wueska Opublikowano 12 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2006 saska...lewe powietree masz..sprawdź wszystkie uszczelniacze i podobijaj sruby karterów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saska251 Opublikowano 12 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2006 (edytowane) a ha, czyli tak, jak przypuszczałem.... a orientuje się ktoś, dlaczego nie mogę zmierzyć napięcia na instalacji?? najpierw był taki objaw, że miernik pokazywał wartość " -1 " po dotknięciu minusową sondą do masy. podejrzewając spieeprzon yregultor, wymieniłem na elektroniczny. po tym zabiegu miernik pokazuje "jeźdżące napięcie, tak jakby jakieś impulsy szły na instalację. czy to może być wina modułu, czy raczej innych elementów? thx Edytowane 12 Czerwca 2006 przez saska251 Cytuj Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 13 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2006 ustaw miernik tak zeby mierzył Volty, a nie Omy;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartas Opublikowano 13 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2006 Peterek cylinder jezeli byl przeznaczony do ETZ 250 nie pasuje do ETZ 251!! Tzn pasuje, zalozysz i bedziesz jezdzil, ale oba cylindry roznia sie umiejscowieniem kanalow w cylindrze. Jak zalozysz cylinder z 250 do 251 to nie osiagniesz takiej mocy jaka powinna byc. No chyba ze zalozysz tez wydech z 250, ale bedzie wystawac poza 251 :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
etz250 Opublikowano 13 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2006 a siemka ja mam mztke etz250 juz z tarczowka z przodu ale mam problem otuz robilem remont wczoraj ja zlozylem i nie mam sprzegla??!! normalnie odbija tak jakby bylo ale jak wrzuce jedynke to szarpnie go i gasnie tak jakbym wogle go nie mial co mam robic?? ;/;/ pozdrawiam Jeśli dobrze 3ma (jeździłeś ostrzej i sprzęgło się nie obracało) to bym się nie przejmował :biggrin: Piszesz, że jest ładnie zeszlifowane a to najważniejsze-żeby powierzchnie przylegania były ładnie spasowane i jak największe. Pamiętaj, że sprzęgło jest dodatkowo zabezpieczone śrubą wiec nie spadnie a jeśli nie będziesz jej mocno pałował to i się nie obróci. Ogólnie te sprzęgła mają dobrą opinię :wink: A jak chcesz brutalnie operować gazem/sprzęgłem i mieć mega pewność a nie szkoda Ci wału to daj na to spaw :flesje:mi tez sie obracalo sprzeaglo na wale i rozwiazalem to inaczej na wale napawalem troche kropek spawarka troszke zeszlifowalem i wbilem i akurat jestem pewien ze wyrzyma napewno bo msuialem do tego uzyc 5 kilowy mlotek bo zwyklym nie dalo rady :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saska251 Opublikowano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 ustaw miernik tak zeby mierzył Volty, a nie Omy;] stary, żarty sobie stroisz?? bo nie wiem, co to miało znaczyć... a ha!!znalałem winowajcę szalejących obrotów!!! okazało się, że wywinęła sięwarga na simmeringu pod alternatorem :wink: A to dlatego, że koleś nie miał założonego odrzutnika, ale jaja...p.s. dalej szukam winowajcy impulsów na instalacji...podłączałem miernik analogowy, też coś tam wychwytuje....hi hi Cytuj Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 16 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2006 Nie wiem o co chodzi z tymi impulsami na instalacji. Ja spotkałem się z czymś takim.Podlączam miernik do akumulatora i pokazuje przy pracującym silniku 18V i do tego raz + raz -. Okazało się że regulator był walniety i do tego takie trzy kable w alternatorze były źle podłączone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rambi Opublikowano 17 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2006 Świece do MZ Oryginalna (DDR): Isolator ZM 14-240 oder 260 AC Delco: 42, ®41 F, 445 Z Bacony: F80 Beru: 14Z-4AU oder 3AU Bosch: W3 oder W4 AC (AP)(P znaczy Platyna a C znaczy miedź) Bosna: F80 Champion: L 78, L 