Skocz do zawartości

MZ - Technika, Porady, WWW


Sidewinder
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie mam problem z tłumikiem z ETZ 250 '82. Podobno jest on nierozbieralny, ale na końcu ma taką pokrywkę przymocowaną dwoma nakrętkami i dwoma śrubkami. Nakrętki odkręcam i odkładam, śrubki luzuję (bo nie da się ich wykręcić całkowicie) i dupa. Pokrywka nie chce zejść. Pytanie moje jest takie: czy jest jakiś sprytny sposób na rozmontowanie tego czy trzeba pojechać go z półobrotu? Dodam że chrom mam ładny i niechciałbym go mocno maltretować. Z góry dzięki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam problem z tłumikiem z ETZ 250 '82. Podobno jest on nierozbieralny, ale na końcu ma taką pokrywkę przymocowaną dwoma nakrętkami i dwoma śrubkami. Nakrętki odkręcam i odkładam, śrubki luzuję (bo nie da się ich wykręcić całkowicie) i dupa. Pokrywka nie chce zejść. Pytanie moje jest takie: czy jest jakiś sprytny sposób na rozmontowanie tego czy trzeba pojechać go z półobrotu? Dodam że chrom mam ładny i niechciałbym go mocno maltretować. Z góry dzięki za pomoc

tłumik jest nie rozbieralny,możesz jedynie zrobić mu operacje, ale z tego co wiem to jest inny sposób reanimacji(kret do rur).A jeżeli masz tam jakieś szpilki i nakrętki to jest znak że "byli tam nasi".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łukasz ! czy chcesz wymienić pompkę bo masz wyciek z uszczelniacza?\

Jeśli tak to omijaj z daleka te badziewie z kemotu.

Sa inne metody na naprawienie przecieku!! albo kup pompkę uzywana z japońca. ja w 250 mi9ałem z Virago 535!

jest ok!

Jesli chcesz rady na temat naprawy pompki to napisz!

 

W mojej 250 miałem tez problem z ładowaniem. Kupiłem za 50 zł elektroniczny nowy regulator. Problem z głowy!

nie jest to straszny wydatek a działał bardzo długo. działa pewnie i do tej pory u kogoś ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do pompki hamulcowej to nie kupuj takiej,nie opłaca się,jak dobrze poszukasz to znajdziesz uzywke od japoni duzo taniej,ja znalazłem za 24 zety od jakiejs Hondy,facet powiedział że nie wie czy bedzie działa bo długo lezała ;) ,i tak kupiłem dodrobiłem łaczenioe orginalnego przewodu z pompka,zmieniłem przewód na nowy,nowe klocki i mam dobry hebel i żadnych problemów z cieknieciem.a co do regulatora to wczoraj kupiłem elektronika bo orginał cos szwnkował,ale teraz jest dobrze takze na razie nie zmieniam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

DZIEKI wielkie wszystkim za pomoc. Pompe mam w tej chwili od GPZ 500 i ma sie SWIETNIE, no prawie swietnie. Nie ma w niej mocowania na lusterko..... wiec mam lusterka na takich obejmach. Jednak przy duzych prędkościach obejmy puszczają i lustarka się przestawiają. Generalnie rozważam kombinowanie z innymi obejmami albo drugi zestaw pompa i uchwyt klamki sprzegła z otworami na usterko.

Dlaczego mam problem z obejmami ??

Są to najmniejsze jakie mogę zastosować do takich lusterek (oryginalne od MZ) ale są one dość spore, znaczy szerokie. Na prawej stronie kierownicy trzyma się powiedzmy poprawnie (ale mogło by być lepiej) natomiast na lewej stronie, ze względu na rączke, zestaw przełączników, uchwyt klamki sprzęgła obejma trafia na zgięte miejsce kierownicy. Na zgięciu nie trzyma sie już tak dobrze. Lusterko właściwie co chwila poprawiam.... nie jest to wygodne, zapewniam.

Jeszcze raz dzieki wszystkim za ODRADZENIE pompy z Kemotu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Panowie czy ktoś wie, zna sposób na połowienie silnika? Ale bez jakiś wynalazków w stylu srubokęt czy siekiera...Pękła mi sprężyna zrwrotna w skrzynce biegów. Oczywiście połowić na razie nie będe, dopierw późną jesienią lub zimą.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po zdjęciu obok(jeśli to Twój motor) widzę że jesteś prawdziwym fanem 250 i dbasz o moto....

 

A jeśli tak to dorób sobie belkę, według rysunków technicznych z książki warsztatowej....

 

http://www.mz-club.pl/dload.php?action=category&id=12

 

Rozbiórka z tym to sama przyjemność....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,a ja mam inny sposób i nie trzeba nic dorabaic :icon_razz: ,jak juz bedziesz miał gołe kartery to połorz silnik na pare minut nad gazem,jesli sie podgrzeje to praktycznie sam sie rozejdzie i tak samo składasz,szybko i bez żadnych szkód dla silnika,aluminum ma to do siebie że pod wpływem temperatury sie rozszerza a jak ostygnie to wraca do swojej postaci.takze smiało mozesz tak rozłorzyc swój silnik albo ajk wolisz to mozesz dorobic sobie taki własnie sciagacz do karterów.

Edytowane przez Buła
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po zdjęciu obok(jeśli to Twój motor) widzę że jesteś prawdziwym fanem 250 i dbasz o moto....

 

A jeśli tak to dorób sobie belkę, według rysunków technicznych z książki warsztatowej....

 

http://www.mz-club.pl/dload.php?action=category&id=12

 

Rozbiórka z tym to sama przyjemność....

Oczywiście to moja maszyna :). Oczywiście mam tą książke serwisową. Dzięki za cenną poradę z tym podgrzewaniem. Fajny patent. :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka!

Posiadam MZ ETZ 250 i od pewnego czasu mam problem. Albowiem motorek ma fajne przyspieszenie na jedynce i dwójce, na trójce jeszcze jako tako przyspiesza, a gdy wbiję czwórkę to jakby z 20 koni zostały mu tylko 2. Poprostu prawie staje i nie chce się wkręcić na obroty. Czy ktoś może mi pomóc rozwiązać tan problem?? Z góry dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka!

Posiadam MZ ETZ 250 i od pewnego czasu mam problem. Albowiem motorek ma fajne przyspieszenie na jedynce i dwójce, na trójce jeszcze jako tako przyspiesza, a gdy wbiję czwórkę to jakby z 20 koni zostały mu tylko 2. Poprostu prawie staje i nie chce się wkręcić na obroty. Czy ktoś może mi pomóc rozwiązać tan problem?? Z góry dziękuję.

 

 

Sprawdz zębatke z przodu w 250 powinna mieć chyba 19 zębów, może masz za dużą opnke z tyłu i za słabą etke(bez obrazy) , może po prostu jaż czas na remont Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elo Nenesis!

Sprawdziłem, zębatka jest O.K.

Remont (wymiana tłoka, pierścieni, i sworznia) przeprowadziłem jakieś 2 mioesiące temu i odpowiednio docierałem moto. Na początku szła jak burza, a teraz...

Co może być jeszcze przyczyną??

Może coś z zapłonem?

Acha, oponę tylnią mam 110/80 więc chyba powinna uciągnąć...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...