piasektt Opublikowano 9 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2006 żeby wymienić tłok nie trzeba być mechanikiem ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agi Opublikowano 9 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2006 trzeba sie w koncu nauczyc wymieniac tłoki !! w tym wieku ze tego jeszcze nie umiem to jest wstyd ! :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilvov Opublikowano 9 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2006 znaczy 1500 2000 cos jakas porozwalana jestem oststnio i czytanie mi nie wychodzi tak jesli kapitalka, sam tlok co glownie sie wymienia dla pewnosci 500 zl z robcizna, sam 370 zl SAM tłok, napisałem ogólnie ile wymiana w sumie w przybliżeniu (bo wiadomo, że wszystko zależy od tego jakiej firmy kupimy, gdzie, czy sami wymienimy, jeśli nie to za ile itd...), więc nie licytuj się bo ja Ci powiem, że tłok to tylko 88zł :twisted: http://www.allegro.pl/item90866180_tlok_ho...da_nsr_125.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
..:maniek:.. Opublikowano 9 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2006 remont nsr125 kosztuje mniejwiecej tyle(ceny samych czesci)-kpl tlok wertex ok.370-kpl.remontowy org.hondowski(cylinder,tlok) 970 lub 1270(niepamietam)-kpl.korbowod 300 lub 370zl(sa rozne modele chyba 3, wiec przed kupnem trzeba miec juz wal w rece pomierzony itp)-lozyska na wal (wzmacniane Koyo) ok.120zl-kpl.uszczelek ok.120zl-simeringi do silnika jakies groszowe sprawy chyba 3zl/szt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agi Opublikowano 10 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2006 nie licytuje bo kto mi mowi tylko jak ja zobacze i stwierdze ze chce to kupie pozatym 5000 to w sumie zaden koszmary pieniadz a mam nadzieje ze nie trafie na cos co padnie mi po miesiacu okazalo sie ze kogos kto zna sie na motocyklach mam blisko wiec dam rade :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kilu Opublikowano 10 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2006 Agi a ja jeszcze zapytam... Nie warto by kupic jakiegos czterosuwa? np. Suzuki GS 500? Osiągi jak dobra NSR, a remonty itp odejdą w niepamięć :buttrock: (oczywiscie jak kupisz dobry egzemplarz). Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 10 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2006 Dziewczyno masz 25 lat i chcesz sie jescze takimi zabawkami bawic? proponuje przynajnmiej 250 ale najlepiej 500 o ile nie jest to twoj pierwszy motocykl. Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 10 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2006 http://www.allegro.pl/item90866180_tlok_honda_nsr_125.htmltłoki produkcji tajwańskiej, to chyba wszystko wyjasnia :buttrock: nie zdąrzy sie dotrzeć a już sie zatrze :lol: może faktycznie lepszy bedzie gs 500? Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aldarion Opublikowano 10 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2006 jesli chodzi o jazde to rozni sie tylko ciezarem =) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
legut7 Opublikowano 10 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2006 jesli chodzi o jazde to rozni sie tylko ciezarem =) Tego bym nie powiedzial... Rozni sie przedewszystkim ze to jest 4T a to najwieksza zaleta, GS jest elastyczny a NSR wogole nie; Nsrka da sie jezdzic dopiero po 8 tys obr, Gsem smialo od 4... Cytuj www.legato-motocykle.plOdzież, części i akcesoria do motocykli, skuterów i ATVWszystkie marki w jednym miejscu! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 10 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2006 Nom dokladnie zupelnie inna charakterystyka silnika. Poza tym nsr to maly scig, a gs to naked. Ogolnie to inne typy sprzetow ktore maja ze soba tyle wspolnego co mercedes z maluchem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peter Opublikowano 11 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2006 Zeby Gs byl ideałem na pierwszy moto przydal by mu sie jeszcze wyglad NSR o to chyba tutaj glownie chodzi. PS Klivov racja :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stachu Opublikowano 11 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2006 A nie myslałas nad Aprilia RS :buttrock: ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil1005 Opublikowano 11 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2006 No właśnie zastanów się nad Rską :buttrock: Moim zdaniem to lepszy sprzęt. Już widze jak skoczą na mnie posiadacze Nsrek... :lol: ale co tam ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aldarion Opublikowano 11 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2006 No właśnie zastanów się nad Rską :buttrock: Moim zdaniem to lepszy sprzęt. Już widze jak skoczą na mnie posiadacze Nsrek... :lol: ale co tam ;) RS'ka fajna ale gorsza od nsr :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.