81, L5, L4G Eyquem: 100 Mer, 755, 850 Hitachi: M43W Iskra: F80 KLG: F80, F95, F100 Lodge: 3HN Marchal 345 oder 4N Marelli: CW 8N Motorkraft: AE 901 RAC, AI 1 NGK: B7 oder B8HS Nippon Denso: W22 FS-U Pal: Super 14-9, 17-9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magik Opublikowano 17 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2006 Witam. Dało by rade zamontować np. z MZ lampe przednią do Charta typ 210 ??? Lub np. lampe z czegoś innego :?: Pozdr. Cytuj Pozdrowienia z Kołobrzegu, europejskie miasto, ceny niemieckie pogoda angielska :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 18 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 F80 hjest owiele zaciepłą do MZ mostkuje ją ! F100 jest ok! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiho Opublikowano 26 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2006 Hej witam wszystkich Mam od niedawna MZ ETZ 150 no i mam pewien problem. Chodzi o to że nawet po niedługiej jezdzie zaczyna tracic moc a zeby pojechac na 5 biegu musze jej ostro wstawic na 4 bo inaczej sie muli i nie chce jechac. A jak mi sie uda pojechac na 5-tce to mucze dawac gazu na maxa. Czy to jest normalne bo sie silnik grzeje? czy nie? Jak silnik jest zimny to wszystko chodzi pieknie na 5-ke moge wzucic przy 50-60 km/h i normalnie ciagnie. A jak troche posmigam to 5-ke moge zaladowac dopiero przy 70 i od razu dac gaz na maxa bo inaczej nie pojedzie (nie wspone juz o wietrze z przeciwka wtedy o 5-ce moge zapomniec :D ). Jest na to jakaś rada czy po prostu ten typ tak ma. Pozdro hej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterek Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 Hej witam wszystkich Mam od niedawna MZ ETZ 150 no i mam pewien problem. Chodzi o to że nawet po niedługiej jezdzie zaczyna tracic moc a zeby pojechac na 5 biegu musze jej ostro wstawic na 4 bo inaczej sie muli i nie chce jechac. A jak mi sie uda pojechac na 5-tce to mucze dawac gazu na maxa. Czy to jest normalne bo sie silnik grzeje? czy nie? Jak silnik jest zimny to wszystko chodzi pieknie na 5-ke moge wzucic przy 50-60 km/h i normalnie ciagnie. A jak troche posmigam to 5-ke moge zaladowac dopiero przy 70 i od razu dac gaz na maxa bo inaczej nie pojedzie (nie wspone juz o wietrze z przeciwka wtedy o 5-ce moge zapomniec :D ). Jest na to jakaś rada czy po prostu ten typ tak ma. Pozdro hej Może iglicę masz za nisko. O jeden rowek do góry i spróbój. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiho Opublikowano 28 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2006 ok dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RuDeK Opublikowano 20 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2006 Siemka, w mojej etz mam problem mianowicie ladowanie dopiero od 2000 tys obrotow :D Jest to strasznie denerwujace i co mozna z tym fantem zrobic ? Dodam ze ostatnio wymienialem wirnik na inny w dobry stanie, bo w moim starym komutator nie byl pierwszej swiezosci i mial wytarta troche jedna bierznie, no i wymienilem jeszcze szczotki. Jakby to mialo znaczenie to regulator napiecia mam orginalny mechaniczny. Czekam na jakakolwiek pomoc :D Z gory dzieki za odpowiedzi :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okoboga Opublikowano 20 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2006 i jeszcze jedno pytanie co do mz 250,jak się powinna zachowywac kontrolka ładowania po uruchomieniu silnika,u mnie świeci po przekręceniu zapłonu i jak moto jest juz odpalony ,tz nie gaśnie,czy toprawidłowe zachowanie. ok dziekiw tym akurat przypadku ,najprawdopodobniej przyczyna sa styki ,słabo coś przylega,lub nie łaczy jest to dość znana bolączka elektryczna, wytwarza się duzy opur i dopiero wówczas dostaje wzbudzenie,oczywiście wczesniej czy pózniej coś się przepali, nie jest to jednoznaczna opinia ale proponuje zacząć od tego,i pomiarów,pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.