mzpower Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 Moim zdaniem do mz etz 250 najlepiej jest założyć gaźnik z kanałem obejściowym. Taki był montowany do 251. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario_PL Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 Moj kolega mial w 250 zalozony gaznik od 251 i sobie chwalil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartas Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 jakby co to mam gaznik do 251 na sprzedaz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 Jak macie jojczyć to sie nie odzywajcie! Widocznie cośw tym jest ze niechce oryginału! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bierano79 Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 Witam! Panowie sprawa wyglada tak. Po pierwsze chcialem sie skonsultowac w wiekszym gronie.Zauwazylem ze moja Ecia jakby lekko stracila moc i wiecej zaczela pic paliwka. Podejrzewam ze to pierscienie padly. Pytanie brzmi czy jak zdejme glowice cylindra, to czy zobacze na cylindrze jaki on ma wymiar (-1,0,+1 a moze +2)? Czy pierscienie nalezy dobierac wlasnie pod tym katem czy nie ma to znaczenia?Pytanie nr.2 Czy znacie Chlopoki kogos w Wawie lub okolicach kto dobrze centruje i wywaza kola?Pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buła Opublikowano 11 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 (edytowane) witam,co do pierścieni,to na każdym tłoku powinien byc wymiar,jeżeli masz duzo nagaru to musisz sie go pozbyc i ten wymiar pownien byc naprzeciwko strzałki która pokazuje w którą stronę zakładasz tłok,spisz sobie ten wymiar i na podstawie tego idz do sklepu,tam koles powinien da ci pierścinomki w odpowiednim wymiarze. a teraz mój problem,naparwiałem MZ po awarii na zlocie,przy okazji wymieniłem stożek sprzęgła,i tu jest problem,jak załorze dekiel od sprzęgła to sprzęgło a dokładnie te śruby którymi przykreca sie aluminiowy docisk wala mi po deklu,i jak zdejme dekiel to na śrubach widac drobiny aluminium a w deklu widac ze delikatnie jest wytary w pewnych miejscach,jak myslicie,czy nowy stożek może byc za ciasny i nie wejdzie w pełni na stożek,dodam ze zakładałem na ciepło także mi do głowy przychodzi tylko ta opcja że stożek jest za ciasno zrobiony i przez to nie wjedzie prawodłowo,jak myslicie,co z tym zrobic,podgrzac jeszcze bardziej i spróbowac ponownie,ale z drugiej strony nie chce tak zakładac i zdejmowac bo sie obrobi stozek,acha gdy odsune minimalnie dekiel to juz nie wali,tak mysle ze jest to kwestia 1 moze 2 milimetrów. Edytowane 11 Maja 2006 przez Buła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shalashaska Opublikowano 11 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 Takie robią nowe częsci,jednym słowem buble.Może pasta do zaworów? Cytuj Forum Volvo V40 S40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMZetkowicz Opublikowano 11 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 Jeśli jest na tyle miejsca że stożek sprzęgła(podstawa) bez obaw może osiąść niżej i nie będzie sie o zabierak opierała to spróbuj obie powierzchnie dotrzeć równo, może na początku troche papierem cieniutkim a potem pastą, 1 i na koniec 0 do polerowania gniazd zaworów. Powinno przyneśc efekt, potem dobrze dokręcisz to osiądzie głębiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 11 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 nowe czesci sa robione z naddatkiem, musisz dotrzeć stożek do powierzchni wału;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Allu Opublikowano 11 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 Co do gaźnika to śmiało możesz założyć 30n3-1(etz 251) , ja mam etke 250 z 88 roku i fabrycznie mam taki gaźnik i sprawuje się bardzo dobrze :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bierano79 Opublikowano 11 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 Witam! Panowie wstyd sie przyznac...ale chcialem dzis zdjac zebatke zdawcza i zeby to zrobic trza odkrecis srube (klucz 24) i niestety ni ma bata nie da sie ruszyc nawet ;) . Wogole to chce sie zapytac czy macie jakies patenty na odkrecenie tego cholerstwa (ja mam wrzucony bieg i pomagam sobie hamylcem tylnym, wkladalem tez klocek miedzy zebatke a obudowe,ale drewno bylo za miekkie). Dodam iz krece kluczem prawidlowo ;) (czyli nie dokrecam tylko odkrecam nakretke :biggrin: ). Skonczy sie na tym ze bede musial kupic klucz taki do kol samochodowych krzyzakowy, bo nie pojdzie inaczej :eek: . Inna sprawa to pytanie takie (sprawa wiecznie chyba dreczoca MZtkowiczow): czy ktos moze uzywal lub uzywa dobrych uszczelniaczy do amortyzatorow przednich, gdyz te przeznaczone do MZtek szybko sie zuzywaja. Moze ktos stosuje od japonskich maszyn wielowargowe simmeringi? Bylbym wdzieczny za podanie wymiarow takiego wielowargowego simmera lub typu maszyny od ktorej bedzie pasowal. Pozdrawiam! :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rider41 Opublikowano 12 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2006 Cześć.Z odkręceniem nakrętki sprawa jest prosta: zablokuj silnik wkładając np. drewniany trzonek młotka w okno wydechowe cylindra, wrzucasz bieg i kręcisz. Co do uszczelniaczy - ja jeżdżę na zwykłych od 10 tys. km i nie mam wycieków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KingNothing Opublikowano 12 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2006 Zalezy na jakie uszczelniacze sie trafi :/. Niektore trzymaja dobrze, niektore przepuszczaja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Allu Opublikowano 12 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2006 Z zebatka tak jak wyżej , co do uszczelniaczy to od niedawna na agmocie są dostępne czarne uszczelniacze po 3,5 zł , z tego co znajomy mówił są owiele lepsze od tych zwykłych a są droższe tylko o 50 groszy :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RuDeK Opublikowano 12 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2006 Witam, powie mi ktoś jak mają być podlączone szczotki alternatora w MZ ETZ 150 :clap: Poodłączałem je by naprawić wirnik i nie zapamiętałem jak mają być podłączone :icon_razz: Jak może ktoś to niech luknie do którego wtyku jest podłączona szczotka ta z tyłu i do którego ta z przodu :) :) Z góry dzięki wielkie :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.