic jeszcze raz skrzsynia nie wykazywała zadnych oznak zniszczenia. Mi tez sie tak zdazylo ale przez 50km, nalalem olej i bylo git. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpextreme Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 Przez swoja niedbałosc i skleroze zrobiłem 2000km bez oleju w skrzyni ;] trzebab yło potem sprzegło ustawic jeszcze raz skrzsynia nie wykazywała zadnych oznak zniszczenia.ok poddaje sie :) ale biegi Ci wchodzily normalnie? bo bez oleju nie chcą sie wodziki ruszac w walku krzywkowym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.