Skocz do zawartości

MZ - Technika, Porady, WWW


Sidewinder
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Panowie sprawa wyglada tak. Po pierwsze chcialem sie skonsultowac w wiekszym gronie.Zauwazylem ze moja Ecia jakby lekko stracila moc i wiecej zaczela pic paliwka. Podejrzewam ze to pierscienie padly. Pytanie brzmi czy jak zdejme glowice cylindra, to czy zobacze na cylindrze jaki on ma wymiar (-1,0,+1 a moze +2)? Czy pierscienie nalezy dobierac wlasnie pod tym katem czy nie ma to znaczenia?

Pytanie nr.2 Czy znacie Chlopoki kogos w Wawie lub okolicach kto dobrze centruje i wywaza kola?

Pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,co do pierścieni,to na każdym tłoku powinien byc wymiar,jeżeli masz duzo nagaru to musisz sie go pozbyc i ten wymiar pownien byc naprzeciwko strzałki która pokazuje w którą stronę zakładasz tłok,spisz sobie ten wymiar i na podstawie tego idz do sklepu,tam koles powinien da ci pierścinomki w odpowiednim wymiarze.

 

 

 

 

 

a teraz mój problem,naparwiałem MZ po awarii na zlocie,przy okazji wymieniłem stożek sprzęgła,i tu jest problem,jak załorze dekiel od sprzęgła to sprzęgło a dokładnie te śruby którymi przykreca sie aluminiowy docisk wala mi po deklu,i jak zdejme dekiel to na śrubach widac drobiny aluminium a w deklu widac ze delikatnie jest wytary w pewnych miejscach,jak myslicie,czy nowy stożek może byc za ciasny i nie wejdzie w pełni na stożek,dodam ze zakładałem na ciepło także mi do głowy przychodzi tylko ta opcja że stożek jest za ciasno zrobiony i przez to nie wjedzie prawodłowo,jak myslicie,co z tym zrobic,podgrzac jeszcze bardziej i spróbowac ponownie,ale z drugiej strony nie chce tak zakładac i zdejmowac bo sie obrobi stozek,acha gdy odsune minimalnie dekiel to juz nie wali,tak mysle ze jest to kwestia 1 moze 2 milimetrów.

Edytowane przez Buła
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli jest na tyle miejsca że stożek sprzęgła(podstawa) bez obaw może osiąść niżej i nie będzie sie o zabierak opierała to spróbuj obie powierzchnie dotrzeć równo, może na początku troche papierem cieniutkim a potem pastą, 1 i na koniec 0 do polerowania gniazd zaworów. Powinno przyneśc efekt, potem dobrze dokręcisz to osiądzie głębiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Panowie wstyd sie przyznac...ale chcialem dzis zdjac zebatke zdawcza i zeby to zrobic trza odkrecis srube (klucz 24) i niestety ni ma bata nie da sie ruszyc nawet ;) . Wogole to chce sie zapytac czy macie jakies patenty na odkrecenie tego cholerstwa (ja mam wrzucony bieg i pomagam sobie hamylcem tylnym, wkladalem tez klocek miedzy zebatke a obudowe,ale drewno bylo za miekkie). Dodam iz krece kluczem prawidlowo ;) (czyli nie dokrecam tylko odkrecam nakretke :biggrin: ). Skonczy sie na tym ze bede musial kupic klucz taki do kol samochodowych krzyzakowy, bo nie pojdzie inaczej :eek: .

 

Inna sprawa to pytanie takie (sprawa wiecznie chyba dreczoca MZtkowiczow): czy ktos moze uzywal lub uzywa dobrych uszczelniaczy do amortyzatorow przednich, gdyz te przeznaczone do MZtek szybko sie zuzywaja. Moze ktos stosuje od japonskich maszyn wielowargowe simmeringi? Bylbym wdzieczny za podanie wymiarow takiego wielowargowego simmera lub typu maszyny od ktorej bedzie pasowal.

Pozdrawiam! :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość rider41

Cześć.

Z odkręceniem nakrętki sprawa jest prosta: zablokuj silnik wkładając np. drewniany trzonek młotka w okno wydechowe cylindra, wrzucasz bieg i kręcisz. Co do uszczelniaczy - ja jeżdżę na zwykłych od 10 tys. km i nie mam wycieków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z zebatka tak jak wyżej , co do uszczelniaczy to od niedawna na agmocie są dostępne czarne uszczelniacze po 3,5 zł , z tego co znajomy mówił są owiele lepsze od tych zwykłych a są droższe tylko o 50 groszy :icon_razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, powie mi ktoś jak mają być podlączone szczotki alternatora w MZ ETZ 150 :clap: Poodłączałem je by naprawić wirnik i nie zapamiętałem jak mają być podłączone :icon_razz:

Jak może ktoś to niech luknie do którego wtyku jest podłączona szczotka ta z tyłu i do którego ta z przodu :) :)

Z góry dzięki wielkie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...